Urbanowska-Sojkin E.: Wprowadzenie
Bartkowiak P.: Nowe wyzwania w obszarze tworzenia wartości dla klienta – proces współkreowania wartości z perspektywy klienta
Brzozowski M.: Metody zarządzania portfelem projektów
Deszczyński B.: Zasoby relacyjne – konceptualizacja pojęcia w świetle zasobowej teorii przedsiębiorstwa
Gołata K.: Reputacja menedżera – znaczenie strategiczne. Próba określenia kryteriów oceny
Hajdasz B.: Wybory strategiczne podczas odnowy przedsiębiorstwa
Kopczyński T.: Zwinne zarządzanie projektami jako elastyczne narzędzie strategii konkurowania poprzez innowację
Koszel M.: Koopetycja – strategia relacyjna wewnątrz obszarów metropolitalnych
Małys Ł.: Kształtowanie relacji z nabywcami instytucjonalnymi na rynkach zagranicznych a wyniki przedsiębiorstwa
Ratajczak P.: Powiązanie działalności społecznie odpowiedzialnej ze strategią przedsiębiorstwa a wartość dla jego właścicieli oraz pozostałych interesariuszy
Sajdak M.: Zwinność w odpowiedzi współczesnych przedsiębiorstw na nowe wyzwania otoczenia
Urbanowska-Sojkin E.: Skutki wyzwań otoczenia dla zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem
Weinert A.: Outsourcing strategiczny – współczesna opcja rozwoju przedsiębiorstwa
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?