Wstęp
CZĘŚĆ I. DIAGNOZA I TERAPIA UCZNIÓW – WYBRANE ZAGADNIENIA:
Kalinowska-Witek B. : Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego
Barabas M. : Diagnoza i praca z uczniem zdolnym
Borkowska A.R. : Diagnoza i terapia ucznia z ADHD
Wolińska J.M. : Diagnoza i terapia ucznia agresywnego
Marzec-Tarasińska A. : Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami
Grabowiec A. : Diagnoza i praca z uczniem – ofiarą przemocy domowej
CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE WYBRANYCH UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH UCZNIÓW:
Wosik-Kowala D. : Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów
Zubrzycka-Maciąg T. : Rozwijanie asertywności u uczniów
Lewicka A., Tymoszuk E. : Rozwijanie empatii uczniów
CZĘŚĆ III. WYBRANE METODY TERAPII W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ:
Wasik-Kawala D. : Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą
Lewandowska-Kidoń T. : Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
Okrasa M. : Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy Bibliogr. s. 227-244. Indeksy
LDR 02248nam#a2200349#i#4500
001 3683100141952
003 CHORZ WSB
005 20200629201309.0
008 160114s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788378504139
035 %a (CHO)73113
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela / %c pod red. nauk. Danuty Wosik-Kawali, Teresy Zubrzyckiej-Maciąg.
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Kraków. %b Oficyna Wydawnicza 'Impuls', %c 2013.
300 %a 248 s. : %b il. ; %c 24 cm.
500 %a Wstęp
CZĘŚĆ I. DIAGNOZA I TERAPIA UCZNIÓW – WYBRANE ZAGADNIENIA:
Kalinowska-Witek B. : Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego
Barabas M. : Diagnoza i praca z uczniem zdolnym
Borkowska A.R. : Diagnoza i terapia ucznia z ADHD
Wolińska J.M. : Diagnoza i terapia ucznia agresywnego
Marzec-Tarasińska A. : Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami
Grabowiec A. : Diagnoza i praca z uczniem – ofiarą przemocy domowej
CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE WYBRANYCH UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH UCZNIÓW:
Wosik-Kowala D. : Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów
Zubrzycka-Maciąg T. : Rozwijanie asertywności u uczniów
Lewicka A., Tymoszuk E. : Rozwijanie empatii uczniów
CZĘŚĆ III. WYBRANE METODY TERAPII W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ:
Wasik-Kawala D. : Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą
Lewandowska-Kidoń T. : Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
Okrasa M. : Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy
504 %a Bibliogr. s. 227-244. Indeksy.
650 9 %a Diagnoza ucznia
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a ADHD
650 9 %a Dysleksja
650 9 %a Teatroterapia
650 9 %a Muzykoterapia
650 9 %a Biblioterapia
650 9 %a Kompetencje nauczyciela
700 1 %a Wosik-Kawala, Danuta.
700 1 %a Zubrzycka-Maciąg, Teresa.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100141952 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7850-413-9
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2013
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?