Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe w Internecie

Tytuł pełny :
Strategie marketingowe w Internecie
Autorzy :
Vassos, Tom
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Studio Emka
Rok wydania :
1999
Opis fizyczny :
333s. 24 cm
ISBN :
8385881816
Temat :
Strategie marketingowe
Internet
Sieć
Książka
LDR     00713nam#a2200229#i#4500
001     3683100146569
003     CHORZ WSB
005     20200609000757.0
008     140303s1999####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8385881816
035     %a (CHO)60260
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Vassos, Tom
245 1 0 %a Strategie marketingowe w Internecie
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Studio Emka %c 1999
300     %a 333s. %c 24 cm
650   9 %a Strategie marketingowe
650   9 %a Internet
650   9 %a Sieć
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100146569 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-85881-81-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 1999 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 6787
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies