Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Psychologia zachowań konsumenckich

Tytuł pełny :
Psychologia zachowań konsumenckich / [Tyszka Tadeusz]
Autorzy :
Falkowski, Andrzej
Tyszka, Tadeusz
Wydawca :
Gdańsk Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania :
2002
Opis fizyczny :
288 s. 24 cm
ISBN :
8387957569
Temat :
Psychologia zachowań konsumenckich
Konsument
Podejmowanie decyzji
Strategia marketingowa
Motywacja
Kupowanie
Cena
Znak towarowy
Książka
LDR     00984nam#a2200301#i#4500
001     3683100149099
003     CHORZ WSB
005     20200709200004.5
008     140303s2002####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8387957569
035     %a (CHO)58327
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Falkowski, Andrzej
245 1 0 %a Psychologia zachowań konsumenckich / %c [Tyszka Tadeusz]
260 #   %a Gdańsk %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne %c 2002
300     %a 288 s. %c 24 cm
650   9 %a Psychologia zachowań konsumenckich
650   9 %a Konsument
650   9 %a Podejmowanie decyzji
650   9 %a Strategia marketingowa
650   9 %a Motywacja
650   9 %a Kupowanie
650   9 %a Cena
650   9 %a Znak towarowy
700 1   %a Tyszka, Tadeusz
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100149099 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-87957-56-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2002 %c ktrocha (09/07/2020 ; 100) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.A
Nr inwentarza :
851 4434
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies