LDR 02535cam#a2200289#i#4500
001 3683100142032
003 CHORZ WSB
005 20210730093054.3
008 140303s2012####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788320820249
035 %a (CHO)56589
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %b pol %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1 %a Popławski, Wojciech.
245 1 0 %a Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją / %c red. nauk. Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska.
260 # %a Warszawa: %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2012.
300 %a 361 stron: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8 %a PODSTAWOWE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU TEORII BADAŃ MARKETINGOWYCH:
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Istota i znaczenie badań marketingowych
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Przygotowanie badania marketingowego
BIELICKA Barbara: Gromadzenie danych pierwotnych
MATUSZAK Marek: Budowa instrumentu pomiarowego
WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
KUFEL Paweł, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Statystyka w badaniach marketingowych
DREWNIAK Rafał: Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
DREWNIAK Rafał: Międzynarodowe badania marketingowe
520 8 %a WYBRANE OBSZARY ZASTOSOWAŃ BADAŃ MARKETINGOWYCH. STUDIA PRZYPADKÓW:
SZCZEPAŃSKA Elżbieta, ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Badanie i pomiar satysfakcji klienta
DREWNIAK Rafał: Badanie lojalności klienta
BIELICKA Barbara: Badanie zachowań konsumentów
BIELICKA Barbara: Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
MATUSZAK Marek: Badanie nowego produktu
MATUSZAK Marek: Badanie cen
MATUSZAK Marek: Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, DREWNIAK Rafał, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Badanie wybranych narzędzi promocji
BIELICKA Barbara, DREWNIAK Rafał, MATUSZAK Marek, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Studia przypadków
650 9 %a Badania marketingowe
650 9 %a Miedzynarodowe badania marketingowe
650 9 %a Zarządzanie organizacją
700 1 %a Skawińska, Eulalia.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142032 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-208-2024-9
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2012 %c prolib (29/06/2020 ; 650) %c pwegrzyn (30/07/2021 ; 000, 040, 090+, 260, 300, 500-, 520+, 920)
PODSTAWOWE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU TEORII BADAŃ MARKETINGOWYCH:
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Istota i znaczenie badań marketingowych
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Przygotowanie badania marketingowego
BIELICKA Barbara: Gromadzenie danych pierwotnych
MATUSZAK Marek: Budowa instrumentu pomiarowego
WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
KUFEL Paweł, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Statystyka w badaniach marketingowych
DREWNIAK Rafał: Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
DREWNIAK Rafał: Międzynarodowe badania marketingowe
WYBRANE OBSZARY ZASTOSOWAŃ BADAŃ MARKETINGOWYCH. STUDIA PRZYPADKÓW:
SZCZEPAŃSKA Elżbieta, ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Badanie i pomiar satysfakcji klienta
DREWNIAK Rafał: Badanie lojalności klienta
BIELICKA Barbara: Badanie zachowań konsumentów
BIELICKA Barbara: Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
MATUSZAK Marek: Badanie nowego produktu
MATUSZAK Marek: Badanie cen
MATUSZAK Marek: Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, DREWNIAK Rafał, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Badanie wybranych narzędzi promocji
BIELICKA Barbara, DREWNIAK Rafał, MATUSZAK Marek, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Studia przypadków
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?