Panasiuk A.: Wstęp
CZĘŚĆ I WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI:
Panasiuk A.: Podstawy marketingu usług
Milewski D.: Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych
Jedlińska M.: Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym
Panasiuk A.: Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji
CZĘŚĆ II STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI:
Sawińska A.: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Pawlicz A.: Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Mańkowski T.: Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Jaremen D.: Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Tokarz-Kocik A.: Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
CZĘŚĆ III WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI:
Meyer B., Sidorkiewicz M.: Marketing terytorialny w turystyce
Nitkiewicz-Jankowska A.: Markowy produkt turystyczny
Orfin K.: Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji
Michalska-Dudek I., Przeorem-Smyka R.: Marketing relacji w turystyce
Januszewska M.: Badania marketingowe w turystyce i rekreacji
Sidorkiewicz M.: Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji
Panasiuk A.: Słowniczek
Panasiuk A.: Bibliografia
Tokarz-Kocik A.: Indeks rzeczowy
LDR 02507nam#a2200361#i#4500
001 3683100142264
003 CHORZ WSB
005 20200629203452.2
008 140127s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788301173074
035 %a (CHO)71418
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1 %a Panasiuk, Aleksander
245 1 0 %a Marketing w turystyce i rekreacji / %c red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.].
260 # %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2013. %a Warszawa :
300 %a 381 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Turystyka
500 %a Panasiuk A.: Wstęp
CZĘŚĆ I WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI:
Panasiuk A.: Podstawy marketingu usług
Milewski D.: Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych
Jedlińska M.: Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym
Panasiuk A.: Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji
CZĘŚĆ II STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI:
Sawińska A.: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Pawlicz A.: Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Mańkowski T.: Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Jaremen D.: Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Tokarz-Kocik A.: Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
CZĘŚĆ III WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI:
Meyer B., Sidorkiewicz M.: Marketing terytorialny w turystyce
Nitkiewicz-Jankowska A.: Markowy produkt turystyczny
Orfin K.: Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji
Michalska-Dudek I., Przeorem-Smyka R.: Marketing relacji w turystyce
Januszewska M.: Badania marketingowe w turystyce i rekreacji
Sidorkiewicz M.: Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji
Panasiuk A.: Słowniczek
Panasiuk A.: Bibliografia
Tokarz-Kocik A.: Indeks rzeczowy
650 9 %a Turystyka
650 9 %a Rekreacja
650 9 %a Rynek usług rekreacyjnych
650 9 %a Rynek usług turystycznych
650 9 %a Marketing usług
650 9 %a Produkty turystyczne
650 9 %a Promocja turystyki
650 9 %a Marketing turystyczny
650 9 %a Badania marketingowe
700 1 %a Januszewska, Małgorzata
830 0 %a Turystyka
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142264 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-17307-4
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2013 %c prolib (29/06/2020 ; 100) %c prolib (29/06/2020 ; 700)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?