Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu

Tytuł pełny :
Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu / [Goldsmith Ronald E.]
Autorzy :
Foxall, Gordon R
Goldsmith, Ronald E
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania :
1998
Opis fizyczny :
285s. 24 cm
ISBN :
8301126876
Temat :
Psychologia konsumenta
Marketing
Konsument
Książka
LDR     00799nam#a2200241#i#4500
001     3683100140560
003     CHORZ WSB
005     20200609000643.8
008     140303s1998####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8301126876
035     %a (CHO)60163
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Foxall, Gordon R.
245 1 0 %a Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu / %c [Goldsmith Ronald E.]
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Naukowe PWN %c 1998
300     %a 285s. %c 24 cm
650   9 %a Psychologia konsumenta
650   9 %a Marketing
650   9 %a Konsument
700 1   %a Goldsmith, Ronald E.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100140560 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-01-12687-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 1998 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 6717
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies