- Tytuł pełny :
- Opakowanie jako instrument marketingu
- Autorzy :
- Hales, Colin
- Wydawca :
- Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rok wydania :
- 1999
- Opis fizyczny :
- 154s. 19 cm
- ISBN :
- 8320812232
- Temat :
- Opakowanie
Marketing
Produkt
Cena - Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 00792nam#a2200241#i#4500 001 3683100141505 003 CHORZ WSB 005 20200713200350.0 008 140303s1999####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d 020 %a 8320812232 035 %a (CHO)60291 040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN 100 1 %a Hales, Colin 245 1 0 %a Opakowanie jako instrument marketingu 260 # %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 1999 300 %a 154s. %c 19 cm 650 9 %a Opakowanie 650 9 %a Marketing 650 9 %a Produkt 650 9 %a Cena 856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100141505 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a 83-208-1223-2 999 %b prolib (08/06/2020) %y 1999 %c pwegrzyn (13/07/2020 ; 100) %c prolib (13/07/2020 ; 100)
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!