1. Wprowadzenie
2. URBANOWSKA-SOJKIN Elżbieta: Wybory strategiczne przedsiębiorstw w teorii
3. MAŁKOWSKA-BOROWCZYK Mgdalena: Wpływ otoczenia na wybory strategiczne przedsiębiorstw
4. SAJDAK Maja: Podejście zasobowe jako podstawa wyborów strategicznych
5. BANASZYK Piotr: Wybory strategiczne w dziedzinie celów przedsiębiorstwa
6. ŚWIATOWIEC-SZCZEPAŃSKA Justyna: Strategiczne wybory podstaw konkurowania przedsiębiorstw
7. RATAJCZYK Piotr: Strategiczne decyzje w zakresie portfela produktów przedsiębiorstwa
8. BORUSIAK Barbara: Wybory strategiczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
9. RATAJCZAK-MROZEK Milena: Wybory strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w sieciach biznesowych
10. BARTKOWIAK Paweł: Zachowania nabywców usług kształcenia a wybory strategiczne ekonomicznych szkółwyższych na przykładzie Wielkopolski
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?