Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Finanse i marketing w sporcie

Tytuł pełny :
Finanse i marketing w sporcie
Autorzy :
Klisiński, Janusz
Wydawca :
Bytom Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Rok wydania :
2009
Seria :
1732-1344
Zawartość serii :
1732-1344
Opis fizyczny :
206 s.: rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788388587184
Uwagi :
1. KLISIŃSKI Janusz: Wstęp 2. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: Segmentacja rynku uzdrowiskowego w Polsce 3. DŻEREŃ Jerzy: Stopień satysfakcji z oferty instytucji sportowo-rekreacyjnej. Studium przypadku 4. KLISIŃSKI Janusz, WIDERA Zbigniew, CZAPKA Mirosław: Kapitał globalnych marek sportowych 5. SPOREK Tadeusz: Sponsoring sportowy w warunkach globalizacji 6. HADZIK Andrzej: Przykłady finansowania infrastruktury kultury fizycznej w turystyce sportowej 7. SOWIER-KASPRZYK Izabella, KOWALSKI Sławomir: Finansowanie sportu amatorskiego na przykładzie Amatorskiej Ligi Piłki Siatkowej 8. MARCINKIEWICZ Cezary: Rola menedżera sportowego w zarządzaniu klubami sportowymi 9. KOWALSKI Sławomir, CHRZAN Edward: Podstawowe uwarunkowania marketingowego zarządzania małymi klubami sportowymi w regionie częstochowskim 10. STĘPNIAK Adam: Historia i zakres działalności Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego przy Politechnice Częstochowskiej 11. KOWALSKI Sławomir, KAROŃ Monika: Produkt sportowy w klubie piłkarskim na przykładzie LKS 'Jedność' Boronów 12. DŻEREŃ Jerzy: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyninie jako czynnik stymulacji produktu sportowo-rekreacyjnego regionu w latach 2007-2008 13. SOWIER-KASPRZYK Izabella, CHRZAN Edward: AMrketingowe apsekty organizacji imprez sportowyh ze szczególnym uwzględnieniem promocji na przykładzie I Biegu Częstochowskiego 14. WLASIUK Julija, KLISIŃSKI Janusz: Osobliwości tworzenia pozytywnego wizerunku obiektu sportowego na przykładzie centrów narciarskich 15. CHRZAN Edward, SOWIER-KASPRZYK Izabella: Miejsce sportu i rekreacji fizycznej w spędzaniu czasu wolnego przez uczniów 16. TOMIK Rajmund, GUZY Jacek: Finansowanie działalności uczniowskich klubów sportowych w zakresie kultury fizycznej i turystyki 17. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: The segmentation of health tourism as an example of management skills in sport tourism 18. MARÁKOVÁ Vanda, FAKSOVÁ Radka: Development trends of wellness tourism in selected zEuropean countries 19. KARPICKAJA Marina E., KAMORNIK Anastasija I.: Ossobennosti strahowanija riskow w sporte w Respublike Belarus 20. SOROKINA Tatiana W., KARPICKAJA Marina E.: Finansowyje aspekty dejatelnosti sportiwnych organizacij
Temat :
Uzdrowisko
Sponsoring sportu
Marketing sportu
Sport
Finanse w sporcie
Imprezy sportowe
Książka
LDR     03182nam#a2200301#i#4500
001     3683100143884
003     CHORZ WSB
005     20200609000724.5
008     140303s2009####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788388587184
035     %a (CHO)56178
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Klisiński, Janusz
245 1 0 %a Finanse i marketing w sporcie
260 #   %a Bytom %b Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu %c 2009
300     %a 206 s.: rys., tab. %c 24 cm
490 1   %x 1732-1344
500     %a 1. KLISIŃSKI Janusz: Wstęp
2. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: Segmentacja rynku uzdrowiskowego w Polsce
3. DŻEREŃ Jerzy: Stopień satysfakcji z oferty instytucji sportowo-rekreacyjnej. Studium przypadku
4. KLISIŃSKI Janusz, WIDERA Zbigniew, CZAPKA Mirosław: Kapitał globalnych marek sportowych
5. SPOREK Tadeusz: Sponsoring sportowy w warunkach globalizacji
6. HADZIK Andrzej: Przykłady finansowania infrastruktury kultury fizycznej w turystyce sportowej
7. SOWIER-KASPRZYK Izabella, KOWALSKI Sławomir: Finansowanie sportu amatorskiego na przykładzie Amatorskiej Ligi Piłki Siatkowej
8. MARCINKIEWICZ Cezary: Rola menedżera sportowego w zarządzaniu klubami sportowymi
9. KOWALSKI Sławomir, CHRZAN Edward: Podstawowe uwarunkowania marketingowego zarządzania małymi klubami sportowymi w regionie częstochowskim
10. STĘPNIAK Adam: Historia i zakres działalności Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego przy Politechnice Częstochowskiej
11. KOWALSKI Sławomir, KAROŃ Monika: Produkt sportowy w klubie piłkarskim na przykładzie LKS 'Jedność' Boronów
12. DŻEREŃ Jerzy: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyninie jako czynnik stymulacji produktu sportowo-rekreacyjnego regionu w latach 2007-2008
13. SOWIER-KASPRZYK Izabella, CHRZAN Edward: AMrketingowe apsekty organizacji imprez sportowyh ze szczególnym uwzględnieniem promocji na przykładzie I Biegu Częstochowskiego
14. WLASIUK Julija, KLISIŃSKI Janusz: Osobliwości tworzenia pozytywnego wizerunku obiektu sportowego na przykładzie centrów narciarskich
15. CHRZAN Edward, SOWIER-KASPRZYK Izabella: Miejsce sportu i rekreacji fizycznej w spędzaniu czasu wolnego przez uczniów
16. TOMIK Rajmund, GUZY Jacek: Finansowanie działalności uczniowskich klubów sportowych w zakresie kultury fizycznej i turystyki
17. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: The segmentation of health tourism as an example of management skills in sport tourism
18. MARÁKOVÁ Vanda, FAKSOVÁ Radka: Development trends of wellness tourism in selected zEuropean countries
19. KARPICKAJA Marina E., KAMORNIK Anastasija I.: Ossobennosti strahowanija riskow w sporte w Respublike Belarus
20. SOROKINA Tatiana W., KARPICKAJA Marina E.: Finansowyje aspekty dejatelnosti sportiwnych organizacij
650   9 %a Uzdrowisko
650   9 %a Sponsoring sportu
650   9 %a Marketing sportu
650   9 %a Sport
650   9 %a Finanse w sporcie
650   9 %a Imprezy sportowe
830   0 %x 1732-1344
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100143884 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-88587-18-4
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2009 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 15.E
Nr inwentarza :
851 31111
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies