Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kreowanie marki : przewodnik dla menedżerów marki

Tytuł pełny :
Kreowanie marki : przewodnik dla menedżerów marki
Autorzy :
Wheeler, Alina
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania :
cop. 2009
Opis fizyczny :
308 s. : il. 28 cm
ISBN :
9788301162405
Temat :
Marka
Kreowanie marki
Kreowanie marki produktu
Strategia marki
Książka
LDR     00793nam#a2200241#i#4500
001     3683100145856
003     CHORZ WSB
005     20200609000748.4
008     140303s2009####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788301162405
035     %a (CHO)53904
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Wheeler, Alina
245 1 0 %a Kreowanie marki %b : przewodnik dla menedżerów marki
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Naukowe PWN %c cop. 2009
300     %a 308 s. : il. %c 28 cm
650   9 %a Marka
650   9 %a Kreowanie marki
650   9 %a Kreowanie marki produktu
650   9 %a Strategia marki
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100145856 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-01-16240-5
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2009 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 28405
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies