Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarządzanie produktem : problemy teoretyczne i praktyczne

Tytuł pełny :
Zarządzanie produktem : problemy teoretyczne i praktyczne / Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska
Autorzy :
Urban, Stanisław
Kowalska, Anna
Olszańska, Anna
Szymańska, Joanna
Wydawca :
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania :
2017
Opis fizyczny :
181, [2] strony : ilustracje ; 24 cm
ISBN :
9788376956251
Uwagi :
Urban S.: Wstęp 1. Olszańska A.: Produkt-mix i jego rola w marketingu 2. Urban S.: Istota zarządzania produktem 3. Szymańska J.: Rozwój nowych produktów 4. Szymańska J.: Zarządzanie produktem w procesem jego tworzenia 5. Urban S.: Kształtowanie produktów i ich asortymentu 6. Urban S.: Formy organizacyjne zarządzania produktem 7. Urban S.: Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie 8. Szymańska J.: Zarządzanie produktem na rynku 9. Urban S.: Konkurencyjność produktów 10. Urban S.: Promocja produktów 11. Olszańska A.: Strategia marki produktów 12. Kowalska A.: Badania marketingowe produktów 13. Kowalska A.: Opakowanie jako istotny element zarządzania produktem
Bibliografia na stronach178 - 181
Temat :
Asortyment
Badania marketingowe
Formy organizacyjne
Konkurencyjność
Marketing
Podatki
Produkt
Produkt-mix
Promocja
Przedsiębiorstwo
Rynek
Strategia
Analiza SWOT
Zarządzanie produktem
Książka
LDR     02137nam#a2200433#i#4500
001     3683100150282
003     CHORZ WSB
005     20200609000844.5
008     180220s2017####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788376956251
035     %a (CHO)84045
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Urban, Stanisław. %e Autor
245 1 0 %a Zarządzanie produktem : %b problemy teoretyczne i praktyczne / %c Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska.
260 #   %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, %c 2017.
300     %a 181, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
500     %a Urban S.: Wstęp 
1.  Olszańska A.: Produkt-mix i jego rola w marketingu
2.  Urban S.: Istota zarządzania produktem
3.  Szymańska J.: Rozwój nowych produktów
4.  Szymańska J.: Zarządzanie produktem w procesem jego tworzenia
5.  Urban S.:  Kształtowanie produktów i ich asortymentu 
6.  Urban S.: Formy organizacyjne zarządzania produktem
7.  Urban S.: Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie
8.  Szymańska J.: Zarządzanie produktem na rynku
9.   Urban S.: Konkurencyjność produktów
10. Urban S.: Promocja produktów
11. Olszańska A.: Strategia marki produktów
12. Kowalska A.: Badania marketingowe produktów
13. Kowalska A.: Opakowanie jako istotny element zarządzania produktem
504     %a Bibliografia na stronach178 - 181.
650   9 %a Asortyment
650   9 %a Badania marketingowe
650   9 %a Formy organizacyjne
650   9 %a Konkurencyjność
650   9 %a Marketing
650   9 %a Podatki
650   9 %a Produkt
650   9 %a Produkt-mix
650   9 %a Promocja
650   9 %a Przedsiębiorstwo
650   9 %a Rynek
650   9 %a Strategia
650   9 %a Analiza SWOT
650   9 %a Zarządzanie produktem
700 1   %a Kowalska, Anna. %e Autor
700 1   %a Olszańska, Anna. %e Autor
700 1   %a Szymańska, Joanna. %e Autor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100150282 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7695-625-1
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2017 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 38055
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies