Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych: Krynica, 24-26 września 1996 r
Wydawca :
Kraków Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Rok wydania :
1996
Opis fizyczny :
618 s. 24 cm
Uwagi :
1. Słowo wstępne
2. CZĘŚĆ I. METODOLOGIA I METODYKA:
3. MYNARSKI Stefan: Metody bdań rynkowych i markeringowych w układzie hierarchicznym
4. KRAMER Józefa: Podstawy informacyjne planu marketingowego
5. RÓSZKIEWICZ Małgorzata: Uwagi na temat doboru próby w badaniach marketingowych
6. SAGAN Adam: Metoda Lisrel w badaniach marketingowych cech i struktur latentnych
7. NIKODEMSKA-WOŁOWIK Anna Maria: Metody stosowane w badaniach marketingowych wykorzystujące procesy grupowe
8. MIREK Jolanta: Wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniach marketingowych
9. KLIMCZYK-BRYK Małgorzata: Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług
10. CIECHOMSKI Wiesław: Błędy w badaniach marketingowych
11. BAZARNIK Jacek, WOJDACKI Krzysztof P.: Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych
12. MRUK Henryk: Metody bdań marketingowych na rynku przemysłowym
13. KŁECZEK Ryszard:Wykorzystanie badania opinii sprzedawców w przygotowaniu podstaw informacyjnych kampanii promocyjnej
14. WITKOWSKI Janusz: Wykorzystanie Indeksu Wartości reklamy dla kształtowania planu promocji firmy
15. SOJKIN Bogdan, KALL Jacek: Testowanie wstępne reklam - na przykładzie reklamy zewnętrznej
16. GREGOR Bogdan: Badania na użytek decyzji cenowych
17. GASZYŃSKA Elżbieta, SZCZEPANKIEWICZ Władysław: Bezpośrednia rentowność produktu (DPR) jako metoda pomiaru efektywności kanału dystrybucji
18. ANDRYKIEWICZ-FECZKO Zofia: Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta
19. GOLIK-GÓRECKA Grażyna: Symulacja komputerowa w badaniach popytu
20. KARCZ Kornelia: Metody badania procesu dyfuzji innowacji
21. SZROMNIK Andrzej: Strukturalne problemy marketingu usług ubezpieczeniowych
22. NOWATORSKA-ROMANIAK Beata: Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych
23. PLICHTA Jarosław: Proces identyfikacji i doboru kryteriów segmentacji nabywców usług ubezpieczeniowych
24. PŁONKA Maria: Przesłanki segmentacji rynku produktów rolno-spożywczych
25. WIECHOCZEK Joanna: Analiza niektórych aspektów rynkowych marketingowej strategii rozwoju produktu w sektorze motoryzacyjnym (na przykładzie samochodu osobowego VW Golf)
26. ŚWIATOWIEC Justyna: Przygotowanie i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie międzynarodowym
27. CZĘŚĆ II. WYNIKI BADAŃ:
28. KUSIŃSKA Alicja: Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych
29. KIEŻEL Ewa: Typologia konsumentów w świetle zachowań rynkowych
30. MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Dyfuzja innowacji w świetle wyników badań ankietowych
31. SZULCE Halina, ŻYMINKOWSKI Tomasz: Metody i efekty segmentacji konsumentów na rynku używek
32. BERBEKA Jadwiga: Wykorzystanie metody Thurstona do badań preferencji nabywców czekolady
33. MACIEJEWSKI Grzegorz: Badania preferencji nabywców usług komunikacyjnych (na przykładzie klientów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Tychach)
34. GRZYWACZYK Dorota, WITEK Jolanta: Preferowane kierunki rozwoju opakowań towarów w opinii konsumentów
35. IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Preferencje korzystających z usług społecznych w Polsce ( w świetle wyników badań ankietowych)
36. NOWACKI Robert: Proces dobory środków reklamy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych
37. DOŁHASZ Magdalena: Działalność agencji reklamowych na lokalnych rynkach reklamy (na przykładzie krakowskiego rynku reklamy)
38. WANIOWSKI Paweł: Postrzeganie cen przez nabywców jako czynnik wpływający na strategię cenową przedsiębiorstwa (wybrane wyniki badań)
39. STYCZYŃSKA Renata: Działania promocyjne jako motyw dokonywania zakupów w supermarkecie
40. HAFFER Mirosław: Zakres badań i analiz amrketingowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach
41. SŁOMIŃSKA Bożena: Badania rynkowe jako źródło sukcesu przedsiębiorstw handlu artykułami żywnościowymi (studium empiryczne)
42. CZARNECKI Adam: Jak poprawiac jakość badań marketingowych w Polsce?
43. KAŁĄŻNA-DREWIŃSKA Urszula: Badania marketingowe w pracach dyplomowych i magisterskich
44. CZĘŚĆ III. MISCELLANEA:
45. KOWAL Witold: Zakres planowania działań rynkowych w świetle badań przedsiębiorstw
46. MIELCZAREK Anna: Uwarunkowania finansowe działalności marketingowej przedsiębiorstw
47. WISZNIEWSKI Edward: Funkcjonowanie small businessu w małych miastach
48. WIŚNIEWSKI Andrzej: Firmy międzynarodowe na rynku polskim - szanse i zagrożenia dla konsumentów
49. RAWSKI Marek: Strategie marketingowe przedsiębiorstw z udziałem z udziałem kapitału zagranicznego ( świetle wyników badań)
50. SURÓWKA-MARSZAŁEK Danuta: Polityka zbytu na rynkach przemysłowych w warunkach niepewności
51. RAJZER Mirosław: Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa na potrzeby określenia stopnia zróżnicowania jego portfela produktowego
52. HADRIAN Piotr: Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy (na podstawie wyników badań empirycznych)
53. WITEK Jolanta, WITEK Marzena: Przemiany w funkcjonowaniu handlu detalicznego w Polsce na tle francuskich doświadczeń w rozwoju wielkopowierzchniowych sklepów detalicznych
54. WILMAŃSKA-SOSNOWSKA Stanisława: Rozpoznanie rynku jako podstawa działań firm handlowych w warunkach transformacji (wybrane wyniki badań)
55. ŚMIGIELSKA Katarzyna: Znaczenie systemu obserwacji otoczenia dla przedsiębiorstw handlowych
56. WANAT Tomasz: Strategia marketingowa, jej wyznaczniki i efektywność w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego
57. KŁOSIEWICZ Urszula: Strategie konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego artykułami żywnościowymi w Polsce
58. RUTKOWSKI Ireneusz P.: System wspomagania decyzji marketingowych w handlu detalicznym
59. NIZIŃSKA Katarzyna: Tworzenie kultury organizacji przez kadrę zarządczą jako niezbędny czynnik wprowadzania orientacji rynkowej w przedsiębiorstwie
60. BŁASZCZYK Beata: Benchmarking jako metoda poprawy kondycji firmy i jej konkurencyjności
61. BOCZAR Kazimierz, WIETESKA Witold: Polski rynek ubezpieczeniowy jako pole stosowania strategii marketingowych
62. ŻABIŃSKA Teresa, ŻABIŃSKI Leszek: Gmina jako obiekt analizy i marketingu strategicznego (refleksje teoretyczno-metodyczne)
63. ŻABIŃSKA Teresa: Niektóre metody analizy strategicznej użyteczne w formułowaniu strategii marketingowj regionu turystycznego
64. BAŚCIK Kazimierz: Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych
65. DREWIŃSKI Marek: Gięłdy towarowe jako źródło informacji rynkowej
66. SMYCZEK Sławomir: Polityka produktu polskich banków
67. DASZKOWSKA Marianna: Podaż usług doradczych a rozwój przedsiębiorczości
68. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Adaptacja podażowo-popytowa przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego
69. POKUSA Tadeusz, POTWORA Witold: Wykorzystanie instrumentó marketingu w zarządzaniu rejonowymi urzędami pracy
LDR 08213nam#a2200361#i#4500
001 3683100138630
003 CHORZ WSB
005 20200609000619.3
008 140303s1996####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
035 %a (CHO)55312
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
245 0 0 %a Metody badań marketingowych %b : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych: Krynica, 24-26 września 1996 r.
260 # %a Kraków %b Akademia Ekonomiczna w Krakowie %c 1996
300 %a 618 s. %c 24 cm
500 %a 1. Słowo wstępne
2. CZĘŚĆ I. METODOLOGIA I METODYKA:
3. MYNARSKI Stefan: Metody bdań rynkowych i markeringowych w układzie hierarchicznym
4. KRAMER Józefa: Podstawy informacyjne planu marketingowego
5. RÓSZKIEWICZ Małgorzata: Uwagi na temat doboru próby w badaniach marketingowych
6. SAGAN Adam: Metoda Lisrel w badaniach marketingowych cech i struktur latentnych
7. NIKODEMSKA-WOŁOWIK Anna Maria: Metody stosowane w badaniach marketingowych wykorzystujące procesy grupowe
8. MIREK Jolanta: Wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniach marketingowych
9. KLIMCZYK-BRYK Małgorzata: Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług
10. CIECHOMSKI Wiesław: Błędy w badaniach marketingowych
11. BAZARNIK Jacek, WOJDACKI Krzysztof P.: Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych
12. MRUK Henryk: Metody bdań marketingowych na rynku przemysłowym
13. KŁECZEK Ryszard:Wykorzystanie badania opinii sprzedawców w przygotowaniu podstaw informacyjnych kampanii promocyjnej
14. WITKOWSKI Janusz: Wykorzystanie Indeksu Wartości reklamy dla kształtowania planu promocji firmy
15. SOJKIN Bogdan, KALL Jacek: Testowanie wstępne reklam - na przykładzie reklamy zewnętrznej
16. GREGOR Bogdan: Badania na użytek decyzji cenowych
17. GASZYŃSKA Elżbieta, SZCZEPANKIEWICZ Władysław: Bezpośrednia rentowność produktu (DPR) jako metoda pomiaru efektywności kanału dystrybucji
18. ANDRYKIEWICZ-FECZKO Zofia: Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta
19. GOLIK-GÓRECKA Grażyna: Symulacja komputerowa w badaniach popytu
20. KARCZ Kornelia: Metody badania procesu dyfuzji innowacji
21. SZROMNIK Andrzej: Strukturalne problemy marketingu usług ubezpieczeniowych
22. NOWATORSKA-ROMANIAK Beata: Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych
23. PLICHTA Jarosław: Proces identyfikacji i doboru kryteriów segmentacji nabywców usług ubezpieczeniowych
24. PŁONKA Maria: Przesłanki segmentacji rynku produktów rolno-spożywczych
25. WIECHOCZEK Joanna: Analiza niektórych aspektów rynkowych marketingowej strategii rozwoju produktu w sektorze motoryzacyjnym (na przykładzie samochodu osobowego VW Golf)
26. ŚWIATOWIEC Justyna: Przygotowanie i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie międzynarodowym
27. CZĘŚĆ II. WYNIKI BADAŃ:
28. KUSIŃSKA Alicja: Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych
29. KIEŻEL Ewa: Typologia konsumentów w świetle zachowań rynkowych
30. MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Dyfuzja innowacji w świetle wyników badań ankietowych
31. SZULCE Halina, ŻYMINKOWSKI Tomasz: Metody i efekty segmentacji konsumentów na rynku używek
32. BERBEKA Jadwiga: Wykorzystanie metody Thurstona do badań preferencji nabywców czekolady
33. MACIEJEWSKI Grzegorz: Badania preferencji nabywców usług komunikacyjnych (na przykładzie klientów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Tychach)
34. GRZYWACZYK Dorota, WITEK Jolanta: Preferowane kierunki rozwoju opakowań towarów w opinii konsumentów
35. IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Preferencje korzystających z usług społecznych w Polsce ( w świetle wyników badań ankietowych)
36. NOWACKI Robert: Proces dobory środków reklamy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych
37. DOŁHASZ Magdalena: Działalność agencji reklamowych na lokalnych rynkach reklamy (na przykładzie krakowskiego rynku reklamy)
38. WANIOWSKI Paweł: Postrzeganie cen przez nabywców jako czynnik wpływający na strategię cenową przedsiębiorstwa (wybrane wyniki badań)
39. STYCZYŃSKA Renata: Działania promocyjne jako motyw dokonywania zakupów w supermarkecie
40. HAFFER Mirosław: Zakres badań i analiz amrketingowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach
41. SŁOMIŃSKA Bożena: Badania rynkowe jako źródło sukcesu przedsiębiorstw handlu artykułami żywnościowymi (studium empiryczne)
42. CZARNECKI Adam: Jak poprawiac jakość badań marketingowych w Polsce?
43. KAŁĄŻNA-DREWIŃSKA Urszula: Badania marketingowe w pracach dyplomowych i magisterskich
44. CZĘŚĆ III. MISCELLANEA:
45. KOWAL Witold: Zakres planowania działań rynkowych w świetle badań przedsiębiorstw
46. MIELCZAREK Anna: Uwarunkowania finansowe działalności marketingowej przedsiębiorstw
47. WISZNIEWSKI Edward: Funkcjonowanie small businessu w małych miastach
48. WIŚNIEWSKI Andrzej: Firmy międzynarodowe na rynku polskim - szanse i zagrożenia dla konsumentów
49. RAWSKI Marek: Strategie marketingowe przedsiębiorstw z udziałem z udziałem kapitału zagranicznego ( świetle wyników badań)
50. SURÓWKA-MARSZAŁEK Danuta: Polityka zbytu na rynkach przemysłowych w warunkach niepewności
51. RAJZER Mirosław: Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa na potrzeby określenia stopnia zróżnicowania jego portfela produktowego
52. HADRIAN Piotr: Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy (na podstawie wyników badań empirycznych)
53. WITEK Jolanta, WITEK Marzena: Przemiany w funkcjonowaniu handlu detalicznego w Polsce na tle francuskich doświadczeń w rozwoju wielkopowierzchniowych sklepów detalicznych
54. WILMAŃSKA-SOSNOWSKA Stanisława: Rozpoznanie rynku jako podstawa działań firm handlowych w warunkach transformacji (wybrane wyniki badań)
55. ŚMIGIELSKA Katarzyna: Znaczenie systemu obserwacji otoczenia dla przedsiębiorstw handlowych
56. WANAT Tomasz: Strategia marketingowa, jej wyznaczniki i efektywność w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego
57. KŁOSIEWICZ Urszula: Strategie konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego artykułami żywnościowymi w Polsce
58. RUTKOWSKI Ireneusz P.: System wspomagania decyzji marketingowych w handlu detalicznym
59. NIZIŃSKA Katarzyna: Tworzenie kultury organizacji przez kadrę zarządczą jako niezbędny czynnik wprowadzania orientacji rynkowej w przedsiębiorstwie
60. BŁASZCZYK Beata: Benchmarking jako metoda poprawy kondycji firmy i jej konkurencyjności
61. BOCZAR Kazimierz, WIETESKA Witold: Polski rynek ubezpieczeniowy jako pole stosowania strategii marketingowych
62. ŻABIŃSKA Teresa, ŻABIŃSKI Leszek: Gmina jako obiekt analizy i marketingu strategicznego (refleksje teoretyczno-metodyczne)
63. ŻABIŃSKA Teresa: Niektóre metody analizy strategicznej użyteczne w formułowaniu strategii marketingowj regionu turystycznego
64. BAŚCIK Kazimierz: Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych
65. DREWIŃSKI Marek: Gięłdy towarowe jako źródło informacji rynkowej
66. SMYCZEK Sławomir: Polityka produktu polskich banków
67. DASZKOWSKA Marianna: Podaż usług doradczych a rozwój przedsiębiorczości
68. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Adaptacja podażowo-popytowa przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego
69. POKUSA Tadeusz, POTWORA Witold: Wykorzystanie instrumentó marketingu w zarządzaniu rejonowymi urzędami pracy
650 9 %a Metody badań rynkowych
650 9 %a Metody badań marketingowych
650 9 %a Plan marketingowy
650 9 %a Metoda Lisrel
650 9 %a Badanie jakości usług
650 9 %a Indeks wartości reklamy
650 9 %a Testowanie reklam
650 9 %a Konsument
650 9 %a Promocja
650 9 %a Reklama
650 9 %a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
650 9 %a Kultura organizacyjna
650 9 %a Badania marketingowe
650 9 %a Benchmarking
650 9 %a Analiza strategiczna
650 9 %a Strategia marketingowa regionu turystycznego
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100138630 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (08/06/2020) %y 1996
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?