Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Uczenie się : jako przedsięwzięcie na całe życie

Tytuł pełny :
Uczenie się : jako przedsięwzięcie na całe życie / [red. Bauman Teresa]
Autorzy :
Bauman, Teresa
Wydawca :
Kraków Oficyna Wydawnicza 'Impuls'
Rok wydania :
2005
Opis fizyczny :
312s. 24 cm
ISBN :
8373262768
8373084770
Temat :
Uczenie się
Zasada epistemicznej nieoznaczności w uczeniu się
Społeczne konteksty uczenia się
Dydaktyczne konteksty uczenia się
Książka
LDR     00931nam#a2200265#i#4500
001     3683100147918
003     CHORZ WSB
005     20200609000814.8
008     140303s2005####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8373262768
020     %a 8373084770
035     %a (CHO)65169
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Bauman, Teresa
245 1 0 %a Uczenie się %b : jako przedsięwzięcie na całe życie / %c [red. Bauman Teresa]
260 #   %a Kraków %b Oficyna Wydawnicza 'Impuls' %c 2005
300     %a 312s. %c 24 cm
650   9 %a Uczenie się
650   9 %a Zasada epistemicznej nieoznaczności w uczeniu się
650   9 %a Społeczne konteksty uczenia się
650   9 %a Dydaktyczne konteksty uczenia się
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100147918 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-7326-276-8
920     %a 83-7308-477-0
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2005 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.F
Nr inwentarza :
851 13244
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies