Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela

Tytuł pełny :
Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela / pod red. nauk. Danuty Wosik-Kawali, Teresy Zubrzyckiej-Maciąg
Autorzy :
Wosik-Kawala, Danuta
Zubrzycka-Maciąg, Teresa
Wydawca :
Kraków. Oficyna Wydawnicza 'Impuls'
Wydanie :
Wyd. 2
Rok wydania :
2013
Opis fizyczny :
248 s. : il. ; 24 cm
ISBN :
9788378504139
Uwagi :
Wstęp CZĘŚĆ I. DIAGNOZA I TERAPIA UCZNIÓW – WYBRANE ZAGADNIENIA: Kalinowska-Witek B. : Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego Barabas M. : Diagnoza i praca z uczniem zdolnym Borkowska A.R. : Diagnoza i terapia ucznia z ADHD Wolińska J.M. : Diagnoza i terapia ucznia agresywnego Marzec-Tarasińska A. : Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami Grabowiec A. : Diagnoza i praca z uczniem – ofiarą przemocy domowej CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE WYBRANYCH UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH UCZNIÓW: Wosik-Kowala D. : Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów Zubrzycka-Maciąg T. : Rozwijanie asertywności u uczniów Lewicka A., Tymoszuk E. : Rozwijanie empatii uczniów CZĘŚĆ III. WYBRANE METODY TERAPII W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ: Wasik-Kawala D. : Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą Lewandowska-Kidoń T. : Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą Okrasa M. : Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą Bibliografia Indeks nazwisk Indeks rzeczowy
Bibliogr. s. 227-244. Indeksy
Temat :
Diagnoza ucznia
Diagnoza pedagogiczna
ADHD
Dysleksja
Teatroterapia
Muzykoterapia
Biblioterapia
Kompetencje nauczyciela
Książka
LDR     02248nam#a2200349#i#4500
001     3683100141952
003     CHORZ WSB
005     20200629201309.0
008     160114s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788378504139
035     %a (CHO)73113
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela / %c pod red. nauk. Danuty Wosik-Kawali, Teresy Zubrzyckiej-Maciąg.
250     %a Wyd. 2.
260 #   %a Kraków. %b Oficyna Wydawnicza 'Impuls', %c 2013.
300     %a 248 s. : %b il. ; %c 24 cm.
500     %a Wstęp                                                          
CZĘŚĆ I. DIAGNOZA I TERAPIA UCZNIÓW – WYBRANE ZAGADNIENIA: 
Kalinowska-Witek B. : Diagnoza i terapia ucznia dyslektycznego
Barabas M. : Diagnoza i praca z uczniem zdolnym
Borkowska A.R. : Diagnoza i terapia ucznia z ADHD 
Wolińska J.M. : Diagnoza i terapia ucznia agresywnego
Marzec-Tarasińska A. : Diagnoza i praca z uczniem zagrożonym uzależnieniami 
Grabowiec A. : Diagnoza i praca z uczniem – ofiarą przemocy domowej 
CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE WYBRANYCH UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH UCZNIÓW:
Wosik-Kowala D. : Rozwijanie inteligencji emocjonalnej uczniów
Zubrzycka-Maciąg T. : Rozwijanie asertywności u uczniów
Lewicka A., Tymoszuk E. : Rozwijanie empatii uczniów
CZĘŚĆ III. WYBRANE METODY TERAPII W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ:
Wasik-Kawala D. : Teatroterapia i techniki parateatralne w pracy z dziećmi i młodzieżą
Lewandowska-Kidoń T. : Muzykoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą 
Okrasa M. : Biblioterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy
504     %a Bibliogr. s. 227-244. Indeksy.
650   9 %a Diagnoza ucznia
650   9 %a Diagnoza pedagogiczna
650   9 %a ADHD
650   9 %a Dysleksja
650   9 %a Teatroterapia
650   9 %a Muzykoterapia
650   9 %a Biblioterapia
650   9 %a Kompetencje nauczyciela
700 1   %a Wosik-Kawala, Danuta.
700 1   %a Zubrzycka-Maciąg, Teresa.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100141952 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7850-413-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2013 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.D
Nr inwentarza :
851 35842
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies