Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Customer Relationship Management : a databased approach

Tytuł pełny :
Customer Relationship Management : a databased approach / [Reinartz Werner J.]
Autorzy :
Kumar, V
Reinartz, Werner J
Wydawca :
Hoboken John WileyandSons, Inc
Rok wydania :
2006
Opis fizyczny :
323[1]s. 26 cm
ISBN :
0471271330
Temat :
CRM
Marketing
Bazy danych
Programy lolajnościowe
Promocje
Zarządzanie kampanią marketingową
Data mining
Książka
LDR     00948nam#a2200301#i#4500
001     3683100144582
003     CHORZ WSB
005     20200609000733.3
008     140303s2006####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 0471271330
035     %a (CHO)44549
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
041 0 # %a eng
100 1   %a Kumar, V.
245 1 0 %a Customer Relationship Management %b : a databased approach / %c [Reinartz Werner J.]
260 #   %a Hoboken %b John WileyandSons, Inc. %c 2006
300     %a 323[1]s. %c 26 cm
650   9 %a CRM
650   9 %a Marketing
650   9 %a Bazy danych
650   9 %a Programy lolajnościowe
650   9 %a Promocje
650   9 %a Zarządzanie kampanią marketingową
650   9 %a Data mining
700 1   %a Reinartz, Werner J.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100144582 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 0-471-27133-0
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2006 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A/11.0
Nr inwentarza :
851 17302
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies