Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Mów zawsze tak! : jak zdobyć i zatrzymać klienta

Tytuł pełny :
Mów zawsze tak! : jak zdobyć i zatrzymać klienta
Autorzy :
Nulman, Philip R
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Studio Emka
Rok wydania :
2004
Opis fizyczny :
239 s. 23 cm
ISBN :
838860743X
Temat :
Zdobywanie klientów
Kultura biznesowa
Obsługa klienta
Klient
Cena
Firma handlowa
Książka
LDR     00830nam#a2200265#i#4500
001     3683100151606
003     CHORZ WSB
005     20200609000900.3
008     140303s2004####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 838860743X
035     %a (CHO)51169
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Nulman, Philip R.
245 1 0 %a Mów zawsze tak! %b : jak zdobyć i zatrzymać klienta
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Studio Emka %c 2004
300     %a 239 s. %c 23 cm
650   9 %a Zdobywanie klientów
650   9 %a Kultura biznesowa
650   9 %a Obsługa klienta
650   9 %a Klient
650   9 %a Cena
650   9 %a Firma handlowa
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100151606 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-88607-43-X
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2004 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 25543
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies