Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Tytuł pełny :
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją / red. nauk. Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
Autorzy :
Popławski, Wojciech
Skawińska, Eulalia
Wydawca :
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
2012
Opis fizyczny :
361 stron: ilustracje; 24 cm
ISBN :
9788320820249
Temat :
Badania marketingowe
Miedzynarodowe badania marketingowe
Zarządzanie organizacją
Książka
LDR     02535cam#a2200289#i#4500
001     3683100142032
003     CHORZ WSB
005     20210730093054.3
008     140303s2012####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788320820249
035     %a (CHO)56589
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %b pol %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1   %a Popławski, Wojciech.
245 1 0 %a Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją / %c red. nauk. Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska.
260 #   %a Warszawa: %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2012.
300     %a 361 stron: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8   %a PODSTAWOWE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU TEORII BADAŃ MARKETINGOWYCH: 
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Istota i znaczenie badań marketingowych 
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Przygotowanie badania marketingowego
BIELICKA Barbara: Gromadzenie danych pierwotnych 
MATUSZAK Marek: Budowa instrumentu pomiarowego
WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
KUFEL Paweł, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Statystyka w badaniach marketingowych
DREWNIAK Rafał: Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
DREWNIAK Rafał: Międzynarodowe badania marketingowe
520 8   %a WYBRANE OBSZARY ZASTOSOWAŃ BADAŃ MARKETINGOWYCH. STUDIA PRZYPADKÓW:
SZCZEPAŃSKA Elżbieta, ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Badanie i pomiar satysfakcji klienta
DREWNIAK Rafał: Badanie lojalności klienta
BIELICKA Barbara: Badanie zachowań konsumentów
BIELICKA Barbara: Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
MATUSZAK Marek: Badanie nowego produktu
MATUSZAK Marek: Badanie cen
MATUSZAK Marek: Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji 
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, DREWNIAK Rafał, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Badanie wybranych narzędzi promocji 
BIELICKA Barbara, DREWNIAK Rafał, MATUSZAK Marek, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Studia przypadków
650   9 %a Badania marketingowe
650   9 %a Miedzynarodowe badania marketingowe
650   9 %a Zarządzanie organizacją
700 1   %a Skawińska, Eulalia.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142032 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-208-2024-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2012 %c prolib (29/06/2020 ; 650) %c pwegrzyn (30/07/2021 ; 000, 040, 090+, 260, 300, 500-, 520+, 920) 

PODSTAWOWE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU TEORII BADAŃ MARKETINGOWYCH:
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Istota i znaczenie badań marketingowych
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Przygotowanie badania marketingowego
BIELICKA Barbara: Gromadzenie danych pierwotnych
MATUSZAK Marek: Budowa instrumentu pomiarowego
WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
KUFEL Paweł, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Statystyka w badaniach marketingowych
DREWNIAK Rafał: Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
DREWNIAK Rafał: Międzynarodowe badania marketingowe

WYBRANE OBSZARY ZASTOSOWAŃ BADAŃ MARKETINGOWYCH. STUDIA PRZYPADKÓW:
SZCZEPAŃSKA Elżbieta, ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Badanie i pomiar satysfakcji klienta
DREWNIAK Rafał: Badanie lojalności klienta
BIELICKA Barbara: Badanie zachowań konsumentów
BIELICKA Barbara: Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
MATUSZAK Marek: Badanie nowego produktu
MATUSZAK Marek: Badanie cen
MATUSZAK Marek: Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, DREWNIAK Rafał, SZCZEPAŃSKA Elżbieta: Badanie wybranych narzędzi promocji
BIELICKA Barbara, DREWNIAK Rafał, MATUSZAK Marek, SZCZEPAŃSKA Elżbieta, WIECZOREK-GRABOWSKA Małgorzata: Studia przypadków


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 33824
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 31655
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 33837
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies