Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

CRM strategia, system, zarządzanie zmianą : jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia

Tytuł pełny :
CRM strategia, system, zarządzanie zmianą : jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia
Autorzy :
Deszczyński, Bartosz
Wydawca :
Warszawa Wolters Kluwer Polska
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
239 s. 24 cm
ISBN :
9788326411656
Temat :
CRM
Obsługa klienta
Zarządzanie relacjami z klientem
Książka
LDR     00811nam#a2200229#i#4500
001     3683100147248
003     CHORZ WSB
005     20200609000806.5
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788326411656
035     %a (CHO)55019
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Deszczyński, Bartosz
245 1 0 %a CRM strategia, system, zarządzanie zmianą %b : jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia
260 #   %a Warszawa %b Wolters Kluwer Polska %c 2011
300     %a 239 s. %c 24 cm
650   9 %a CRM
650   9 %a Obsługa klienta
650   9 %a Zarządzanie relacjami z klientem
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100147248 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-264-1165-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 29805
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies