Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie

Tytuł pełny :
Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie / [red. naukowy Dobiegała-Korona Barbara, red. naukowa Doligalski Tymoteusz, red. naukowy Doligalski Tymoteusz]
Autorzy :
Dobiegała-Korona, Barbara
Doligalski, Tymoteusz
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Poltext
Rok wydania :
cop. 2010
Opis fizyczny :
564, [1] s. : rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788375610581
Uwagi :
1. Wstęp Część 1. Podejścia do pomiaru wartości klienta DOBIEGAŁA-KORONA B., Istota i pomiar wartości klienta ŚWIDERSKA G. K., BOROWSKI Sz., Zastosowanie rachunku kosztów działań do ocen rentowności klientów RÓSZKIEWICZ M., Metody ilościowe w badaniach klientów firmy DOLIGALSKI T., Wartość a rentowność klienta FATUŁA D., Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty RUPIK K., ZYMINKOWSKI T., Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym SOBOTNIK R., Pomiar rentowności inwestycji w działania marketingowe przedsiębiorstwa Część 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie DĄBROWSKA A., Znaczenie informacji o kliencie SOBOLEWSKA S., Model zarządzania wiedzą o kliencie MASIUKIEWICZ P., Badanie wiarygodności klientów detalicznych SKOWRON Ł., Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań SOBOLEWSKA S., Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług Część 3. Tworzenie wartości dla klienta MRUK H., Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa DOBIEGAŁA-KORONA B., Strategie innowacji w budowie kapitału klienta SZCZEPAŃSKA K., Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością MRÓZ B., Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych BOMBOL M., Czas wolny jako źródło wartości dla klienta LASKOWSKA-RUTKOWSKA A., Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw GRZESIUK A., Wartość dla klienta - nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym Część 4. Społecznie odpowiedzialny marketing wartość klienta DĄBROWSKI T., Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw MAJCHRZAK K., Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta ROSZKOWSKA P., Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem DĄBROWSKI T., Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej Część 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji RUDAWSKA E., Podwyższanie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów DOLIGALSKI T., Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu KRZEPICKA A., Wartość dodana w marketingu relacji MUZYCZKA R., Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta POLAŃSKI P., Marka jako źródło wartości dla klienta ŚWIERŻEWSKI Ł., Wiedza i umiejętności klienta źródłem jego wartości CHRÓSTNA R., Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii TKACZYK T. P., Wzrost znaczenia wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu DEMCZYSZAK A., Zarządzanie doświadczeniem klienta PACHA D., Społeczności internetowe w budowie wartości klienta Bibliografia Sylwetki autorów
Temat :
Zarządzanie marketingowe
Klient
Wartość klienta
Rentowność klientów
Badania klientów
Zarządzanie wiedzą o kliencie
Informacja o kliencie
Satysfakcja klientów
Lojalność klientów
Usługi
Dobra luksusowe
Łańcuch dostaw
Społecznie odpowiedzialny marketing
Reputacja firmy
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Internet
Zarządzanie relacjami z dostawcami
Marka
Zarządzanie doświadczeniem klienta
Społeczności internetowe
Czas wolny
Handel detaliczny
Marketing relacji
Książka
LDR     04316nam#a2200493#i#4500
001     3683100145932
003     CHORZ WSB
005     20200629202552.0
008     140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788375610581
035     %a (CHO)53688
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Dobiegała-Korona, Barbara
245 1 0 %a Zarządzanie wartością klienta %b : pomiar i strategie / %c [red. naukowy Dobiegała-Korona Barbara, red. naukowa Doligalski Tymoteusz, red. naukowy Doligalski Tymoteusz]
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Poltext %c cop. 2010
300     %a 564, [1] s. : rys., tab. %c 24 cm
500     %a 1. Wstęp Część 1. Podejścia do pomiaru wartości klienta DOBIEGAŁA-KORONA B., Istota i pomiar wartości klienta ŚWIDERSKA G. K., BOROWSKI Sz., Zastosowanie rachunku kosztów działań do ocen rentowności klientów RÓSZKIEWICZ M., Metody ilościowe w badaniach klientów firmy DOLIGALSKI T., Wartość a rentowność klienta FATUŁA D., Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty RUPIK K., ZYMINKOWSKI T., Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym SOBOTNIK R., Pomiar rentowności inwestycji w działania marketingowe przedsiębiorstwa Część 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie DĄBROWSKA A., Znaczenie informacji o kliencie SOBOLEWSKA S., Model zarządzania wiedzą o kliencie MASIUKIEWICZ P., Badanie wiarygodności klientów detalicznych SKOWRON Ł., Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań SOBOLEWSKA S., Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług Część 3. Tworzenie wartości dla klienta MRUK H., Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa DOBIEGAŁA-KORONA B., Strategie innowacji w budowie kapitału klienta SZCZEPAŃSKA K., Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością MRÓZ B., Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych BOMBOL M., Czas wolny jako źródło wartości dla klienta LASKOWSKA-RUTKOWSKA A., Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw GRZESIUK A., Wartość dla klienta - nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym Część 4. Społecznie odpowiedzialny marketing wartość klienta DĄBROWSKI T., Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw MAJCHRZAK K., Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta ROSZKOWSKA P., Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem DĄBROWSKI T., Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej Część 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji RUDAWSKA E., Podwyższanie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów DOLIGALSKI T., Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu KRZEPICKA A., Wartość dodana w marketingu relacji MUZYCZKA R., Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta POLAŃSKI P., Marka jako źródło wartości dla klienta ŚWIERŻEWSKI Ł., Wiedza i umiejętności klienta źródłem jego wartości CHRÓSTNA R., Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii TKACZYK T. P., Wzrost znaczenia wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu DEMCZYSZAK A., Zarządzanie doświadczeniem klienta PACHA D., Społeczności internetowe w budowie wartości klienta Bibliografia Sylwetki autorów
650   9 %a Zarządzanie marketingowe
650   9 %a Klient
650   9 %a Wartość klienta
650   9 %a Rentowność klientów
650   9 %a Badania klientów
650   9 %a Zarządzanie wiedzą o kliencie
650   9 %a Informacja o kliencie
650   9 %a Satysfakcja klientów
650   9 %a Lojalność klientów
650   9 %a Usługi
650   9 %a Dobra luksusowe
650   9 %a Łańcuch dostaw
650   9 %a Społecznie odpowiedzialny marketing
650   9 %a Reputacja firmy
650   9 %a Społeczna odpowiedzialność biznesu
650   9 %a Internet
650   9 %a Zarządzanie relacjami z dostawcami
650   9 %a Marka
650   9 %a Zarządzanie doświadczeniem klienta
650   9 %a Społeczności internetowe
650   9 %a Czas wolny
650   9 %a Handel detaliczny
650   9 %a Marketing relacji
700 1   %a Doligalski, Tymoteusz
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100145932 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7561-058-1
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 28127
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies