LDR 01703cam#a2200277#i#4500
001 3683100146107
003 CHORZ WSB
005 20200717092443.1
008 140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788372417817
035 %a (CHO)55471
040 %a WSB_CHO %c WSB_CHO %b pol %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1 %a Perenc, Józef %e Autor
245 1 0 %a Zachowania nabywców / %c redaktor Rosa Grażyna.
260 # %a Szczecin: %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300 %a 211 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
520 8 %a 1. WITEK Jolanta: Zachowania konsumentów - wyzwaniem rynku
2. GRACZ Leszek: Wybrane metody badań zachowań nabywców na rynku
3. OSTROWSKA Izabela: Potrzeby i aspiracje jako czynniki inspirujące zachowania nabywców
4. FLEJTERSKA Ewa: Psychologiczne determinanty zachowań nabywców
5. PERENC Józef: Ekonomiczne determinanty zachowań nabywców
6. ROSA Grażyna: Społeczno-kulturowe determinanty zachowań nabywców
7. PESZKO Kamil: Instrumenty marketingu i ich wpływ na zachowania nabywców
8. SMALEC Agnieszka: Nabywca w procesie podejmowania decyzji zakupu
9. RUDAWSKA Edyta: Kreowanie lojalnych zachowań klientów
650 9 %a Zachowania konsumenckie
650 9 %a Zachowania nabywców
650 9 %a Badania konsumentów
700 1 %a Rosa, Grażyna. %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100146107 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7241-781-7
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (23/06/2020 ; 650) %c prolib (23/06/2020 ; 650) %c pwegrzyn (17/07/2020 ; 000, 040, 090+, 260, 300, 500-, 520+, 920)
1. WITEK Jolanta: Zachowania konsumentów - wyzwaniem rynku
2. GRACZ Leszek: Wybrane metody badań zachowań nabywców na rynku
3. OSTROWSKA Izabela: Potrzeby i aspiracje jako czynniki inspirujące zachowania nabywców
4. FLEJTERSKA Ewa: Psychologiczne determinanty zachowań nabywców
5. PERENC Józef: Ekonomiczne determinanty zachowań nabywców
6. ROSA Grażyna: Społeczno-kulturowe determinanty zachowań nabywców
7. PESZKO Kamil: Instrumenty marketingu i ich wpływ na zachowania nabywców
8. SMALEC Agnieszka: Nabywca w procesie podejmowania decyzji zakupu
9. RUDAWSKA Edyta: Kreowanie lojalnych zachowań klientów
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?