1. Wprowadzenie Część I. PRODUKT W PRZEDSIĘBIORSTWIE I NA RYNKU Produkt jako przedmiot wymiany rynkowej Produkt nośnikiem wartości dla klienta Miejsce i rola produktu w strategiach przedsiębiorstwa Klasyfikacje produktów Część II. ELEMENTY STRATEGII PRODUKTU Kształtowanie i zachowanie jakości produktu Opakowanie w strategii produktu Elementy strategii marki produktu Prawne aspekty strategii produktu Część III. METORY ANALIZY I OCENY SYTUACJI OFERTY PRODUKTOWEJ Decyzje strategiczne dotyczące oferty produktowej Cykl życia produktu Metody portfelowe analizy i oceny dotychczasowych produktów Część IV. STRATEGIE NOWEGO I DOTYCHCZASOWEGO PRODUKTU Strategie innowacji produktu Strategie dotychczasowej oferty produktowej Wdrażanie i realizacja strategii produktu
LDR 01939nam#a2200337#i#4500
001 3683100142948
003 CHORZ WSB
005 20200702200408.2
008 140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788320819359
035 %a (CHO)55148
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Rutkowski, Ireneusz
245 1 0 %a Strategie produktu %b : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
260 # %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2011
300 %a 379 s. : rys., tabl. %c 24 cm
500 %a 1. Wprowadzenie Część I. PRODUKT W PRZEDSIĘBIORSTWIE I NA RYNKU Produkt jako przedmiot wymiany rynkowej Produkt nośnikiem wartości dla klienta Miejsce i rola produktu w strategiach przedsiębiorstwa Klasyfikacje produktów Część II. ELEMENTY STRATEGII PRODUKTU Kształtowanie i zachowanie jakości produktu Opakowanie w strategii produktu Elementy strategii marki produktu Prawne aspekty strategii produktu Część III. METORY ANALIZY I OCENY SYTUACJI OFERTY PRODUKTOWEJ Decyzje strategiczne dotyczące oferty produktowej Cykl życia produktu Metody portfelowe analizy i oceny dotychczasowych produktów Część IV. STRATEGIE NOWEGO I DOTYCHCZASOWEGO PRODUKTU Strategie innowacji produktu Strategie dotychczasowej oferty produktowej Wdrażanie i realizacja strategii produktu
650 9 %a Produkt
650 9 %a Wymiana rynkowa
650 9 %a Strategia przedsiębiorstwa
650 9 %a Klasyfikacje produktów
650 9 %a Strategia produktu
650 9 %a Jakość produktu
650 9 %a Opakowanie produktu
650 9 %a Marka produktu
650 9 %a Cykl życia produktu
650 9 %a Analiza produktu
650 9 %a Ocena produktu
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142948 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-208-1935-9
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (02/07/2020 ; 100) %c prolib (02/07/2020 ; 100)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?