Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kompleksowe zarządzanie jakością : przeszłość i teraźniejszość

Tytuł pełny :
Kompleksowe zarządzanie jakością : przeszłość i teraźniejszość
Autorzy :
Szczepańska, Katarzyna
Wydawca :
Warszawa Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
299 s. : rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788372078858
Temat :
TQM
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
Jakość
Klient
Prawa konsumenta
Zarządzanie jakością
Książka
LDR     00915nam#a2200265#i#4500
001     3683100145401
003     CHORZ WSB
005     20200609000743.1
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788372078858
035     %a (CHO)54721
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Szczepańska, Katarzyna
245 1 0 %a Kompleksowe zarządzanie jakością %b : przeszłość i teraźniejszość
260 #   %a Warszawa %b Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej %c 2011
300     %a 299 s. : rys., tab. %c 24 cm
650   9 %a TQM
650   9 %a Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
650   9 %a Jakość
650   9 %a Klient
650   9 %a Prawa konsumenta
650   9 %a Zarządzanie jakością
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100145401 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7207-885-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.D
Nr inwentarza :
851 29470
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies