1. KLISIŃSKI Janusz: Wstęp
2. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: Segmentacja rynku uzdrowiskowego w Polsce
3. DŻEREŃ Jerzy: Stopień satysfakcji z oferty instytucji sportowo-rekreacyjnej. Studium przypadku
4. KLISIŃSKI Janusz, WIDERA Zbigniew, CZAPKA Mirosław: Kapitał globalnych marek sportowych
5. SPOREK Tadeusz: Sponsoring sportowy w warunkach globalizacji
6. HADZIK Andrzej: Przykłady finansowania infrastruktury kultury fizycznej w turystyce sportowej
7. SOWIER-KASPRZYK Izabella, KOWALSKI Sławomir: Finansowanie sportu amatorskiego na przykładzie Amatorskiej Ligi Piłki Siatkowej
8. MARCINKIEWICZ Cezary: Rola menedżera sportowego w zarządzaniu klubami sportowymi
9. KOWALSKI Sławomir, CHRZAN Edward: Podstawowe uwarunkowania marketingowego zarządzania małymi klubami sportowymi w regionie częstochowskim
10. STĘPNIAK Adam: Historia i zakres działalności Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego przy Politechnice Częstochowskiej
11. KOWALSKI Sławomir, KAROŃ Monika: Produkt sportowy w klubie piłkarskim na przykładzie LKS 'Jedność' Boronów
12. DŻEREŃ Jerzy: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyninie jako czynnik stymulacji produktu sportowo-rekreacyjnego regionu w latach 2007-2008
13. SOWIER-KASPRZYK Izabella, CHRZAN Edward: AMrketingowe apsekty organizacji imprez sportowyh ze szczególnym uwzględnieniem promocji na przykładzie I Biegu Częstochowskiego
14. WLASIUK Julija, KLISIŃSKI Janusz: Osobliwości tworzenia pozytywnego wizerunku obiektu sportowego na przykładzie centrów narciarskich
15. CHRZAN Edward, SOWIER-KASPRZYK Izabella: Miejsce sportu i rekreacji fizycznej w spędzaniu czasu wolnego przez uczniów
16. TOMIK Rajmund, GUZY Jacek: Finansowanie działalności uczniowskich klubów sportowych w zakresie kultury fizycznej i turystyki
17. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: The segmentation of health tourism as an example of management skills in sport tourism
18. MARÁKOVÁ Vanda, FAKSOVÁ Radka: Development trends of wellness tourism in selected zEuropean countries
19. KARPICKAJA Marina E., KAMORNIK Anastasija I.: Ossobennosti strahowanija riskow w sporte w Respublike Belarus
20. SOROKINA Tatiana W., KARPICKAJA Marina E.: Finansowyje aspekty dejatelnosti sportiwnych organizacij
LDR 03182nam#a2200301#i#4500
001 3683100143884
003 CHORZ WSB
005 20200609000724.5
008 140303s2009####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788388587184
035 %a (CHO)56178
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Klisiński, Janusz
245 1 0 %a Finanse i marketing w sporcie
260 # %a Bytom %b Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu %c 2009
300 %a 206 s.: rys., tab. %c 24 cm
490 1 %x 1732-1344
500 %a 1. KLISIŃSKI Janusz: Wstęp
2. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: Segmentacja rynku uzdrowiskowego w Polsce
3. DŻEREŃ Jerzy: Stopień satysfakcji z oferty instytucji sportowo-rekreacyjnej. Studium przypadku
4. KLISIŃSKI Janusz, WIDERA Zbigniew, CZAPKA Mirosław: Kapitał globalnych marek sportowych
5. SPOREK Tadeusz: Sponsoring sportowy w warunkach globalizacji
6. HADZIK Andrzej: Przykłady finansowania infrastruktury kultury fizycznej w turystyce sportowej
7. SOWIER-KASPRZYK Izabella, KOWALSKI Sławomir: Finansowanie sportu amatorskiego na przykładzie Amatorskiej Ligi Piłki Siatkowej
8. MARCINKIEWICZ Cezary: Rola menedżera sportowego w zarządzaniu klubami sportowymi
9. KOWALSKI Sławomir, CHRZAN Edward: Podstawowe uwarunkowania marketingowego zarządzania małymi klubami sportowymi w regionie częstochowskim
10. STĘPNIAK Adam: Historia i zakres działalności Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego przy Politechnice Częstochowskiej
11. KOWALSKI Sławomir, KAROŃ Monika: Produkt sportowy w klubie piłkarskim na przykładzie LKS 'Jedność' Boronów
12. DŻEREŃ Jerzy: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyninie jako czynnik stymulacji produktu sportowo-rekreacyjnego regionu w latach 2007-2008
13. SOWIER-KASPRZYK Izabella, CHRZAN Edward: AMrketingowe apsekty organizacji imprez sportowyh ze szczególnym uwzględnieniem promocji na przykładzie I Biegu Częstochowskiego
14. WLASIUK Julija, KLISIŃSKI Janusz: Osobliwości tworzenia pozytywnego wizerunku obiektu sportowego na przykładzie centrów narciarskich
15. CHRZAN Edward, SOWIER-KASPRZYK Izabella: Miejsce sportu i rekreacji fizycznej w spędzaniu czasu wolnego przez uczniów
16. TOMIK Rajmund, GUZY Jacek: Finansowanie działalności uczniowskich klubów sportowych w zakresie kultury fizycznej i turystyki
17. HADZIK Andrzej, KLISIŃSKI Janusz: The segmentation of health tourism as an example of management skills in sport tourism
18. MARÁKOVÁ Vanda, FAKSOVÁ Radka: Development trends of wellness tourism in selected zEuropean countries
19. KARPICKAJA Marina E., KAMORNIK Anastasija I.: Ossobennosti strahowanija riskow w sporte w Respublike Belarus
20. SOROKINA Tatiana W., KARPICKAJA Marina E.: Finansowyje aspekty dejatelnosti sportiwnych organizacij
650 9 %a Uzdrowisko
650 9 %a Sponsoring sportu
650 9 %a Marketing sportu
650 9 %a Sport
650 9 %a Finanse w sporcie
650 9 %a Imprezy sportowe
830 0 %x 1732-1344
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100143884 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-88587-18-4
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2009
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?