LDR 02097cam#a2200361#i#4500
001 3683100148520
003 CHORZ WSB
005 20200817110036.2
008 140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788360550243
035 %a (CHO)54710
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN %d CHORZ WSB
090 1 %2 CHORZ WSB %a 10.D
100 1 %a Szymanowski, Wacław
245 1 0 %a Zarys zarządzania jakością: %b ujęcie marketingowo-logistyczne / %c Wacław Szymanowski, Bożena Pawłowska, Anna Strychalska-Rudzewicz.
260 # %a Poznań: %b 'Ars Boni et Aequi' Przedsiębiorstwo Wydawnicze, %c 2010.
300 %a 301 stron: %c 24 cm.
520 8 %a PAWŁOWSKA Bożena, STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Podstawowe pojęcia dotyczące jakości
PAWŁOWSKA Bożena: Analiza wymagań i oczekiwań klienta na podstawie metod doskonalenia jakości produktu
PAWŁOWSKA Bożena: Wykorzystanie Polskiej Nagrody Jakości dla budowy i doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością - studium przypadku
STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Jakość w logistycznej obsłudze klienta
SZYMANOWSKI Wacław: Metody wspomagania przebudowy relacji producent - sieci handlowe na przykładzie żywności
SZYMANOWSKI Wacław: Organizacyjno-prawne uwarunkowania jakości
SZYMANOWSKI Wacław: Modele, systemy i procedury wspomagania i śledzenia ruchu żywności
650 9 %a Jakość
650 9 %a System zarządzania jakością
650 9 %a Jakość żywności
650 9 %a Jakość produktu
650 9 %a Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
650 9 %a Polska Nagroda Jakości
650 9 %a Logistyczna obsługa klienta
650 9 %a Jakość logistycznej obsługi klienta
650 9 %a Efektywna obsługa klienta
650 9 %a Śledzenie towaru
700 1 %a Pawłowska, Bożena
700 1 %a Strychalska-Rudzewicz, Anna
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100148520 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-60550-24-3
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c pwegrzyn (17/08/2020 ; 000, 040, 090+, 245, 260, 300, 500-, 520+, 920)
PAWŁOWSKA Bożena, STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Podstawowe pojęcia dotyczące jakości
PAWŁOWSKA Bożena: Analiza wymagań i oczekiwań klienta na podstawie metod doskonalenia jakości produktu
PAWŁOWSKA Bożena: Wykorzystanie Polskiej Nagrody Jakości dla budowy i doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością - studium przypadku
STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Jakość w logistycznej obsłudze klienta
SZYMANOWSKI Wacław: Metody wspomagania przebudowy relacji producent - sieci handlowe na przykładzie żywności
SZYMANOWSKI Wacław: Organizacyjno-prawne uwarunkowania jakości
SZYMANOWSKI Wacław: Modele, systemy i procedury wspomagania i śledzenia ruchu żywności
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?