Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wybory strategiczne w teorii i praktyce : zeszyty naukowe: nr 134

Tytuł pełny :
Wybory strategiczne w teorii i praktyce : zeszyty naukowe: nr 134 / [red. naukowy Urbanowska-Sojkin Elżbieta]
Autorzy :
Urbanowska-Sojkin, Elżbieta
Wydawca :
Poznań Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania :
2010
Seria :
1689-7374
Zawartość serii :
1689-7374
Opis fizyczny :
162 s.: rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788374174688
Uwagi :
1. Wprowadzenie 2. URBANOWSKA-SOJKIN Elżbieta: Wybory strategiczne przedsiębiorstw w teorii 3. MAŁKOWSKA-BOROWCZYK Mgdalena: Wpływ otoczenia na wybory strategiczne przedsiębiorstw 4. SAJDAK Maja: Podejście zasobowe jako podstawa wyborów strategicznych 5. BANASZYK Piotr: Wybory strategiczne w dziedzinie celów przedsiębiorstwa 6. ŚWIATOWIEC-SZCZEPAŃSKA Justyna: Strategiczne wybory podstaw konkurowania przedsiębiorstw 7. RATAJCZYK Piotr: Strategiczne decyzje w zakresie portfela produktów przedsiębiorstwa 8. BORUSIAK Barbara: Wybory strategiczne przedsiębiorstw handlu detalicznego 9. RATAJCZAK-MROZEK Milena: Wybory strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w sieciach biznesowych 10. BARTKOWIAK Paweł: Zachowania nabywców usług kształcenia a wybory strategiczne ekonomicznych szkółwyższych na przykładzie Wielkopolski
Temat :
Wybory strategiczne
Przedsiębiorstwo
Książka
LDR     01857nam#a2200265#i#4500
001     3683100147416
003     CHORZ WSB
005     20200701200238.6
008     140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788374174688
035     %a (CHO)56098
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Urbanowska-Sojkin, Elżbieta.
245 1 0 %a Wybory strategiczne w teorii i praktyce %b : zeszyty naukowe: nr 134 / %c [red. naukowy Urbanowska-Sojkin Elżbieta]
260 #   %a Poznań %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu %c 2010
300     %a 162 s.: rys., tab. %c 24 cm
490 1   %x 1689-7374
500     %a 1. Wprowadzenie
2. URBANOWSKA-SOJKIN Elżbieta: Wybory strategiczne przedsiębiorstw w teorii
3. MAŁKOWSKA-BOROWCZYK Mgdalena: Wpływ otoczenia na wybory strategiczne przedsiębiorstw
4. SAJDAK Maja: Podejście zasobowe jako podstawa wyborów strategicznych
5. BANASZYK Piotr: Wybory strategiczne w dziedzinie celów przedsiębiorstwa
6. ŚWIATOWIEC-SZCZEPAŃSKA Justyna: Strategiczne wybory podstaw konkurowania przedsiębiorstw
7. RATAJCZYK Piotr: Strategiczne decyzje w zakresie portfela produktów przedsiębiorstwa
8. BORUSIAK Barbara: Wybory strategiczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
9. RATAJCZAK-MROZEK Milena: Wybory strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w sieciach biznesowych
10. BARTKOWIAK Paweł: Zachowania nabywców usług kształcenia a wybory strategiczne ekonomicznych szkółwyższych na przykładzie Wielkopolski
650   9 %a Wybory strategiczne
650   9 %a Przedsiębiorstwo
700 1   %a Urbanowska-Sojkin, Elżbieta.
830   0 %x 1689-7374
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100147416 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7417-468-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c pwegrzyn (01/07/2020 ; 700) %c prolib (01/07/2020 ; 700) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.B
Nr inwentarza :
851 31010
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies