Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Reklamacja czyli prezent : strategia korzystania z informacji od klienta

Tytuł pełny :
Reklamacja czyli prezent : strategia korzystania z informacji od klienta / [Moller Claus]
Autorzy :
Barlow, Janelle
Moller, Claus
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania :
2001
Opis fizyczny :
249, [3] s. 21 cm
ISBN :
8301133724
Temat :
Reklamacja
Klient
Książka
LDR     00773nam#a2200229#i#4500
001     3683100139763
003     CHORZ WSB
005     20200609000633.4
008     140303s2001####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8301133724
035     %a (CHO)59531
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Barlow, Janelle
245 1 0 %a Reklamacja czyli prezent %b : strategia korzystania z informacji od klienta / %c [Moller Claus]
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Naukowe PWN %c 2001
300     %a 249, [3] s. %c 21 cm
650   9 %a Reklamacja
650   9 %a Klient
700 1   %a Moller, Claus
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100139763 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-01-13372-4
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2001 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 2138
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies