1. Wprowadzenie Część I. PRODUKT W PRZEDSIĘBIORSTWIE I NA RYNKU Produkt jako przedmiot wymiany rynkowej Produkt nośnikiem wartości dla klienta Miejsce i rola produktu w strategiach przedsiębiorstwa Klasyfikacje produktów Część II. ELEMENTY STRATEGII PRODUKTU Kształtowanie i zachowanie jakości produktu Opakowanie w strategii produktu Elementy strategii marki produktu Prawne aspekty strategii produktu Część III. METORY ANALIZY I OCENY SYTUACJI OFERTY PRODUKTOWEJ Decyzje strategiczne dotyczące oferty produktowej Cykl życia produktu Metody portfelowe analizy i oceny dotychczasowych produktów Część IV. STRATEGIE NOWEGO I DOTYCHCZASOWEGO PRODUKTU Strategie innowacji produktu Strategie dotychczasowej oferty produktowej Wdrażanie i realizacja strategii produktu
LDR 01939nam#a2200337#i#4500
001 3683100142948
003 CHORZ WSB
005 20200702200408.2
008 140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788320819359
035 %a (CHO)55148
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Rutkowski, Ireneusz
245 1 0 %a Strategie produktu %b : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
260 # %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2011
300 %a 379 s. : rys., tabl. %c 24 cm
500 %a 1. Wprowadzenie Część I. PRODUKT W PRZEDSIĘBIORSTWIE I NA RYNKU Produkt jako przedmiot wymiany rynkowej Produkt nośnikiem wartości dla klienta Miejsce i rola produktu w strategiach przedsiębiorstwa Klasyfikacje produktów Część II. ELEMENTY STRATEGII PRODUKTU Kształtowanie i zachowanie jakości produktu Opakowanie w strategii produktu Elementy strategii marki produktu Prawne aspekty strategii produktu Część III. METORY ANALIZY I OCENY SYTUACJI OFERTY PRODUKTOWEJ Decyzje strategiczne dotyczące oferty produktowej Cykl życia produktu Metody portfelowe analizy i oceny dotychczasowych produktów Część IV. STRATEGIE NOWEGO I DOTYCHCZASOWEGO PRODUKTU Strategie innowacji produktu Strategie dotychczasowej oferty produktowej Wdrażanie i realizacja strategii produktu
650 9 %a Produkt
650 9 %a Wymiana rynkowa
650 9 %a Strategia przedsiębiorstwa
650 9 %a Klasyfikacje produktów
650 9 %a Strategia produktu
650 9 %a Jakość produktu
650 9 %a Opakowanie produktu
650 9 %a Marka produktu
650 9 %a Cykl życia produktu
650 9 %a Analiza produktu
650 9 %a Ocena produktu
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142948 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-208-1935-9
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (02/07/2020 ; 100) %c prolib (02/07/2020 ; 100)
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
There are orders in the cart
There are orders to send in the cart. Do you want to send them for realization?