Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The advanced dictionary of marketing : putting theory to use

Tytuł pełny :
The advanced dictionary of marketing : putting theory to use
Autorzy :
Dacko, Scott G
Wydawca :
New York Oxford University Press
Rok wydania :
2008
Opis fizyczny :
LVII,601s. 22 cm
ISBN :
9780199286003
9780199285990
Temat :
Marketing
Dictionary of marketing
Słownik marketingu
Książka
LDR     00865nam#a2200265#i#4500
001     3683100142130
003     CHORZ WSB
005     20200609000702.2
008     140303s2008####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9780199286003
020     %a 9780199285990
035     %a (CHO)49255
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %b pol %e PNN
041 1 # %a eng %h eng
100 1   %a Dacko, Scott G.
245 1 0 %a The advanced dictionary of marketing %b : putting theory to use
260 #   %a New York %b Oxford University Press %c 2008
300     %a LVII,601s. %c 22 cm
650   9 %a Marketing
650   9 %a Dictionary of marketing
650   9 %a Słownik marketingu
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142130 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-0-19-928600-3
920     %a 978-0-19-928599-0
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2008 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A./11.0
Nr inwentarza :
851 23129
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies