LDR 02685cam#a2200469#i#4500
001 3683100152186
003 CHORZ WSB
005 20200727101459.9
008 170102s2012####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788325543921
035 %a (CHO)78820
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1 %a Rosa, Grażyna. %e Redaktor
245 0 0 %a Zarządzanie marketingowe / %c redakcja naukowa Grażyna Rosa.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo C. H. Beck, %c 2012.
300 %a 321 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
504 %a Bibliografia na stronach 311 - 318. Indeks.
520 8 %a CZĘŚĆ PIERWSZA. PODSTAWY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO:
Downar W.: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu
Rosa G.: Koncepcja zarządzania marketingowego
520 8 %a CZĘŚĆ DRUGA. MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE:
Durka W.: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Szwajlik A.: Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe
Ostrowska I.: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku
Małachowska M.: System informacji marketingowej
520 8 %a CZĘŚĆ TRZECIA. STRATEGIE MARKETINGOWE:
Smalec A.: Strategie przedsiębiorstw
Perenc J.: Strategia marketingowa
Peszko K.: Strategie marketingowe – klasyfikacje
Smalec A.: Strategie konkurencyjne
Smalec M.: Strategie zarządzania zasobami ludzkimi
Smolska M., Zioło K.: Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna
520 8 %a CZĘŚĆ CZWARTA. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W PERSPEKTYWIE:
Rosa G.: Nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym
Smalec A.: Strategie na rynku globalnym
Smalec A.: Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym
650 9 %a Zarządzanie marketingowe
650 9 %a Marketing w przedsiębiorstwie
650 9 %a Planowanie marketingowe
650 9 %a Misja przedsiębiorstwa
650 9 %a Informacja marketingowa
650 9 %a Strategia marketingowa
700 1 %a Downar, Wojciech %e Autor
700 1 %a Durka, Włodzimierz. %e Autor
700 1 %a Małachowska, Magdalena. %e Autor
700 1 %a Perenc, Józef %e Autor
700 1 %a Peszko, Kamila. %e Autor
700 1 %a Smalec, Agnieszka %e Autor
700 1 %a Smolska, Małgorzata. %e Autor
700 1 %a Szwajlik, Anna. %e Autor
700 1 %a Zioło, Katarzyna. %e Autor
700 1 %a Ostrowska, Izabela. %e Autor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100152186 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-255-4392-1
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2012 %c pwegrzyn (27/07/2020 ; 000, 040, 090+, 100+, 245, 300, 500-, 504, 700, 700-, 920) %c pwegrzyn (27/07/2020 ; 520+)
CZĘŚĆ PIERWSZA. PODSTAWY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO:
Downar W.: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu
Rosa G.: Koncepcja zarządzania marketingowego
CZĘŚĆ DRUGA. MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE:
Durka W.: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Szwajlik A.: Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe
Ostrowska I.: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku
Małachowska M.: System informacji marketingowej
CZĘŚĆ TRZECIA. STRATEGIE MARKETINGOWE:
Smalec A.: Strategie przedsiębiorstw
Perenc J.: Strategia marketingowa
Peszko K.: Strategie marketingowe – klasyfikacje
Smalec A.: Strategie konkurencyjne
Smalec M.: Strategie zarządzania zasobami ludzkimi
Smolska M., Zioło K.: Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna
CZĘŚĆ CZWARTA. ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W PERSPEKTYWIE:
Rosa G.: Nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym
Smalec A.: Strategie na rynku globalnym
Smalec A.: Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?