Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Komunikacja i jakość w zarządzaniu : tom 2

Tytuł pełny :
Komunikacja i jakość w zarządzaniu : tom 2 / [red. Wawak Tadeusz]
Autorzy :
Wawak, Tadeusz
Wydawca :
Kraków Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
588 s. 24 cm
ISBN :
9788323329350
Uwagi :
1. VII: Innowacyjność i ochrona własności intelektualnej TKACZYK Stanisław, Innowacyjność w nauce i gospodarce polskiej SANTAREK Krzysztof, Zarządzanie innowacjami w strukturach sieciowych - model open innovation POZNAŃSKA Krystyna, KRAJ Kamil M., Sposoby pozyskiwania innowacji przez korporacje transnarodowe OŻEGALSKA-TRYBALSKA Justyna, Od pomysłu do patentu. Własność intelektualna na poszczególnych etapach procesu innowacyjnego TISCHNER Anna, Ochrona zewnętrznej postaci produktu w prawie własności intelektualnej TURCZAK Anna, Znaczenie ochrony prawnej w zarządzaniu własnością intelektualną przedsiębiorstwa KISTER Agnieszka, Zarządcze aspekty kosztów innowacji CZEREPNINA Olena I., Przekształcenia rynkowe i kształtowanie się gospodarki wiedzy na Ukrainie 2. VIII: Zarządzanie publiczne WIATRAK Andrzej Piotr, Istota i uwarunkowania komunikowania się organizacji publicznej ze społeczeństwem NOWORÓL Aleksander, Zarządzanie terytorialne jako dziedzina zarządzania publicznego SZCZEPAŃSKA Katarzyna, Nowe koncepcje usług publicznych w perspektywie zarządzania jakością WAWAK Sławomir, Wdrażanie systemów zarządzania bezpieczeństweminformacji w administracji publicznej BATKO Roman, Kryteria Polskiej Nagrody Jakości jako sposób doskonaleniazarządzania muzeum na przykładzie Muzeum Sztuki w Łodzi RZOŃCA Bogdan, Projakościowa restrukturyzacja zarządzania urzędemmarszałkowskim - komunikat z badań BARAN Michał, Informacyjny potencjał instytucji publicznych w kontekścieprogramów wspierających rozwój podmiotów gospodarczych RADWAN Jacek Marek, Powszechny Model Oceny CAF (Common AssessmentFramework) jako narzędzie samooceny i doskonalenia urzędówadministracji publicznej BOGDANOV Dušan, Jakość biuletynu informacji publicznej polskich gmin STARZYŃSKI Mirosław, Ocena reformy finansów publicznych podjętej w 2009 roku 3. IX: Zarządzanie w szkole wyższej WAWAK Tadeusz, Nowe trendy w zarządzaniu w szkolnictwie wyższym -uwarunkowania i specyfika w Polsce LISIECKA Krystyna, O zarządzaniu badaniami naukowymi w uczelni TUTKO Marta, Ramy kwalifikacji w szkolnictwie wyższym LISIECKA Krystyna, MACIĄG Justyna, O ocenie jakości usług edukacyjnychw szkołach wyższych ZACŁONA Tomasz, Zarządzanie wizerunkiem uczelni niepublicznych ANTOSIAK Dariusz, Wyniki badań dotyczące opinii użytkownikówKomputerowego Katalogu Zbiorów Biblioteki Jagiellońskiej SOBOCHA-STANUCH Justyna, STANUCH Krzysztof, Biblioteka akademicka w procesiedydaktycznym i naukowym - na przykładzie Biblioteki Wydziałowej WZiKSUJ BIELEC Janusz, BRACHA Wiesław, Wiedza informatyczna, albo jak uczą siępracownicy uczelni 4. X: Zarządzanie w służbie zdrowia BORATYŃSKI Wojciech, WOŁKOWYCKI Paweł, Przekształcenia własnościowezakładów opieki zdrowotnej KLICH Jacek, Jakość jako wyzwanie dla menedżerów ochrony zdrowia KĘSY Marcin, Analiza i ocena relacji między personelem medycznyma administracyjnym w szpitalach BORATYŃŚKI Wojciech, DERA Paulina, Mobbing w zakładach opieki zdrowotnej BOROWIECKI Ryszard, KRZEMIŃSKI Paweł, Outsourcing procesów działalnościpomocniczej w zakładach opieki zdrowotnej LEWANDOWSKI Roman Andrzej, Rozwój zarządzania procesowego w polskichszpitalach KARNIEJ Piotr, Pacjent,, w toku '; wybrane zagadnienia z zakresu zarządzaniaprodukcją szpitala STĘPNIEWSKI Jan, Funkcja produkcji usług w szpitalu BOBER Benedykt, Zarządzanie wiedzą a ryzyko decyzyjne w procesie świadczeniausługi szpitalnej MARE Daniel, Wykorzystanie danych zawartych w systemach informacyjnychszpitala do zarządzania informacją kosztową NESTERAK Janusz, WALAS Sylwia, Procedura wyceny Jednorodnych Grup Pacjentówkrokiem w kierunku controllingowego zarządzania usługami medycznymina przykładzie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im L. Rydygiera w Krakowie 5. XI: Zarządzanie w turystyce PERECHUDA Kazimierz, NAWROCKA Elżbieta, Jakość w innowacyjnymprzedsiębiorstwie turystycznym opartym na wiedzy PAMUŁA Jan, GRABIŃSKA Ewa, Jakość w działalności portu lotniczego TKACZYK Stanisław, SOCHACKI Arkadiusz, Zarządzanie jakością w wojskowychośrodkach wypoczynkowych żakładach budżetowych ROGATYŃSKA Elena, Modele logistyczne i dostarczanie informacji w turystyce JARZĘBIŃSKI Marek, Normalizacja w branży turystycznej i jej znaczeniedla przedsiębiorstw KACZMARSKA Anna, Jakość elementem zarządzania turystyką w dobie kryzysugospodarczego SROŚLAK Grzegorz, Regulowanie i finansowanie przedsięwzięć gospodarczychna rynku turystycznym w Federacji Rosyjskiej PASKO Karolina, Projakościowe zarządzanie hotelem na przykładzie hoteluNoma Residence w Promnicach ZĄBEK Janusz, Jakość zarządzania w autoryzowanym serwisie samochodowym w świetle realizacji umowy z klientem zewnętrznym 6. VI: Media, społeczeństwo, polityka WAL Jan Michał, Dialogiczne zadania środków społecznego przekazu w rzeczywistości pluralistycznej ADAMOWSKI Janusz Włodzimierz, Polskie środki przekazu wobec zjawiska obecnego kryzysu gospodarczego (próba analizy) TADEUSIEWICZ Ryszard, OGIELA Lidia, Kognitywne systemy wspomagające zarządzanie MAGOSKA Maria, Niska jakość polityki a media GOBAN-KLAS Tomasz, Zarządzanie jakością w dziennikarstwie jako odzyskiwanie wiarygodności służby publicznej NIERENBERG Bogusław, Problem jakości w kształtowaniu wizerunku organizacji publicznej PIĄTKOWSKI Wiktor, Nowoczesne zarządzanie stacją telewizyjną GINĄŁ Anna, Istota szybko podejmowanych decyzji. Wyzwania w zarządzaniunewsroomem komercyjnej stacji telewizyjnej
Temat :
Komunikacja w zarządzaniu
Jakość w zarządzaniu
Innowacyjność
Ochrona własności intelektualnej
Zarządzanie innowacjami
Korporacje transnarodowe
Patent
Własność intelektualna
Produkt
Koszty innowacji
Gospodarka wiedzy
Zarządzanie publiczne
Zarządzanie terytorialne
Usługi publiczne
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
Administracja publiczna
Model Oceny CAF
Biuletyn Informacji Publicznej
Finanse publiczne
Zarządzanie w szkole wyższej
Szkolnictwo wyższe
Usługi edukacyjne
Wizerunek uczelni
Uczelnie niepaństwowe
Zarządzanie w służbie zdrowia
Ochrona zdrowia
Mobbing
Outsourcing
Szpital
Pacjent
Zarządzanie wiedzą
Usługi szpitalne
Zarządzanie w turystyce
Przedsiębiorstwo turystyczne
Port lotniczy
Zarządzanie hotelem
Zarządzanie jakością
Zakład opieki zdrowotnej
Książka
LDR     07706nam#a2200661#i#4500
001     3683100143431
003     CHORZ WSB
005     20200609000718.8
008     140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788323329350
035     %a (CHO)54108
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Wawak, Tadeusz
245 1 0 %a Komunikacja i jakość w zarządzaniu %b : tom 2 / %c [red. Wawak Tadeusz]
260 #   %a Kraków %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego %c 2010
300     %a 588 s. %c 24 cm
500     %a 1. VII: Innowacyjność i ochrona własności intelektualnej TKACZYK Stanisław, Innowacyjność w nauce i gospodarce polskiej SANTAREK Krzysztof, Zarządzanie innowacjami w strukturach sieciowych - model open innovation POZNAŃSKA Krystyna, KRAJ Kamil M., Sposoby pozyskiwania innowacji przez korporacje transnarodowe OŻEGALSKA-TRYBALSKA Justyna, Od pomysłu do patentu. Własność intelektualna na poszczególnych etapach procesu innowacyjnego TISCHNER Anna, Ochrona zewnętrznej postaci produktu w prawie własności intelektualnej TURCZAK Anna, Znaczenie ochrony prawnej w zarządzaniu własnością intelektualną przedsiębiorstwa KISTER Agnieszka, Zarządcze aspekty kosztów innowacji CZEREPNINA Olena I., Przekształcenia rynkowe i kształtowanie się gospodarki wiedzy na Ukrainie
2. VIII: Zarządzanie publiczne WIATRAK Andrzej Piotr, Istota i uwarunkowania komunikowania się organizacji publicznej ze społeczeństwem NOWORÓL Aleksander, Zarządzanie terytorialne jako dziedzina zarządzania publicznego SZCZEPAŃSKA Katarzyna, Nowe koncepcje usług publicznych w perspektywie zarządzania jakością WAWAK Sławomir, Wdrażanie systemów zarządzania bezpieczeństweminformacji w administracji publicznej BATKO Roman, Kryteria Polskiej Nagrody Jakości jako sposób doskonaleniazarządzania muzeum na przykładzie Muzeum Sztuki w Łodzi RZOŃCA Bogdan, Projakościowa restrukturyzacja zarządzania urzędemmarszałkowskim - komunikat z badań BARAN Michał, Informacyjny potencjał instytucji publicznych w kontekścieprogramów wspierających rozwój podmiotów gospodarczych RADWAN Jacek Marek, Powszechny Model Oceny CAF (Common AssessmentFramework) jako narzędzie samooceny i doskonalenia urzędówadministracji publicznej BOGDANOV Dušan, Jakość biuletynu informacji publicznej polskich gmin STARZYŃSKI Mirosław, Ocena reformy finansów publicznych podjętej w 2009 roku
3. IX: Zarządzanie w szkole wyższej WAWAK Tadeusz, Nowe trendy w zarządzaniu w szkolnictwie wyższym -uwarunkowania i specyfika w Polsce LISIECKA Krystyna, O zarządzaniu badaniami naukowymi w uczelni TUTKO Marta, Ramy kwalifikacji w szkolnictwie wyższym LISIECKA Krystyna, MACIĄG Justyna, O ocenie jakości usług edukacyjnychw szkołach wyższych ZACŁONA Tomasz, Zarządzanie wizerunkiem uczelni niepublicznych ANTOSIAK Dariusz, Wyniki badań dotyczące opinii użytkownikówKomputerowego Katalogu Zbiorów Biblioteki Jagiellońskiej SOBOCHA-STANUCH Justyna,  STANUCH Krzysztof, Biblioteka akademicka w procesiedydaktycznym i naukowym - na przykładzie Biblioteki Wydziałowej WZiKSUJ BIELEC Janusz, BRACHA Wiesław, Wiedza informatyczna, albo jak uczą siępracownicy uczelni
4. X: Zarządzanie w służbie zdrowia BORATYŃSKI Wojciech, WOŁKOWYCKI Paweł, Przekształcenia własnościowezakładów opieki zdrowotnej KLICH Jacek, Jakość jako wyzwanie dla menedżerów ochrony zdrowia KĘSY Marcin, Analiza i ocena relacji między personelem medycznyma administracyjnym w szpitalach BORATYŃŚKI Wojciech, DERA Paulina, Mobbing w zakładach opieki zdrowotnej BOROWIECKI Ryszard, KRZEMIŃSKI Paweł, Outsourcing procesów działalnościpomocniczej w zakładach opieki zdrowotnej LEWANDOWSKI Roman Andrzej, Rozwój zarządzania procesowego w polskichszpitalach KARNIEJ Piotr, Pacjent,, w toku '; wybrane zagadnienia z zakresu zarządzaniaprodukcją szpitala STĘPNIEWSKI Jan, Funkcja produkcji usług w szpitalu BOBER Benedykt, Zarządzanie wiedzą a ryzyko decyzyjne w procesie świadczeniausługi szpitalnej MARE Daniel, Wykorzystanie danych zawartych w systemach informacyjnychszpitala do zarządzania informacją kosztową NESTERAK Janusz, WALAS Sylwia, Procedura wyceny Jednorodnych Grup Pacjentówkrokiem w kierunku controllingowego zarządzania usługami medycznymina przykładzie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im L. Rydygiera w Krakowie
5. XI: Zarządzanie w turystyce PERECHUDA Kazimierz, NAWROCKA Elżbieta, Jakość w innowacyjnymprzedsiębiorstwie turystycznym opartym na wiedzy PAMUŁA Jan, GRABIŃSKA Ewa, Jakość w działalności portu lotniczego TKACZYK Stanisław, SOCHACKI Arkadiusz, Zarządzanie jakością w wojskowychośrodkach wypoczynkowych żakładach budżetowych ROGATYŃSKA Elena, Modele logistyczne i dostarczanie informacji w turystyce JARZĘBIŃSKI Marek, Normalizacja w branży turystycznej i jej znaczeniedla przedsiębiorstw KACZMARSKA Anna, Jakość elementem zarządzania turystyką w dobie kryzysugospodarczego SROŚLAK Grzegorz, Regulowanie i finansowanie przedsięwzięć gospodarczychna rynku turystycznym w Federacji Rosyjskiej PASKO Karolina, Projakościowe zarządzanie hotelem na przykładzie hoteluNoma Residence w Promnicach ZĄBEK Janusz, Jakość zarządzania w autoryzowanym serwisie samochodowym w świetle realizacji umowy z klientem zewnętrznym
6. VI: Media, społeczeństwo, polityka WAL Jan Michał, Dialogiczne zadania środków społecznego przekazu w rzeczywistości pluralistycznej ADAMOWSKI Janusz Włodzimierz, Polskie środki przekazu wobec zjawiska obecnego kryzysu gospodarczego (próba analizy) TADEUSIEWICZ Ryszard, OGIELA Lidia, Kognitywne systemy wspomagające zarządzanie MAGOSKA Maria, Niska jakość polityki a media GOBAN-KLAS Tomasz, Zarządzanie jakością w dziennikarstwie jako odzyskiwanie wiarygodności służby publicznej NIERENBERG Bogusław, Problem jakości w kształtowaniu wizerunku organizacji publicznej PIĄTKOWSKI Wiktor, Nowoczesne zarządzanie stacją telewizyjną GINĄŁ Anna, Istota szybko podejmowanych decyzji. Wyzwania w zarządzaniunewsroomem komercyjnej stacji telewizyjnej
650   9 %a Komunikacja w zarządzaniu
650   9 %a Jakość w zarządzaniu
650   9 %a Innowacyjność
650   9 %a Ochrona własności intelektualnej
650   9 %a Zarządzanie innowacjami
650   9 %a Korporacje transnarodowe
650   9 %a Patent
650   9 %a Własność intelektualna
650   9 %a Produkt
650   9 %a Koszty innowacji
650   9 %a Gospodarka wiedzy
650   9 %a Zarządzanie publiczne
650   9 %a Zarządzanie terytorialne
650   9 %a Usługi publiczne
650   9 %a Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
650   9 %a Administracja publiczna
650   9 %a Model Oceny CAF
650   9 %a Biuletyn Informacji Publicznej
650   9 %a Finanse publiczne
650   9 %a Zarządzanie w szkole wyższej
650   9 %a Szkolnictwo wyższe
650   9 %a Usługi edukacyjne
650   9 %a Wizerunek uczelni
650   9 %a Uczelnie niepaństwowe
650   9 %a Zarządzanie w służbie zdrowia
650   9 %a Ochrona zdrowia
650   9 %a Mobbing
650   9 %a Outsourcing
650   9 %a Szpital
650   9 %a Pacjent
650   9 %a Zarządzanie wiedzą
650   9 %a Usługi szpitalne
650   9 %a Zarządzanie w turystyce
650   9 %a Przedsiębiorstwo turystyczne
650   9 %a Port lotniczy
650   9 %a Zarządzanie hotelem
650   9 %a Zarządzanie jakością
650   9 %a Zakład opieki zdrowotnej
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100143431 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-233-2935-0
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.0
Nr inwentarza :
851 28720
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies