Warszawa Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
260 s. : rys., tab. 25 cm
ISBN :
9788373786004
Uwagi :
1. Wprowadzenie FENOMEN NAJLEPSZYCH PRAKTYK JUCHNOWICZ Marta, Istota najlepszej praktyki ROSTOWSKI Tomasz, Kryteria identyfikacji najlepszej praktyki OCENA EFEKTYWNOŚCI PRAKTYK W OBSZARZE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEK LUDZKIM ROSTOWSKI Tomasz, Audyt dobrych praktyk z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim i audyt strategii ZKL SIENKIEWICZ Łukasz, Pomiar efektywności praktyk ZKL w perspektywie zrównoważonej karty wyników TRANSFEROWALNOŚĆ NAJLEPSZYCH PRAKTYK ROSTOWSKI Tomasz, Problemy i warunki transferowalności najlepszych praktyk SIENIKIEWICZ Łukasz, Transferowalność międzynarodowa praktyk zarządzania kapitałem ludzkim FEIFS Toms, Dobre praktyki zarządzania kapitałem ludzkim - perspektywa europejska WOJTCZUK-TUREK Agnieszka, Psychologiczne bariery wdrażania w przedsiębiorstwie najlepszych praktyk w zakresie ZKL PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK WOLIŃSKA-SKUZA Agnieszka, Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w oparciu o kompetencje - na przykładzie firm doradczych KINOWSKA H., konsultacja IGRAS-TOMCZAK M., Zarządzanie wynagrodzeniami w dynamicznie rozwijającej się organizacji finansowej JUCHNOWICZ Marta, System motywacji płacowej w przedsiębiorstwie DANIELEWICZ Dariusz, Rozwój kompetencji pracowników wykonawczych w przedsiębiorstwie DANIELEWICZ Dariusz, Zarządzanie bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?