Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarządzanie marką

Tytuł pełny :
Zarządzanie marką
Autorzy :
Urbanek, Grzegorz
Wydawca :
Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
2002
Opis fizyczny :
248 s. 21 cm
ISBN :
8320813999
Temat :
Zarządzanie marką
Marka
Konkurencja
Strategia marki
Książka
LDR     00744nam#a2200241#i#4500
001     3683100139178
003     CHORZ WSB
005     20200609000626.5
008     140303s2002####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8320813999
035     %a (CHO)57925
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Urbanek, Grzegorz
245 1 0 %a Zarządzanie marką
260 #   %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2002
300     %a 248 s. %c 21 cm
650   9 %a Zarządzanie marką
650   9 %a Marka
650   9 %a Konkurencja
650   9 %a Strategia marki
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100139178 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-208-1399-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2002 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 4143
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies