1. Wprowadzenie
2. POURBAIX de Paweł: Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie
3. SUŁKOWSKA Joanna, SELIGA Robert: Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym
4. ZIELIŃSKI Grzegorz: Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej
5. RUDAWSKA Edyta: Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa
6. MRÓZ-GORGOŃ Barbara: Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce
7. STOPCZYŃSKA Kinga: Wykorzystanie experimental marketing w kreowaniu wizerunku firmy
8. LEGIĘDŹ-GAŁUSZKA Małgorzata: Wykorzystanie nowych kompetencji marketingowych w przemyśle targowym
9. JANCZEWSKA Danuta: Zarządzanie marketongowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP
10. RUCIŃSKA Danuta: Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych
11. GRZYBOWSKI Marek: Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej
12. CHMIELEWSKI Krzysztof J.: Measuring the financial aspects of brand extensions
13. KUCHARSKA Wioleta: The crisis of marketing communication in the era of social media
14. FLIS Krzysztof: Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych
15. DEJNAKA Agnieszka: Application new technology in marketing
LDR 02987nam#a2200409#i#4500
001 3683100143421
003 CHORZ WSB
005 20200629202808.6
008 140303s2013####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788375565003
035 %a (CHO)57749
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %b pol %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1 %a Boguszewicz-Kreft, Monika
245 1 0 %a Trendy i wyzwania współczesnego marketingu %b : Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku: tom 21/2013 / %c / red. naukowy Boguszewicz-Kreft Monika.
260 # %a Warszawa %b Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku %c 2013
300 %a 181 s. : rys. %c 24 cm
490 1 %a = Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku %v ; tom XXI/2013 %x , 1899-9867
500 %a 1. Wprowadzenie
2. POURBAIX de Paweł: Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie
3. SUŁKOWSKA Joanna, SELIGA Robert: Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym
4. ZIELIŃSKI Grzegorz: Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej
5. RUDAWSKA Edyta: Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa
6. MRÓZ-GORGOŃ Barbara: Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce
7. STOPCZYŃSKA Kinga: Wykorzystanie experimental marketing w kreowaniu wizerunku firmy
8. LEGIĘDŹ-GAŁUSZKA Małgorzata: Wykorzystanie nowych kompetencji marketingowych w przemyśle targowym
9. JANCZEWSKA Danuta: Zarządzanie marketongowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP
10. RUCIŃSKA Danuta: Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych
11. GRZYBOWSKI Marek: Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej
12. CHMIELEWSKI Krzysztof J.: Measuring the financial aspects of brand extensions
13. KUCHARSKA Wioleta: The crisis of marketing communication in the era of social media
14. FLIS Krzysztof: Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych
15. DEJNAKA Agnieszka: Application new technology in marketing
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Marketing
650 9 %a Więzi rynkowe
650 9 %a Marketing partnerski
650 9 %a Marketing społeczny
650 9 %a Orientacja na klienta
650 9 %a Klient
650 9 %a Marketing doznań
650 9 %a Instytucje kultury
650 9 %a Kreowanie wizerunku
650 9 %a Wizerunek firmy
650 9 %a Targi
650 9 %a Zarządzanie marketingowo-logistyczne
700 1 %a Boguszewicz-Kreft, Monika
830 0 %a Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku %v ; tom XXI/2013 %x , 1899-9867
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100143421 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7556-500-3
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2013 %c pwegrzyn (15/06/2020 ; 830) %c prolib (15/06/2020 ; 100) %c prolib (15/06/2020 ; 830)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?