Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Prawo w wirtualnych światach

Tytuł pełny :
Prawo w wirtualnych światach / [red. Grzybczyk Katarzyna, Auleytner Aleksandra, Kulesza Jan]
Autorzy :
Grzybczyk, Katarzyna
Auleytner, Aleksandra
Kulesza, Jan
Wydawca :
Warszawa Difin
Rok wydania :
2013
Opis fizyczny :
332 s. : il. 24 cm
ISBN :
9788376417806
Uwagi :
1. WĄSOWSKA Maria: Historia gier wideo i gier komputerowych 2. WALEWSKA Ewa M.: Bezcielesne społeczności. Marzenie o wolności a zasady obowiązujące mieszkańców wirtualnych światów na przykładzie second life 3. WĄSOWSKA Maria: Umowa o stworzenie gry komputerowej 4. GABOR Patrycja, LESZCZYŃSKA Paulina: Pojęcie 'magicznego kręgu'. Zakres obowiązywania prawa w grach MMORPG 5. LESIEWICZ Michał: Licencja jako konstytucja świata wirtualnego. Treść umów licencyjnych 6. CEBULSKI Wojciech, GĄTARZ Adam: Problematyk aumów licencyjnych w grach MMORPG w świetle przepisów prawa polskiego 7. MARYNIAK Łukasz, BARYŚ Paweł: Prawo własności wirtualnej 8. REKIES Joanna, ŻARSKI Michał: Obrót wirtualnymi przedmiotami z MMORPG. Sweatshop, gold farming i real monye trading 9. PUDO Bartosz: Treści tworzone przez użytkowników wirtualnych światów (user-generated content) a prawo autorskie i prawa pokrewne 10. GAWLIK Angelika: Status prawny awatara w światach wirtualnych 11. BILICZ Bartosz: Wirtualny świat jako utwór samoistny. Twórcze wykorzystanie elementów gier komputerowych. Machinima 12. BIENIAS Michał: Prawo własności przemysłowej w wirtualnych światach gier komputerowych 13. GRZYBCZYK Katarzyna: Nieuczciwa konkurencja a gry komputerowe 14. HAŁUSZCZAK Monika: Product placement w grach komputerowych 15. GABOR Patrycja, LESZCZYŃSKA Paulina: Prawa jednostki w wirtualnych światach 16. KULESZA Jan: Prawnokarna ochrona wirtualnej własności? 17. AULEYTNER Aleksandra: Dane osobowe w grach MMOG i innych grach online. Aktualne problemy
Temat :
Gry komputerowe
Świat wirtualny
Rzeczywistość wirtualna
Wirtualna rzeczywistość
Historia gier
Second Life
MMORPG
Umowa licencyjna
Licencje
Prawo własności wirtualnej
Prawa autorskie w Internecie
Awatar
Prawo własności przemysłowej
Dane osobowe
Książka
LDR     02834nam#a2200397#i#4500
001     3683100141480
003     CHORZ WSB
005     20200609000654.9
008     140303s2013####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788376417806
035     %a (CHO)57381
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Grzybczyk, Katarzyna
245 1 0 %a Prawo w wirtualnych światach / %c [red. Grzybczyk Katarzyna, Auleytner Aleksandra, Kulesza Jan]
260 #   %a Warszawa %b Difin %c 2013
300     %a 332 s. : il. %c 24 cm
500     %a 1. WĄSOWSKA Maria: Historia gier wideo i gier komputerowych
2. WALEWSKA Ewa M.: Bezcielesne społeczności. Marzenie o wolności a zasady obowiązujące mieszkańców wirtualnych światów na przykładzie second life
3. WĄSOWSKA Maria: Umowa o stworzenie gry komputerowej
4. GABOR Patrycja, LESZCZYŃSKA Paulina: Pojęcie 'magicznego kręgu'. Zakres obowiązywania prawa w grach MMORPG
5. LESIEWICZ Michał: Licencja jako konstytucja świata wirtualnego. Treść umów licencyjnych
6. CEBULSKI Wojciech, GĄTARZ Adam: Problematyk aumów licencyjnych w grach MMORPG w świetle przepisów prawa polskiego
7. MARYNIAK Łukasz, BARYŚ Paweł: Prawo własności wirtualnej
8. REKIES Joanna, ŻARSKI Michał: Obrót wirtualnymi przedmiotami z MMORPG. Sweatshop, gold farming i real monye trading
9. PUDO Bartosz: Treści tworzone przez użytkowników wirtualnych światów (user-generated content) a prawo autorskie i prawa pokrewne
10. GAWLIK Angelika: Status prawny awatara w światach wirtualnych
11. BILICZ Bartosz: Wirtualny świat jako utwór samoistny. Twórcze wykorzystanie elementów gier komputerowych. Machinima
12. BIENIAS Michał: Prawo własności przemysłowej w wirtualnych światach gier komputerowych
13. GRZYBCZYK Katarzyna: Nieuczciwa konkurencja a gry komputerowe
14. HAŁUSZCZAK Monika: Product placement w grach komputerowych
15. GABOR Patrycja, LESZCZYŃSKA Paulina: Prawa jednostki w wirtualnych światach
16. KULESZA Jan: Prawnokarna ochrona wirtualnej własności?
17. AULEYTNER Aleksandra: Dane osobowe w grach MMOG i innych grach online. Aktualne problemy
650   9 %a Gry komputerowe
650   9 %a Świat wirtualny
650   9 %a Rzeczywistość wirtualna
650   9 %a Wirtualna rzeczywistość
650   9 %a Historia gier
650   9 %a Second Life
650   9 %a MMORPG
650   9 %a Umowa licencyjna
650   9 %a Licencje
650   9 %a Prawo własności wirtualnej
650   9 %a Prawa autorskie w Internecie
650   9 %a Awatar
650   9 %a Prawo własności przemysłowej
650   9 %a Dane osobowe
700 1   %a Auleytner, Aleksandra
700 1   %a Kulesza, Jan
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100141480 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7641-780-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2013 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 13.D
Nr inwentarza :
851 32836
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies