Spis treści
Wstęp
Część I. Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem
Czapla T.: Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem
Czapla T.: Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem
Część II. Metody zarządzania relacjami w strukturze organizacyjnej
Sikorski C.: Relacje strukturalne
Sikorski C.: Relacje kooperacyjne
Sikorski C.: Relacje koordynacyjne
Sikorski C.: Relacje komunikacyjne
Sikorski C.: Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych
Część III. Metody zarządzania relacjami w procesie pracy
Błaszczyk W., Broniewska G., Mirkowski M.: Metody organizacji procesów pracy
Malarski M.: Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów
Broniewska G.: Metody kształtowania jakości w procesach pracy
Część IV. Metody zarządzania relacjami społecznymi
Zalewska M.: Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych
Błaszczyk W.: Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi
Błaszczyk W.: Metody zarządzania relacjami w grupie
Część V. Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji
Czapla T., Malarski M.: Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji
Świątek–Barylska I.: Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartości
Część VI. Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji
Mikołajczyk Z.: Metody zarządzania zmianami w organizacji
Michalak J.: Społeczne uwarunkowania procesu zmian Bibliogr. s. 311-316. Indeksy
LDR 02629nam#a2200325#i#4500
001 3683100143513
003 CHORZ WSB
005 20200609000719.4
008 170724s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788301154615
035 %a (CHO)81516
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Metody organizacji i zarządzania : %b kształtowanie relacji organizacyjnych / %c red. nauk. Wanda Błaszczyk.
250 %a Wyd. 1, dodr. 3.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2013.
300 %a 323 s. : %b il. ; %c 24 cm.
500 %a Spis treści
Wstęp
Część I. Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem
Czapla T.: Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem
Czapla T.: Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem
Część II. Metody zarządzania relacjami w strukturze organizacyjnej
Sikorski C.: Relacje strukturalne
Sikorski C.: Relacje kooperacyjne
Sikorski C.: Relacje koordynacyjne
Sikorski C.: Relacje komunikacyjne
Sikorski C.: Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych
Część III. Metody zarządzania relacjami w procesie pracy
Błaszczyk W., Broniewska G., Mirkowski M.: Metody organizacji procesów pracy
Malarski M.: Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów
Broniewska G.: Metody kształtowania jakości w procesach pracy
Część IV. Metody zarządzania relacjami społecznymi
Zalewska M.: Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych
Błaszczyk W.: Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi
Błaszczyk W.: Metody zarządzania relacjami w grupie
Część V. Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji
Czapla T., Malarski M.: Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji
Świątek–Barylska I.: Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartości
Część VI. Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji
Mikołajczyk Z.: Metody zarządzania zmianami w organizacji
Michalak J.: Społeczne uwarunkowania procesu zmian
504 %a Bibliogr. s. 311-316. Indeksy.
650 9 %a Relacje społeczne
650 9 %a Zarządzanie przez wartość
650 9 %a Metody organizacji
650 9 %a Metody zarządzania
650 9 %a Relacje organizacyjne
650 9 %a Zarządzanie relacjami
650 9 %a Kapitał społeczny
700 1 %a Błaszczyk, Wanda
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100143513 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-15461-5
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2013
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?