Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Lojalność klienta a rozwój organizacji

Tytuł pełny :
Lojalność klienta a rozwój organizacji / [Skowron Łukasz]
Autorzy :
Skowron, Stanisław
Skowron, Łukasz
Wydawca :
Warszawa Difin
Rok wydania :
2012
Opis fizyczny :
175 s. : rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788376416878
Temat :
Lojalność klientów
Marketing partnerski
Klient
Rozwój organizacji
Książka
LDR     00889nam#a2200253#i#4500
001     3683100142030
003     CHORZ WSB
005     20200701200252.6
008     140303s2012####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788376416878
035     %a (CHO)56959
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Skowron, Stanisław.
245 1 0 %a Lojalność klienta a rozwój organizacji / %c [Skowron Łukasz]
260 #   %a Warszawa %b Difin %c 2012
300     %a 175 s. : rys., tab. %c 24 cm
650   9 %a Lojalność klientów
650   9 %a Marketing partnerski
650   9 %a Klient
650   9 %a Rozwój organizacji
700 1   %a Skowron, Łukasz
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100142030 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7641-687-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2012 %c pwegrzyn (01/07/2020 ; 100) %c prolib (01/07/2020 ; 100) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 32315
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies