Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit

Tytuł pełny :
Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
Autorzy :
Andresen, Katya
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania :
2007
Opis fizyczny :
244s. 24 cm
ISBN :
9788388970832
Temat :
Marketing
Partnerstwo
Organizacje non-profit
Książka
LDR     00805nam#a2200229#i#4500
001     3683100150575
003     CHORZ WSB
005     20200609000847.0
008     140303s2007####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788388970832
035     %a (CHO)46298
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Andresen, Katya
245 1 0 %a Marketing Robin Hooda %b : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo MT Biznes %c 2007
300     %a 244s. %c 24 cm
650   9 %a Marketing
650   9 %a Partnerstwo
650   9 %a Organizacje non-profit
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100150575 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-88970-83-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2007 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 19426
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies