Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing w turystyce i rekreacji

Tytuł pełny :
Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.]
Autorzy :
Panasiuk, Aleksander
Januszewska, Małgorzata
Wydawca :
Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa
Rok wydania :
2013
Seria :
Turystyka
Zawartość serii :
Turystyka
Opis fizyczny :
381 s. : il. ; 24 cm
ISBN :
9788301173074
Uwagi :
Panasiuk A.: Wstęp CZĘŚĆ I WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Panasiuk A.: Podstawy marketingu usług Milewski D.: Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych Jedlińska M.: Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym Panasiuk A.: Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji CZĘŚĆ II STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Sawińska A.: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji Pawlicz A.: Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji Mańkowski T.: Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji Jaremen D.: Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji Tokarz-Kocik A.: Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji CZĘŚĆ III WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Meyer B., Sidorkiewicz M.: Marketing terytorialny w turystyce Nitkiewicz-Jankowska A.: Markowy produkt turystyczny Orfin K.: Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji Michalska-Dudek I., Przeorem-Smyka R.: Marketing relacji w turystyce Januszewska M.: Badania marketingowe w turystyce i rekreacji Sidorkiewicz M.: Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji Panasiuk A.: Słowniczek Panasiuk A.: Bibliografia Tokarz-Kocik A.: Indeks rzeczowy
Temat :
Turystyka
Rekreacja
Rynek usług rekreacyjnych
Rynek usług turystycznych
Marketing usług
Produkty turystyczne
Promocja turystyki
Marketing turystyczny
Badania marketingowe
Książka
LDR     02507nam#a2200361#i#4500
001     3683100142264
003     CHORZ WSB
005     20200629203452.2
008     140127s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788301173074
035     %a (CHO)71418
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Panasiuk, Aleksander
245 1 0 %a Marketing w turystyce i rekreacji / %c red. nauk.  Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.].
260 #   %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2013. %a Warszawa :
300     %a 381 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1   %a Turystyka
500     %a Panasiuk A.: Wstęp
CZĘŚĆ I WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI:
Panasiuk A.: Podstawy marketingu usług
Milewski D.: Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych
Jedlińska M.: Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym
Panasiuk A.: Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji
CZĘŚĆ II STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI:
Sawińska A.: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Pawlicz A.: Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Mańkowski T.: Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Jaremen D.: Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
Tokarz-Kocik A.: Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji
CZĘŚĆ III WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI:
Meyer B., Sidorkiewicz M.: Marketing terytorialny w turystyce
Nitkiewicz-Jankowska A.: Markowy produkt turystyczny
Orfin K.: Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji
Michalska-Dudek I., Przeorem-Smyka R.: Marketing relacji w turystyce
Januszewska M.: Badania marketingowe w turystyce i rekreacji
Sidorkiewicz M.: Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji
Panasiuk A.: Słowniczek
Panasiuk A.: Bibliografia
Tokarz-Kocik A.: Indeks rzeczowy
650   9 %a Turystyka
650   9 %a Rekreacja
650   9 %a Rynek usług rekreacyjnych
650   9 %a Rynek usług turystycznych
650   9 %a Marketing usług
650   9 %a Produkty turystyczne
650   9 %a Promocja turystyki
650   9 %a Marketing turystyczny
650   9 %a Badania marketingowe
700 1   %a Januszewska, Małgorzata
830   0 %a Turystyka
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142264 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-01-17307-4
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2013 %c prolib (29/06/2020 ; 100) %c prolib (29/06/2020 ; 700) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 15.C
Nr inwentarza :
851 35159
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies