Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarys zarządzania jakością: ujęcie marketingowo-logistyczne

Tytuł pełny :
Zarys zarządzania jakością: ujęcie marketingowo-logistyczne / Wacław Szymanowski, Bożena Pawłowska, Anna Strychalska-Rudzewicz
Autorzy :
Szymanowski, Wacław
Pawłowska, Bożena
Strychalska-Rudzewicz, Anna
Wydawca :
Poznań: 'Ars Boni et Aequi' Przedsiębiorstwo Wydawnicze
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
301 stron: 24 cm
ISBN :
9788360550243
Temat :
Jakość
System zarządzania jakością
Jakość żywności
Jakość produktu
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
Polska Nagroda Jakości
Logistyczna obsługa klienta
Jakość logistycznej obsługi klienta
Efektywna obsługa klienta
Śledzenie towaru
Książka
LDR     02097cam#a2200361#i#4500
001     3683100148520
003     CHORZ WSB
005     20200817110036.2
008     140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788360550243
035     %a (CHO)54710
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN %d CHORZ WSB
090 1   %2 CHORZ WSB %a 10.D
100 1   %a Szymanowski, Wacław
245 1 0 %a Zarys zarządzania jakością: %b ujęcie marketingowo-logistyczne / %c Wacław Szymanowski, Bożena Pawłowska, Anna Strychalska-Rudzewicz.
260 #   %a Poznań: %b 'Ars Boni et Aequi' Przedsiębiorstwo Wydawnicze, %c 2010.
300     %a 301 stron: %c 24 cm.
520 8   %a PAWŁOWSKA Bożena, STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Podstawowe pojęcia dotyczące jakości
PAWŁOWSKA Bożena: Analiza wymagań i oczekiwań klienta na podstawie  metod doskonalenia jakości produktu
PAWŁOWSKA Bożena: Wykorzystanie Polskiej Nagrody Jakości dla budowy i doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością - studium przypadku
STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Jakość w logistycznej obsłudze klienta
SZYMANOWSKI Wacław: Metody wspomagania przebudowy relacji producent - sieci handlowe na przykładzie żywności
SZYMANOWSKI Wacław: Organizacyjno-prawne uwarunkowania jakości
SZYMANOWSKI Wacław: Modele, systemy i procedury wspomagania i śledzenia ruchu żywności
650   9 %a Jakość
650   9 %a System zarządzania jakością
650   9 %a Jakość żywności
650   9 %a Jakość produktu
650   9 %a Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
650   9 %a Polska Nagroda Jakości
650   9 %a Logistyczna obsługa klienta
650   9 %a Jakość logistycznej obsługi klienta
650   9 %a Efektywna obsługa klienta
650   9 %a Śledzenie towaru
700 1   %a Pawłowska, Bożena
700 1   %a Strychalska-Rudzewicz, Anna
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100148520 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-60550-24-3
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c pwegrzyn (17/08/2020 ; 000, 040, 090+, 245, 260, 300, 500-, 520+, 920) 

PAWŁOWSKA Bożena, STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Podstawowe pojęcia dotyczące jakości
PAWŁOWSKA Bożena: Analiza wymagań i oczekiwań klienta na podstawie metod doskonalenia jakości produktu
PAWŁOWSKA Bożena: Wykorzystanie Polskiej Nagrody Jakości dla budowy i doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością - studium przypadku
STRYCHALSKA-RUDZEWICZ Anna: Jakość w logistycznej obsłudze klienta
SZYMANOWSKI Wacław: Metody wspomagania przebudowy relacji producent - sieci handlowe na przykładzie żywności
SZYMANOWSKI Wacław: Organizacyjno-prawne uwarunkowania jakości
SZYMANOWSKI Wacław: Modele, systemy i procedury wspomagania i śledzenia ruchu żywności


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.D
Nr inwentarza :
851 29458
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies