Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych

Tytuł pełny :
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Autorzy :
Mącik, Radosław
Wydawca :
Lublin Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rok wydania :
2005
Opis fizyczny :
252s. 24 cm
ISBN :
8322723555
Temat :
Internet
Badania ankietowe
Informacja marketingowa
Książka
LDR     00772nam#a2200229#i#4500
001     3683100152745
003     CHORZ WSB
005     20200609000915.4
008     140303s2005####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8322723555
035     %a (CHO)65335
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Mącik, Radosław
245 1 0 %a Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
260 #   %a Lublin %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej %c 2005
300     %a 252s. %c 24 cm
650   9 %a Internet
650   9 %a Badania ankietowe
650   9 %a Informacja marketingowa
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100152745 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-227-2355-5
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2005 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 13768
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 13374
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies