Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyjnych : diagnoza, edukacja, terapia

Tytuł pełny :
Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyjnych : diagnoza, edukacja, terapia / red. nauk. Barbara Winczura
Autorzy :
Winczura, Barbara
Wydawca :
Kraków : Oficyna Wydawnicza 'Impuls'
Wydanie :
Wyd. 3
Rok wydania :
2015
Opis fizyczny :
431 s. : il. ; 24 cm
ISBN :
9788378507895
Uwagi :
Ferenz K.: Przedmowa CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA – DIAGNOZA, MOŻLIWOŚCI JĘZYKOWE I KOMUNIKACYJNE: Gładyszewska-Cylulko J.: Psychologiczne aspekty języka i mowy Winczura B.: Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu Kokot K.: Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS – doniesienie z badań Kaczmarek B. B.: Mowa i język dzieci z zespołem Downa – czynniki zakłócające Pluta-Wojciechowaska D.: Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia? Kochanowicz A.: Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym – dylematy diagnostyczne CZĘŚĆ II. KOMUNIKACJA – RELACJE INTERPERSONALNE, KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: Dziadosz P., Matkowska A.: Dzieci ze specjalnymi potrzebami komunikacyjnymi – rozważania o możliwościach komunikacyjnych Jędrzejowska A.: Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa Szczupał B.: Dziecko z zespołem Mobiusa w komunikacji interpersonalnej Konarska J.: Zaburzenia mowy i komunikacji w świetle relacji interpersonalnych Przepióra M.: Wybrane aspekty procesu komunikacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie CZĘŚĆ III. KOMUNIKACJA – GRUPA RÓWIEŚNICZA, EDUKACJA INTEGRACYJNA: Dmochowska H.: Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych Lipińska-Lokś J.: Wybrane aspekty komunikowania w klasie integracyjnej Minczakiewicz E. M.: Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej Regner A.: Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej CZĘŚĆ IV. KOMUNIKACJA – WSPOMAGANIE ROZWOJU I TERAPIA: Modelska M.: Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji Kaczan T.: Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetyczną Wawrzyn K.: Wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalnego Cytowska B., Drzazga A.: Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumieniu się z osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualną Cylulko P.: Posługiwanie się prostymi instrumentami perkusyjnymi sposobem bezsłownego komunikowania się dzieci Gulińska-Grzeluszka D.: Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię Gładyszewska-Cylulko J.: Wspomaganie komunikacji niewerbalnej osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę Jagoszewska I.: Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie Internetu Rudzińska-Rogoża A.: Wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego
Temat :
Dziecko niepełnosprawne
Komunikacja społeczna
Autyzm
Zespół downa
Mowa
Odżywianie dziecka
Komunikacja alternatywna
Muzykoterapia
Książka
LDR     04022nam#a2200325#i#4500
001     3683100152503
003     CHORZ WSB
005     20200630200204.5
008     160321s2015####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788378507895
035     %a (CHO)74254
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyjnych : %b diagnoza, edukacja, terapia / %c red. nauk. Barbara Winczura.
250     %a Wyd. 3
260 #   %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza 'Impuls', %c 2015.
300     %a 431 s. : %b il. ; %c 24 cm.
500     %a Ferenz K.: Przedmowa
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA – DIAGNOZA, MOŻLIWOŚCI JĘZYKOWE I KOMUNIKACYJNE:
Gładyszewska-Cylulko J.: Psychologiczne aspekty języka i mowy
Winczura B.: Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu
Kokot K.: Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS – doniesienie z badań
Kaczmarek B. B.: Mowa i język dzieci z zespołem Downa – czynniki zakłócające
Pluta-Wojciechowaska D.: Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia?
Kochanowicz A.: Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym – dylematy diagnostyczne
CZĘŚĆ II. KOMUNIKACJA – RELACJE INTERPERSONALNE, KOMUNIKACJA SPOŁECZNA:
Dziadosz P., Matkowska A.: Dzieci ze specjalnymi potrzebami komunikacyjnymi – rozważania o możliwościach komunikacyjnych
Jędrzejowska A.: Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa
Szczupał B.: Dziecko z zespołem Mobiusa w komunikacji interpersonalnej 
Konarska J.: Zaburzenia mowy i komunikacji w świetle relacji interpersonalnych
Przepióra M.: Wybrane aspekty procesu komunikacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie 
CZĘŚĆ III. KOMUNIKACJA – GRUPA RÓWIEŚNICZA, EDUKACJA INTEGRACYJNA:
Dmochowska H.: Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych
Lipińska-Lokś J.: Wybrane aspekty komunikowania w klasie integracyjnej
Minczakiewicz E. M.: Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej 
Regner A.: Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej
CZĘŚĆ IV. KOMUNIKACJA – WSPOMAGANIE ROZWOJU I TERAPIA:
Modelska M.: Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji
Kaczan T.: Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetyczną
Wawrzyn K.: Wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalnego
Cytowska B., Drzazga A.: Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumieniu się z osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
Cylulko P.: Posługiwanie się prostymi instrumentami perkusyjnymi sposobem bezsłownego komunikowania się dzieci
Gulińska-Grzeluszka D.: Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię 
Gładyszewska-Cylulko J.: Wspomaganie komunikacji niewerbalnej osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę
Jagoszewska I.: Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie Internetu 
Rudzińska-Rogoża A.: Wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego
650   9 %a Dziecko niepełnosprawne
650   9 %a Komunikacja społeczna
650   9 %a Autyzm
650   9 %a Zespół downa
650   9 %a Mowa
650   9 %a Odżywianie dziecka
650   9 %a Komunikacja alternatywna
650   9 %a Muzykoterapia
700 1   %a Winczura, Barbara
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100152503 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7850-789-5
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2015 %c pwegrzyn (30/06/2020 ; 700) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.E
Nr inwentarza :
851 36251
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies