Urbanowska-Sojkin E.: Wprowadzenie
Bartkowiak P.: Nowe wyzwania w obszarze tworzenia wartości dla klienta – proces współkreowania wartości z perspektywy klienta
Brzozowski M.: Metody zarządzania portfelem projektów
Deszczyński B.: Zasoby relacyjne – konceptualizacja pojęcia w świetle zasobowej teorii przedsiębiorstwa
Gołata K.: Reputacja menedżera – znaczenie strategiczne. Próba określenia kryteriów oceny
Hajdasz B.: Wybory strategiczne podczas odnowy przedsiębiorstwa
Kopczyński T.: Zwinne zarządzanie projektami jako elastyczne narzędzie strategii konkurowania poprzez innowację
Koszel M.: Koopetycja – strategia relacyjna wewnątrz obszarów metropolitalnych
Małys Ł.: Kształtowanie relacji z nabywcami instytucjonalnymi na rynkach zagranicznych a wyniki przedsiębiorstwa
Ratajczak P.: Powiązanie działalności społecznie odpowiedzialnej ze strategią przedsiębiorstwa a wartość dla jego właścicieli oraz pozostałych interesariuszy
Sajdak M.: Zwinność w odpowiedzi współczesnych przedsiębiorstw na nowe wyzwania otoczenia
Urbanowska-Sojkin E.: Skutki wyzwań otoczenia dla zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem
Weinert A.: Outsourcing strategiczny – współczesna opcja rozwoju przedsiębiorstwa
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
There are orders in the cart
There are orders to send in the cart. Do you want to send them for realization?