- Tytuł pełny :
- Zarządzanie marką
- Autorzy :
- Urbanek, Grzegorz
- Wydawca :
- Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rok wydania :
- 2002
- Opis fizyczny :
- 248 s. 21 cm
- ISBN :
- 8320813999
- Temat :
- Zarządzanie marką
Marka
Konkurencja
Strategia marki - Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 00744nam#a2200241#i#4500 001 3683100139178 003 CHORZ WSB 005 20200609000626.5 008 140303s2002####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d 020 %a 8320813999 035 %a (CHO)57925 040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN 100 1 %a Urbanek, Grzegorz 245 1 0 %a Zarządzanie marką 260 # %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2002 300 %a 248 s. %c 21 cm 650 9 %a Zarządzanie marką 650 9 %a Marka 650 9 %a Konkurencja 650 9 %a Strategia marki 856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100139178 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a 83-208-1399-9 999 %b prolib (08/06/2020) %y 2002
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!