Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Opakowanie jako instrument marketingu

Tytuł pełny :
Opakowanie jako instrument marketingu
Autorzy :
Hales, Colin
Wydawca :
Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
1999
Opis fizyczny :
154s. 19 cm
ISBN :
8320812232
Temat :
Opakowanie
Marketing
Produkt
Cena
Książka
LDR     00792nam#a2200241#i#4500
001     3683100141505
003     CHORZ WSB
005     20200713200350.0
008     140303s1999####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8320812232
035     %a (CHO)60291
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Hales, Colin
245 1 0 %a Opakowanie jako instrument marketingu
260 #   %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 1999
300     %a 154s. %c 19 cm
650   9 %a Opakowanie
650   9 %a Marketing
650   9 %a Produkt
650   9 %a Cena
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100141505 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-208-1223-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 1999 %c pwegrzyn (13/07/2020 ; 100) %c prolib (13/07/2020 ; 100) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 6935
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies