Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategie produktu : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

Tytuł pełny :
Strategie produktu : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Autorzy :
Rutkowski, Ireneusz
Wydawca :
Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
379 s. : rys., tabl. 24 cm
ISBN :
9788320819359
Uwagi :
1. Wprowadzenie Część I. PRODUKT W PRZEDSIĘBIORSTWIE I NA RYNKU Produkt jako przedmiot wymiany rynkowej Produkt nośnikiem wartości dla klienta Miejsce i rola produktu w strategiach przedsiębiorstwa Klasyfikacje produktów Część II. ELEMENTY STRATEGII PRODUKTU Kształtowanie i zachowanie jakości produktu Opakowanie w strategii produktu Elementy strategii marki produktu Prawne aspekty strategii produktu Część III. METORY ANALIZY I OCENY SYTUACJI OFERTY PRODUKTOWEJ Decyzje strategiczne dotyczące oferty produktowej Cykl życia produktu Metody portfelowe analizy i oceny dotychczasowych produktów Część IV. STRATEGIE NOWEGO I DOTYCHCZASOWEGO PRODUKTU Strategie innowacji produktu Strategie dotychczasowej oferty produktowej Wdrażanie i realizacja strategii produktu
Temat :
Produkt
Wymiana rynkowa
Strategia przedsiębiorstwa
Klasyfikacje produktów
Strategia produktu
Jakość produktu
Opakowanie produktu
Marka produktu
Cykl życia produktu
Analiza produktu
Ocena produktu
Książka
LDR     01939nam#a2200337#i#4500
001     3683100142948
003     CHORZ WSB
005     20200702200408.2
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788320819359
035     %a (CHO)55148
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Rutkowski, Ireneusz
245 1 0 %a Strategie produktu %b : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
260 #   %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2011
300     %a 379 s. : rys., tabl. %c 24 cm
500     %a 1. Wprowadzenie Część I. PRODUKT W PRZEDSIĘBIORSTWIE I NA RYNKU Produkt jako przedmiot wymiany rynkowej Produkt nośnikiem wartości dla klienta Miejsce i rola produktu w strategiach przedsiębiorstwa Klasyfikacje produktów Część II. ELEMENTY STRATEGII PRODUKTU Kształtowanie i zachowanie jakości produktu Opakowanie w strategii produktu Elementy strategii marki produktu Prawne aspekty strategii produktu Część III. METORY ANALIZY I OCENY SYTUACJI OFERTY PRODUKTOWEJ Decyzje strategiczne dotyczące oferty produktowej Cykl życia produktu Metody portfelowe analizy i oceny dotychczasowych produktów Część IV. STRATEGIE NOWEGO I DOTYCHCZASOWEGO PRODUKTU Strategie innowacji produktu Strategie dotychczasowej oferty produktowej Wdrażanie i realizacja strategii produktu
650   9 %a Produkt
650   9 %a Wymiana rynkowa
650   9 %a Strategia przedsiębiorstwa
650   9 %a Klasyfikacje produktów
650   9 %a Strategia produktu
650   9 %a Jakość produktu
650   9 %a Opakowanie produktu
650   9 %a Marka produktu
650   9 %a Cykl życia produktu
650   9 %a Analiza produktu
650   9 %a Ocena produktu
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142948 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-208-1935-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (02/07/2020 ; 100) %c prolib (02/07/2020 ; 100) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 29889
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 33465
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 33464
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies