1. VII: Innowacyjność i ochrona własności intelektualnej TKACZYK Stanisław, Innowacyjność w nauce i gospodarce polskiej SANTAREK Krzysztof, Zarządzanie innowacjami w strukturach sieciowych - model open innovation POZNAŃSKA Krystyna, KRAJ Kamil M., Sposoby pozyskiwania innowacji przez korporacje transnarodowe OŻEGALSKA-TRYBALSKA Justyna, Od pomysłu do patentu. Własność intelektualna na poszczególnych etapach procesu innowacyjnego TISCHNER Anna, Ochrona zewnętrznej postaci produktu w prawie własności intelektualnej TURCZAK Anna, Znaczenie ochrony prawnej w zarządzaniu własnością intelektualną przedsiębiorstwa KISTER Agnieszka, Zarządcze aspekty kosztów innowacji CZEREPNINA Olena I., Przekształcenia rynkowe i kształtowanie się gospodarki wiedzy na Ukrainie
2. VIII: Zarządzanie publiczne WIATRAK Andrzej Piotr, Istota i uwarunkowania komunikowania się organizacji publicznej ze społeczeństwem NOWORÓL Aleksander, Zarządzanie terytorialne jako dziedzina zarządzania publicznego SZCZEPAŃSKA Katarzyna, Nowe koncepcje usług publicznych w perspektywie zarządzania jakością WAWAK Sławomir, Wdrażanie systemów zarządzania bezpieczeństweminformacji w administracji publicznej BATKO Roman, Kryteria Polskiej Nagrody Jakości jako sposób doskonaleniazarządzania muzeum na przykładzie Muzeum Sztuki w Łodzi RZOŃCA Bogdan, Projakościowa restrukturyzacja zarządzania urzędemmarszałkowskim - komunikat z badań BARAN Michał, Informacyjny potencjał instytucji publicznych w kontekścieprogramów wspierających rozwój podmiotów gospodarczych RADWAN Jacek Marek, Powszechny Model Oceny CAF (Common AssessmentFramework) jako narzędzie samooceny i doskonalenia urzędówadministracji publicznej BOGDANOV Dušan, Jakość biuletynu informacji publicznej polskich gmin STARZYŃSKI Mirosław, Ocena reformy finansów publicznych podjętej w 2009 roku
3. IX: Zarządzanie w szkole wyższej WAWAK Tadeusz, Nowe trendy w zarządzaniu w szkolnictwie wyższym -uwarunkowania i specyfika w Polsce LISIECKA Krystyna, O zarządzaniu badaniami naukowymi w uczelni TUTKO Marta, Ramy kwalifikacji w szkolnictwie wyższym LISIECKA Krystyna, MACIĄG Justyna, O ocenie jakości usług edukacyjnychw szkołach wyższych ZACŁONA Tomasz, Zarządzanie wizerunkiem uczelni niepublicznych ANTOSIAK Dariusz, Wyniki badań dotyczące opinii użytkownikówKomputerowego Katalogu Zbiorów Biblioteki Jagiellońskiej SOBOCHA-STANUCH Justyna, STANUCH Krzysztof, Biblioteka akademicka w procesiedydaktycznym i naukowym - na przykładzie Biblioteki Wydziałowej WZiKSUJ BIELEC Janusz, BRACHA Wiesław, Wiedza informatyczna, albo jak uczą siępracownicy uczelni
4. X: Zarządzanie w służbie zdrowia BORATYŃSKI Wojciech, WOŁKOWYCKI Paweł, Przekształcenia własnościowezakładów opieki zdrowotnej KLICH Jacek, Jakość jako wyzwanie dla menedżerów ochrony zdrowia KĘSY Marcin, Analiza i ocena relacji między personelem medycznyma administracyjnym w szpitalach BORATYŃŚKI Wojciech, DERA Paulina, Mobbing w zakładach opieki zdrowotnej BOROWIECKI Ryszard, KRZEMIŃSKI Paweł, Outsourcing procesów działalnościpomocniczej w zakładach opieki zdrowotnej LEWANDOWSKI Roman Andrzej, Rozwój zarządzania procesowego w polskichszpitalach KARNIEJ Piotr, Pacjent,, w toku '; wybrane zagadnienia z zakresu zarządzaniaprodukcją szpitala STĘPNIEWSKI Jan, Funkcja produkcji usług w szpitalu BOBER Benedykt, Zarządzanie wiedzą a ryzyko decyzyjne w procesie świadczeniausługi szpitalnej MARE Daniel, Wykorzystanie danych zawartych w systemach informacyjnychszpitala do zarządzania informacją kosztową NESTERAK Janusz, WALAS Sylwia, Procedura wyceny Jednorodnych Grup Pacjentówkrokiem w kierunku controllingowego zarządzania usługami medycznymina przykładzie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im L. Rydygiera w Krakowie
5. XI: Zarządzanie w turystyce PERECHUDA Kazimierz, NAWROCKA Elżbieta, Jakość w innowacyjnymprzedsiębiorstwie turystycznym opartym na wiedzy PAMUŁA Jan, GRABIŃSKA Ewa, Jakość w działalności portu lotniczego TKACZYK Stanisław, SOCHACKI Arkadiusz, Zarządzanie jakością w wojskowychośrodkach wypoczynkowych żakładach budżetowych ROGATYŃSKA Elena, Modele logistyczne i dostarczanie informacji w turystyce JARZĘBIŃSKI Marek, Normalizacja w branży turystycznej i jej znaczeniedla przedsiębiorstw KACZMARSKA Anna, Jakość elementem zarządzania turystyką w dobie kryzysugospodarczego SROŚLAK Grzegorz, Regulowanie i finansowanie przedsięwzięć gospodarczychna rynku turystycznym w Federacji Rosyjskiej PASKO Karolina, Projakościowe zarządzanie hotelem na przykładzie hoteluNoma Residence w Promnicach ZĄBEK Janusz, Jakość zarządzania w autoryzowanym serwisie samochodowym w świetle realizacji umowy z klientem zewnętrznym
6. VI: Media, społeczeństwo, polityka WAL Jan Michał, Dialogiczne zadania środków społecznego przekazu w rzeczywistości pluralistycznej ADAMOWSKI Janusz Włodzimierz, Polskie środki przekazu wobec zjawiska obecnego kryzysu gospodarczego (próba analizy) TADEUSIEWICZ Ryszard, OGIELA Lidia, Kognitywne systemy wspomagające zarządzanie MAGOSKA Maria, Niska jakość polityki a media GOBAN-KLAS Tomasz, Zarządzanie jakością w dziennikarstwie jako odzyskiwanie wiarygodności służby publicznej NIERENBERG Bogusław, Problem jakości w kształtowaniu wizerunku organizacji publicznej PIĄTKOWSKI Wiktor, Nowoczesne zarządzanie stacją telewizyjną GINĄŁ Anna, Istota szybko podejmowanych decyzji. Wyzwania w zarządzaniunewsroomem komercyjnej stacji telewizyjnej
LDR 07706nam#a2200661#i#4500
001 3683100143431
003 CHORZ WSB
005 20200609000718.8
008 140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788323329350
035 %a (CHO)54108
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Wawak, Tadeusz
245 1 0 %a Komunikacja i jakość w zarządzaniu %b : tom 2 / %c [red. Wawak Tadeusz]
260 # %a Kraków %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego %c 2010
300 %a 588 s. %c 24 cm
500 %a 1. VII: Innowacyjność i ochrona własności intelektualnej TKACZYK Stanisław, Innowacyjność w nauce i gospodarce polskiej SANTAREK Krzysztof, Zarządzanie innowacjami w strukturach sieciowych - model open innovation POZNAŃSKA Krystyna, KRAJ Kamil M., Sposoby pozyskiwania innowacji przez korporacje transnarodowe OŻEGALSKA-TRYBALSKA Justyna, Od pomysłu do patentu. Własność intelektualna na poszczególnych etapach procesu innowacyjnego TISCHNER Anna, Ochrona zewnętrznej postaci produktu w prawie własności intelektualnej TURCZAK Anna, Znaczenie ochrony prawnej w zarządzaniu własnością intelektualną przedsiębiorstwa KISTER Agnieszka, Zarządcze aspekty kosztów innowacji CZEREPNINA Olena I., Przekształcenia rynkowe i kształtowanie się gospodarki wiedzy na Ukrainie
2. VIII: Zarządzanie publiczne WIATRAK Andrzej Piotr, Istota i uwarunkowania komunikowania się organizacji publicznej ze społeczeństwem NOWORÓL Aleksander, Zarządzanie terytorialne jako dziedzina zarządzania publicznego SZCZEPAŃSKA Katarzyna, Nowe koncepcje usług publicznych w perspektywie zarządzania jakością WAWAK Sławomir, Wdrażanie systemów zarządzania bezpieczeństweminformacji w administracji publicznej BATKO Roman, Kryteria Polskiej Nagrody Jakości jako sposób doskonaleniazarządzania muzeum na przykładzie Muzeum Sztuki w Łodzi RZOŃCA Bogdan, Projakościowa restrukturyzacja zarządzania urzędemmarszałkowskim - komunikat z badań BARAN Michał, Informacyjny potencjał instytucji publicznych w kontekścieprogramów wspierających rozwój podmiotów gospodarczych RADWAN Jacek Marek, Powszechny Model Oceny CAF (Common AssessmentFramework) jako narzędzie samooceny i doskonalenia urzędówadministracji publicznej BOGDANOV Dušan, Jakość biuletynu informacji publicznej polskich gmin STARZYŃSKI Mirosław, Ocena reformy finansów publicznych podjętej w 2009 roku
3. IX: Zarządzanie w szkole wyższej WAWAK Tadeusz, Nowe trendy w zarządzaniu w szkolnictwie wyższym -uwarunkowania i specyfika w Polsce LISIECKA Krystyna, O zarządzaniu badaniami naukowymi w uczelni TUTKO Marta, Ramy kwalifikacji w szkolnictwie wyższym LISIECKA Krystyna, MACIĄG Justyna, O ocenie jakości usług edukacyjnychw szkołach wyższych ZACŁONA Tomasz, Zarządzanie wizerunkiem uczelni niepublicznych ANTOSIAK Dariusz, Wyniki badań dotyczące opinii użytkownikówKomputerowego Katalogu Zbiorów Biblioteki Jagiellońskiej SOBOCHA-STANUCH Justyna, STANUCH Krzysztof, Biblioteka akademicka w procesiedydaktycznym i naukowym - na przykładzie Biblioteki Wydziałowej WZiKSUJ BIELEC Janusz, BRACHA Wiesław, Wiedza informatyczna, albo jak uczą siępracownicy uczelni
4. X: Zarządzanie w służbie zdrowia BORATYŃSKI Wojciech, WOŁKOWYCKI Paweł, Przekształcenia własnościowezakładów opieki zdrowotnej KLICH Jacek, Jakość jako wyzwanie dla menedżerów ochrony zdrowia KĘSY Marcin, Analiza i ocena relacji między personelem medycznyma administracyjnym w szpitalach BORATYŃŚKI Wojciech, DERA Paulina, Mobbing w zakładach opieki zdrowotnej BOROWIECKI Ryszard, KRZEMIŃSKI Paweł, Outsourcing procesów działalnościpomocniczej w zakładach opieki zdrowotnej LEWANDOWSKI Roman Andrzej, Rozwój zarządzania procesowego w polskichszpitalach KARNIEJ Piotr, Pacjent,, w toku '; wybrane zagadnienia z zakresu zarządzaniaprodukcją szpitala STĘPNIEWSKI Jan, Funkcja produkcji usług w szpitalu BOBER Benedykt, Zarządzanie wiedzą a ryzyko decyzyjne w procesie świadczeniausługi szpitalnej MARE Daniel, Wykorzystanie danych zawartych w systemach informacyjnychszpitala do zarządzania informacją kosztową NESTERAK Janusz, WALAS Sylwia, Procedura wyceny Jednorodnych Grup Pacjentówkrokiem w kierunku controllingowego zarządzania usługami medycznymina przykładzie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im L. Rydygiera w Krakowie
5. XI: Zarządzanie w turystyce PERECHUDA Kazimierz, NAWROCKA Elżbieta, Jakość w innowacyjnymprzedsiębiorstwie turystycznym opartym na wiedzy PAMUŁA Jan, GRABIŃSKA Ewa, Jakość w działalności portu lotniczego TKACZYK Stanisław, SOCHACKI Arkadiusz, Zarządzanie jakością w wojskowychośrodkach wypoczynkowych żakładach budżetowych ROGATYŃSKA Elena, Modele logistyczne i dostarczanie informacji w turystyce JARZĘBIŃSKI Marek, Normalizacja w branży turystycznej i jej znaczeniedla przedsiębiorstw KACZMARSKA Anna, Jakość elementem zarządzania turystyką w dobie kryzysugospodarczego SROŚLAK Grzegorz, Regulowanie i finansowanie przedsięwzięć gospodarczychna rynku turystycznym w Federacji Rosyjskiej PASKO Karolina, Projakościowe zarządzanie hotelem na przykładzie hoteluNoma Residence w Promnicach ZĄBEK Janusz, Jakość zarządzania w autoryzowanym serwisie samochodowym w świetle realizacji umowy z klientem zewnętrznym
6. VI: Media, społeczeństwo, polityka WAL Jan Michał, Dialogiczne zadania środków społecznego przekazu w rzeczywistości pluralistycznej ADAMOWSKI Janusz Włodzimierz, Polskie środki przekazu wobec zjawiska obecnego kryzysu gospodarczego (próba analizy) TADEUSIEWICZ Ryszard, OGIELA Lidia, Kognitywne systemy wspomagające zarządzanie MAGOSKA Maria, Niska jakość polityki a media GOBAN-KLAS Tomasz, Zarządzanie jakością w dziennikarstwie jako odzyskiwanie wiarygodności służby publicznej NIERENBERG Bogusław, Problem jakości w kształtowaniu wizerunku organizacji publicznej PIĄTKOWSKI Wiktor, Nowoczesne zarządzanie stacją telewizyjną GINĄŁ Anna, Istota szybko podejmowanych decyzji. Wyzwania w zarządzaniunewsroomem komercyjnej stacji telewizyjnej
650 9 %a Komunikacja w zarządzaniu
650 9 %a Jakość w zarządzaniu
650 9 %a Innowacyjność
650 9 %a Ochrona własności intelektualnej
650 9 %a Zarządzanie innowacjami
650 9 %a Korporacje transnarodowe
650 9 %a Patent
650 9 %a Własność intelektualna
650 9 %a Produkt
650 9 %a Koszty innowacji
650 9 %a Gospodarka wiedzy
650 9 %a Zarządzanie publiczne
650 9 %a Zarządzanie terytorialne
650 9 %a Usługi publiczne
650 9 %a Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
650 9 %a Administracja publiczna
650 9 %a Model Oceny CAF
650 9 %a Biuletyn Informacji Publicznej
650 9 %a Finanse publiczne
650 9 %a Zarządzanie w szkole wyższej
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Usługi edukacyjne
650 9 %a Wizerunek uczelni
650 9 %a Uczelnie niepaństwowe
650 9 %a Zarządzanie w służbie zdrowia
650 9 %a Ochrona zdrowia
650 9 %a Mobbing
650 9 %a Outsourcing
650 9 %a Szpital
650 9 %a Pacjent
650 9 %a Zarządzanie wiedzą
650 9 %a Usługi szpitalne
650 9 %a Zarządzanie w turystyce
650 9 %a Przedsiębiorstwo turystyczne
650 9 %a Port lotniczy
650 9 %a Zarządzanie hotelem
650 9 %a Zarządzanie jakością
650 9 %a Zakład opieki zdrowotnej
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100143431 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-233-2935-0
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?