1. Wstęp Część 1. Podejścia do pomiaru wartości klienta DOBIEGAŁA-KORONA B., Istota i pomiar wartości klienta ŚWIDERSKA G. K., BOROWSKI Sz., Zastosowanie rachunku kosztów działań do ocen rentowności klientów RÓSZKIEWICZ M., Metody ilościowe w badaniach klientów firmy DOLIGALSKI T., Wartość a rentowność klienta FATUŁA D., Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty RUPIK K., ZYMINKOWSKI T., Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym SOBOTNIK R., Pomiar rentowności inwestycji w działania marketingowe przedsiębiorstwa Część 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie DĄBROWSKA A., Znaczenie informacji o kliencie SOBOLEWSKA S., Model zarządzania wiedzą o kliencie MASIUKIEWICZ P., Badanie wiarygodności klientów detalicznych SKOWRON Ł., Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań SOBOLEWSKA S., Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług Część 3. Tworzenie wartości dla klienta MRUK H., Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa DOBIEGAŁA-KORONA B., Strategie innowacji w budowie kapitału klienta SZCZEPAŃSKA K., Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością MRÓZ B., Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych BOMBOL M., Czas wolny jako źródło wartości dla klienta LASKOWSKA-RUTKOWSKA A., Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw GRZESIUK A., Wartość dla klienta - nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym Część 4. Społecznie odpowiedzialny marketing wartość klienta DĄBROWSKI T., Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw MAJCHRZAK K., Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta ROSZKOWSKA P., Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem DĄBROWSKI T., Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej Część 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji RUDAWSKA E., Podwyższanie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów DOLIGALSKI T., Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu KRZEPICKA A., Wartość dodana w marketingu relacji MUZYCZKA R., Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta POLAŃSKI P., Marka jako źródło wartości dla klienta ŚWIERŻEWSKI Ł., Wiedza i umiejętności klienta źródłem jego wartości CHRÓSTNA R., Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii TKACZYK T. P., Wzrost znaczenia wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu DEMCZYSZAK A., Zarządzanie doświadczeniem klienta PACHA D., Społeczności internetowe w budowie wartości klienta Bibliografia Sylwetki autorów
LDR 04316nam#a2200493#i#4500
001 3683100145932
003 CHORZ WSB
005 20200629202552.0
008 140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788375610581
035 %a (CHO)53688
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Dobiegała-Korona, Barbara
245 1 0 %a Zarządzanie wartością klienta %b : pomiar i strategie / %c [red. naukowy Dobiegała-Korona Barbara, red. naukowa Doligalski Tymoteusz, red. naukowy Doligalski Tymoteusz]
260 # %a Warszawa %b Wydawnictwo Poltext %c cop. 2010
300 %a 564, [1] s. : rys., tab. %c 24 cm
500 %a 1. Wstęp Część 1. Podejścia do pomiaru wartości klienta DOBIEGAŁA-KORONA B., Istota i pomiar wartości klienta ŚWIDERSKA G. K., BOROWSKI Sz., Zastosowanie rachunku kosztów działań do ocen rentowności klientów RÓSZKIEWICZ M., Metody ilościowe w badaniach klientów firmy DOLIGALSKI T., Wartość a rentowność klienta FATUŁA D., Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty RUPIK K., ZYMINKOWSKI T., Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym SOBOTNIK R., Pomiar rentowności inwestycji w działania marketingowe przedsiębiorstwa Część 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie DĄBROWSKA A., Znaczenie informacji o kliencie SOBOLEWSKA S., Model zarządzania wiedzą o kliencie MASIUKIEWICZ P., Badanie wiarygodności klientów detalicznych SKOWRON Ł., Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań SOBOLEWSKA S., Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług Część 3. Tworzenie wartości dla klienta MRUK H., Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa DOBIEGAŁA-KORONA B., Strategie innowacji w budowie kapitału klienta SZCZEPAŃSKA K., Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością MRÓZ B., Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych BOMBOL M., Czas wolny jako źródło wartości dla klienta LASKOWSKA-RUTKOWSKA A., Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw GRZESIUK A., Wartość dla klienta - nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym Część 4. Społecznie odpowiedzialny marketing wartość klienta DĄBROWSKI T., Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw MAJCHRZAK K., Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta ROSZKOWSKA P., Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem DĄBROWSKI T., Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej Część 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji RUDAWSKA E., Podwyższanie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów DOLIGALSKI T., Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu KRZEPICKA A., Wartość dodana w marketingu relacji MUZYCZKA R., Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta POLAŃSKI P., Marka jako źródło wartości dla klienta ŚWIERŻEWSKI Ł., Wiedza i umiejętności klienta źródłem jego wartości CHRÓSTNA R., Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii TKACZYK T. P., Wzrost znaczenia wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu DEMCZYSZAK A., Zarządzanie doświadczeniem klienta PACHA D., Społeczności internetowe w budowie wartości klienta Bibliografia Sylwetki autorów
650 9 %a Zarządzanie marketingowe
650 9 %a Klient
650 9 %a Wartość klienta
650 9 %a Rentowność klientów
650 9 %a Badania klientów
650 9 %a Zarządzanie wiedzą o kliencie
650 9 %a Informacja o kliencie
650 9 %a Satysfakcja klientów
650 9 %a Lojalność klientów
650 9 %a Usługi
650 9 %a Dobra luksusowe
650 9 %a Łańcuch dostaw
650 9 %a Społecznie odpowiedzialny marketing
650 9 %a Reputacja firmy
650 9 %a Społeczna odpowiedzialność biznesu
650 9 %a Internet
650 9 %a Zarządzanie relacjami z dostawcami
650 9 %a Marka
650 9 %a Zarządzanie doświadczeniem klienta
650 9 %a Społeczności internetowe
650 9 %a Czas wolny
650 9 %a Handel detaliczny
650 9 %a Marketing relacji
700 1 %a Doligalski, Tymoteusz
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100145932 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7561-058-1
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?