Wielka Brytania : RSVP Design Experiential Learning
Opis fizyczny :
Materiałowa torba : 30 x 38 cm
Uwagi :
CHAINLINK – GRA SZKOLENIOWA
SPIS ELEMENTÓW:
1 x Niebieska materiałowa torba
8 x Biała tablica
1 x Podręcznik dla prowadzącego
1 x Lista obecności – spotkanie (karta)
8 x Instrukcja dla uczestnika (zestaw: 3 x karta, 1 x marker, 1 x zestaw kolorowych magnesów [12 elementów] )
1 x Opakowanie trzech kolorowych markerów
___________________________________________________________________________
Opis
Chainlink to ćwiczenie, które stawia uczestników przed wyzwaniem bycia ogniwem w łańcuchu dostaw, zmuszając ich do jednoczesnego zaspokajania potrzeb klienta i zarządzania dostawcą. Ujawnia też indywidualne różnice w podejściu do pracy – np. preferencje dotyczące formy komunikacji – dzięki czemu staje się świetnym wstępem do omawiania osobistych profilów, taki jak MBTI.
Wyzwanie
Wielu pracowników dzisiejszych organizacji zmaga się z pogodzeniem roli klienta i dostawcy. Chainlink idealnie oddaje tę sytuację stawiając uczestnika w obu tych rolach. Wymaga od niego skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: budowie i dostarczaniu produktu dla klienta oraz współpracy z dostawcą, który realizuje wcześniej złożone zamówienie. Komunikacja pomiędzy ogniwami jest ograniczona, przez limitowane możliwości organizacji spotkań. Dzięki temu stają się one wyjątkowo cenne, a komunikacja odbywa się głównie w formie pisemnej. Jest to świetna metafora współczesnych wyzwań komunikacyjnych, pojawiających się podczas współpracy w rozproszonym zespole opartej zwykle na wymianie e-maili.
Cele edukacyjne
Ćwiczenie pozwala zastanowić się nad ważnymi tematami związanymi z dystrybucją zadań, priorytetyzacją, alokacją zasobów (w szczególności czasu) i udzielaniem informacji zwrotnej.
- W jaki sposób podejmować decyzje związane z tym, kiedy i gdzie należy dać z siebie więcej?
- Skąd, działający pod presją czasu pracownicy wewnętrznych działów, mają wiedzieć, które zamówienie jest naprawdę pilne i wymaga ich natychmiastowej reakcji?
- Jak zachęcić ludzi, aby z myślenia o własnych potrzebach przestawili się na myślenie o potrzebach innych?
- Jak sprawić, aby realizowane zadania były od razu wykonane prawidłowo i nie wymagały poprawek ani zaczynania od nowa?
- Jak udzielać (i przyjmować) informację zwrotną dotyczącą naszej postawy i zaangażowania wobec klienta i dostawcy?
Dodatkowo ćwiczenie wyraźnie uwydatnia różnice w indywidualnym stylu pracy. W jaki sposób zespoły reagują na zróżnicowane potrzeby dotyczące liczby kontaktów, interakcji, przygotowań, szczegółów i ilości informacji zwrotnej? Jest to więc idealne ćwiczenie dla zespołów, które przeszły przez badanie indywidualnych stylów działania, np. MBTI i chcą zaobserwować różne style w działaniu.
Czas trwania: 30 – 90 min + omówienie
Liczba graczy: 5 - 16
Informacje pochodzą ze strony: https://www.experiencecorner.com/pl/p/Chainlink/465
LDR 03828nam#a2200277#i#4500
001 3683100144296
003 CHORZ WSB
005 20200609000729.1
008 181205b########xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
035 %a (CHO)87267
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Chainlink / %c RSVP Design Experiential Learning.
260 # %a Wielka Brytania : %b RSVP Design Experiential Learning,
300 %a Materiałowa torba : %c 30 x 38 cm.
500 %a CHAINLINK – GRA SZKOLENIOWA
SPIS ELEMENTÓW:
1 x Niebieska materiałowa torba
8 x Biała tablica
1 x Podręcznik dla prowadzącego
1 x Lista obecności – spotkanie (karta)
8 x Instrukcja dla uczestnika (zestaw: 3 x karta, 1 x marker, 1 x zestaw kolorowych magnesów [12 elementów] )
1 x Opakowanie trzech kolorowych markerów
___________________________________________________________________________
Opis
Chainlink to ćwiczenie, które stawia uczestników przed wyzwaniem bycia ogniwem w łańcuchu dostaw, zmuszając ich do jednoczesnego zaspokajania potrzeb klienta i zarządzania dostawcą. Ujawnia też indywidualne różnice w podejściu do pracy – np. preferencje dotyczące formy komunikacji – dzięki czemu staje się świetnym wstępem do omawiania osobistych profilów, taki jak MBTI.
Wyzwanie
Wielu pracowników dzisiejszych organizacji zmaga się z pogodzeniem roli klienta i dostawcy. Chainlink idealnie oddaje tę sytuację stawiając uczestnika w obu tych rolach. Wymaga od niego skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: budowie i dostarczaniu produktu dla klienta oraz współpracy z dostawcą, który realizuje wcześniej złożone zamówienie. Komunikacja pomiędzy ogniwami jest ograniczona, przez limitowane możliwości organizacji spotkań. Dzięki temu stają się one wyjątkowo cenne, a komunikacja odbywa się głównie w formie pisemnej. Jest to świetna metafora współczesnych wyzwań komunikacyjnych, pojawiających się podczas współpracy w rozproszonym zespole opartej zwykle na wymianie e-maili.
Cele edukacyjne
Ćwiczenie pozwala zastanowić się nad ważnymi tematami związanymi z dystrybucją zadań, priorytetyzacją, alokacją zasobów (w szczególności czasu) i udzielaniem informacji zwrotnej.
- W jaki sposób podejmować decyzje związane z tym, kiedy i gdzie należy dać z siebie więcej?
- Skąd, działający pod presją czasu pracownicy wewnętrznych działów, mają wiedzieć, które zamówienie jest naprawdę pilne i wymaga ich natychmiastowej reakcji?
- Jak zachęcić ludzi, aby z myślenia o własnych potrzebach przestawili się na myślenie o potrzebach innych?
- Jak sprawić, aby realizowane zadania były od razu wykonane prawidłowo i nie wymagały poprawek ani zaczynania od nowa?
- Jak udzielać (i przyjmować) informację zwrotną dotyczącą naszej postawy i zaangażowania wobec klienta i dostawcy?
Dodatkowo ćwiczenie wyraźnie uwydatnia różnice w indywidualnym stylu pracy. W jaki sposób zespoły reagują na zróżnicowane potrzeby dotyczące liczby kontaktów, interakcji, przygotowań, szczegółów i ilości informacji zwrotnej? Jest to więc idealne ćwiczenie dla zespołów, które przeszły przez badanie indywidualnych stylów działania, np. MBTI i chcą zaobserwować różne style w działaniu.
Czas trwania: 30 – 90 min + omówienie
Liczba graczy: 5 - 16
Informacje pochodzą ze strony: https://www.experiencecorner.com/pl/p/Chainlink/465
650 9 %a Gry szkoleniowe
650 9 %a Łańcuch dostaw
650 9 %a Zarządzanie dostawą
650 9 %a Komunikacja
650 9 %a Klient
650 9 %a Dostawca
650 9 %a Współpraca
650 9 %a Realizacja zamówienia
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100144296 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (08/06/2020)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?