Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych: Krynica, 24-26 września 1996 r

Tytuł pełny :
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych: Krynica, 24-26 września 1996 r
Wydawca :
Kraków Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Rok wydania :
1996
Opis fizyczny :
618 s. 24 cm
Uwagi :
1. Słowo wstępne 2. CZĘŚĆ I. METODOLOGIA I METODYKA: 3. MYNARSKI Stefan: Metody bdań rynkowych i markeringowych w układzie hierarchicznym 4. KRAMER Józefa: Podstawy informacyjne planu marketingowego 5. RÓSZKIEWICZ Małgorzata: Uwagi na temat doboru próby w badaniach marketingowych 6. SAGAN Adam: Metoda Lisrel w badaniach marketingowych cech i struktur latentnych 7. NIKODEMSKA-WOŁOWIK Anna Maria: Metody stosowane w badaniach marketingowych wykorzystujące procesy grupowe 8. MIREK Jolanta: Wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniach marketingowych 9. KLIMCZYK-BRYK Małgorzata: Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług 10. CIECHOMSKI Wiesław: Błędy w badaniach marketingowych 11. BAZARNIK Jacek, WOJDACKI Krzysztof P.: Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych 12. MRUK Henryk: Metody bdań marketingowych na rynku przemysłowym 13. KŁECZEK Ryszard:Wykorzystanie badania opinii sprzedawców w przygotowaniu podstaw informacyjnych kampanii promocyjnej 14. WITKOWSKI Janusz: Wykorzystanie Indeksu Wartości reklamy dla kształtowania planu promocji firmy 15. SOJKIN Bogdan, KALL Jacek: Testowanie wstępne reklam - na przykładzie reklamy zewnętrznej 16. GREGOR Bogdan: Badania na użytek decyzji cenowych 17. GASZYŃSKA Elżbieta, SZCZEPANKIEWICZ Władysław: Bezpośrednia rentowność produktu (DPR) jako metoda pomiaru efektywności kanału dystrybucji 18. ANDRYKIEWICZ-FECZKO Zofia: Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta 19. GOLIK-GÓRECKA Grażyna: Symulacja komputerowa w badaniach popytu 20. KARCZ Kornelia: Metody badania procesu dyfuzji innowacji 21. SZROMNIK Andrzej: Strukturalne problemy marketingu usług ubezpieczeniowych 22. NOWATORSKA-ROMANIAK Beata: Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych 23. PLICHTA Jarosław: Proces identyfikacji i doboru kryteriów segmentacji nabywców usług ubezpieczeniowych 24. PŁONKA Maria: Przesłanki segmentacji rynku produktów rolno-spożywczych 25. WIECHOCZEK Joanna: Analiza niektórych aspektów rynkowych marketingowej strategii rozwoju produktu w sektorze motoryzacyjnym (na przykładzie samochodu osobowego VW Golf) 26. ŚWIATOWIEC Justyna: Przygotowanie i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie międzynarodowym 27. CZĘŚĆ II. WYNIKI BADAŃ: 28. KUSIŃSKA Alicja: Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych 29. KIEŻEL Ewa: Typologia konsumentów w świetle zachowań rynkowych 30. MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Dyfuzja innowacji w świetle wyników badań ankietowych 31. SZULCE Halina, ŻYMINKOWSKI Tomasz: Metody i efekty segmentacji konsumentów na rynku używek 32. BERBEKA Jadwiga: Wykorzystanie metody Thurstona do badań preferencji nabywców czekolady 33. MACIEJEWSKI Grzegorz: Badania preferencji nabywców usług komunikacyjnych (na przykładzie klientów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Tychach) 34. GRZYWACZYK Dorota, WITEK Jolanta: Preferowane kierunki rozwoju opakowań towarów w opinii konsumentów 35. IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Preferencje korzystających z usług społecznych w Polsce ( w świetle wyników badań ankietowych) 36. NOWACKI Robert: Proces dobory środków reklamy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych 37. DOŁHASZ Magdalena: Działalność agencji reklamowych na lokalnych rynkach reklamy (na przykładzie krakowskiego rynku reklamy) 38. WANIOWSKI Paweł: Postrzeganie cen przez nabywców jako czynnik wpływający na strategię cenową przedsiębiorstwa (wybrane wyniki badań) 39. STYCZYŃSKA Renata: Działania promocyjne jako motyw dokonywania zakupów w supermarkecie 40. HAFFER Mirosław: Zakres badań i analiz amrketingowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach 41. SŁOMIŃSKA Bożena: Badania rynkowe jako źródło sukcesu przedsiębiorstw handlu artykułami żywnościowymi (studium empiryczne) 42. CZARNECKI Adam: Jak poprawiac jakość badań marketingowych w Polsce? 43. KAŁĄŻNA-DREWIŃSKA Urszula: Badania marketingowe w pracach dyplomowych i magisterskich 44. CZĘŚĆ III. MISCELLANEA: 45. KOWAL Witold: Zakres planowania działań rynkowych w świetle badań przedsiębiorstw 46. MIELCZAREK Anna: Uwarunkowania finansowe działalności marketingowej przedsiębiorstw 47. WISZNIEWSKI Edward: Funkcjonowanie small businessu w małych miastach 48. WIŚNIEWSKI Andrzej: Firmy międzynarodowe na rynku polskim - szanse i zagrożenia dla konsumentów 49. RAWSKI Marek: Strategie marketingowe przedsiębiorstw z udziałem z udziałem kapitału zagranicznego ( świetle wyników badań) 50. SURÓWKA-MARSZAŁEK Danuta: Polityka zbytu na rynkach przemysłowych w warunkach niepewności 51. RAJZER Mirosław: Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa na potrzeby określenia stopnia zróżnicowania jego portfela produktowego 52. HADRIAN Piotr: Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy (na podstawie wyników badań empirycznych) 53. WITEK Jolanta, WITEK Marzena: Przemiany w funkcjonowaniu handlu detalicznego w Polsce na tle francuskich doświadczeń w rozwoju wielkopowierzchniowych sklepów detalicznych 54. WILMAŃSKA-SOSNOWSKA Stanisława: Rozpoznanie rynku jako podstawa działań firm handlowych w warunkach transformacji (wybrane wyniki badań) 55. ŚMIGIELSKA Katarzyna: Znaczenie systemu obserwacji otoczenia dla przedsiębiorstw handlowych 56. WANAT Tomasz: Strategia marketingowa, jej wyznaczniki i efektywność w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego 57. KŁOSIEWICZ Urszula: Strategie konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego artykułami żywnościowymi w Polsce 58. RUTKOWSKI Ireneusz P.: System wspomagania decyzji marketingowych w handlu detalicznym 59. NIZIŃSKA Katarzyna: Tworzenie kultury organizacji przez kadrę zarządczą jako niezbędny czynnik wprowadzania orientacji rynkowej w przedsiębiorstwie 60. BŁASZCZYK Beata: Benchmarking jako metoda poprawy kondycji firmy i jej konkurencyjności 61. BOCZAR Kazimierz, WIETESKA Witold: Polski rynek ubezpieczeniowy jako pole stosowania strategii marketingowych 62. ŻABIŃSKA Teresa, ŻABIŃSKI Leszek: Gmina jako obiekt analizy i marketingu strategicznego (refleksje teoretyczno-metodyczne) 63. ŻABIŃSKA Teresa: Niektóre metody analizy strategicznej użyteczne w formułowaniu strategii marketingowj regionu turystycznego 64. BAŚCIK Kazimierz: Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych 65. DREWIŃSKI Marek: Gięłdy towarowe jako źródło informacji rynkowej 66. SMYCZEK Sławomir: Polityka produktu polskich banków 67. DASZKOWSKA Marianna: Podaż usług doradczych a rozwój przedsiębiorczości 68. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Adaptacja podażowo-popytowa przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego 69. POKUSA Tadeusz, POTWORA Witold: Wykorzystanie instrumentó marketingu w zarządzaniu rejonowymi urzędami pracy
Temat :
Metody badań rynkowych
Metody badań marketingowych
Plan marketingowy
Metoda Lisrel
Badanie jakości usług
Indeks wartości reklamy
Testowanie reklam
Konsument
Promocja
Reklama
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
Kultura organizacyjna
Badania marketingowe
Benchmarking
Analiza strategiczna
Strategia marketingowa regionu turystycznego
Książka
LDR     08213nam#a2200361#i#4500
001     3683100138630
003     CHORZ WSB
005     20200609000619.3
008     140303s1996####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
035     %a (CHO)55312
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
245 0 0 %a Metody badań marketingowych %b : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych: Krynica, 24-26 września 1996 r.
260 #   %a Kraków %b Akademia Ekonomiczna w Krakowie %c 1996
300     %a 618 s. %c 24 cm
500     %a 1. Słowo wstępne
2. CZĘŚĆ I. METODOLOGIA I METODYKA:
3. MYNARSKI Stefan: Metody bdań rynkowych i markeringowych w układzie hierarchicznym
4. KRAMER Józefa: Podstawy informacyjne planu marketingowego
5. RÓSZKIEWICZ Małgorzata: Uwagi na temat doboru próby w badaniach marketingowych
6. SAGAN Adam: Metoda Lisrel w badaniach marketingowych cech i struktur latentnych
7. NIKODEMSKA-WOŁOWIK Anna Maria: Metody stosowane w badaniach marketingowych wykorzystujące procesy grupowe
8. MIREK Jolanta: Wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniach marketingowych
9. KLIMCZYK-BRYK Małgorzata: Ogólne zasady stosowania skal w procesie badania jakości usług
10. CIECHOMSKI Wiesław: Błędy w badaniach marketingowych
11. BAZARNIK Jacek, WOJDACKI Krzysztof P.: Identyfikacja ankieterskich zniekształceń informacji w wywiadach kwestionariuszowych
12. MRUK Henryk: Metody bdań marketingowych na rynku przemysłowym
13. KŁECZEK Ryszard:Wykorzystanie badania opinii sprzedawców w przygotowaniu podstaw informacyjnych kampanii promocyjnej
14. WITKOWSKI Janusz: Wykorzystanie Indeksu Wartości reklamy dla kształtowania planu promocji firmy
15. SOJKIN Bogdan, KALL Jacek: Testowanie wstępne reklam - na przykładzie reklamy zewnętrznej
16. GREGOR Bogdan: Badania na użytek decyzji cenowych
17. GASZYŃSKA Elżbieta, SZCZEPANKIEWICZ Władysław: Bezpośrednia rentowność produktu (DPR) jako metoda pomiaru efektywności kanału dystrybucji
18. ANDRYKIEWICZ-FECZKO Zofia: Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta
19. GOLIK-GÓRECKA Grażyna: Symulacja komputerowa w badaniach popytu
20. KARCZ Kornelia: Metody badania procesu dyfuzji innowacji
21. SZROMNIK Andrzej: Strukturalne problemy marketingu usług ubezpieczeniowych
22. NOWATORSKA-ROMANIAK Beata: Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych
23. PLICHTA Jarosław: Proces identyfikacji i doboru kryteriów segmentacji nabywców usług ubezpieczeniowych
24. PŁONKA Maria: Przesłanki segmentacji rynku produktów rolno-spożywczych
25. WIECHOCZEK Joanna: Analiza niektórych aspektów rynkowych marketingowej strategii rozwoju produktu w sektorze motoryzacyjnym (na przykładzie samochodu osobowego VW Golf)
26. ŚWIATOWIEC Justyna: Przygotowanie i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie międzynarodowym
27. CZĘŚĆ II. WYNIKI BADAŃ:
28. KUSIŃSKA Alicja: Segmentacja rynku i typologia konsumentów jako przedmiot badań marketingowych
29. KIEŻEL Ewa: Typologia konsumentów w świetle zachowań rynkowych
30. MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Dyfuzja innowacji w świetle wyników badań ankietowych
31. SZULCE Halina, ŻYMINKOWSKI Tomasz: Metody i efekty segmentacji konsumentów na rynku używek
32. BERBEKA Jadwiga: Wykorzystanie metody Thurstona do badań preferencji nabywców czekolady
33. MACIEJEWSKI Grzegorz: Badania preferencji nabywców usług komunikacyjnych (na przykładzie klientów Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Tychach)
34. GRZYWACZYK Dorota, WITEK Jolanta: Preferowane kierunki rozwoju opakowań towarów w opinii konsumentów
35. IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Preferencje korzystających z usług społecznych w Polsce ( w świetle wyników badań ankietowych)
36. NOWACKI Robert: Proces dobory środków reklamy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych
37. DOŁHASZ Magdalena: Działalność agencji reklamowych na lokalnych rynkach reklamy (na przykładzie krakowskiego rynku reklamy)
38. WANIOWSKI Paweł: Postrzeganie cen przez nabywców jako czynnik wpływający na strategię cenową przedsiębiorstwa (wybrane wyniki badań)
39. STYCZYŃSKA Renata: Działania promocyjne jako motyw dokonywania zakupów w supermarkecie
40. HAFFER Mirosław: Zakres badań i analiz amrketingowych prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach
41. SŁOMIŃSKA Bożena: Badania rynkowe jako źródło sukcesu przedsiębiorstw handlu artykułami żywnościowymi (studium empiryczne)
42. CZARNECKI Adam: Jak poprawiac jakość badań marketingowych w Polsce?
43. KAŁĄŻNA-DREWIŃSKA Urszula: Badania marketingowe w pracach dyplomowych i magisterskich
44. CZĘŚĆ III. MISCELLANEA:
45. KOWAL Witold: Zakres planowania działań rynkowych w świetle badań przedsiębiorstw
46. MIELCZAREK Anna: Uwarunkowania finansowe działalności marketingowej przedsiębiorstw
47. WISZNIEWSKI Edward: Funkcjonowanie small businessu w małych miastach
48. WIŚNIEWSKI Andrzej: Firmy międzynarodowe na rynku polskim - szanse i zagrożenia dla konsumentów
49. RAWSKI Marek: Strategie marketingowe przedsiębiorstw z udziałem z udziałem kapitału zagranicznego ( świetle wyników badań)
50. SURÓWKA-MARSZAŁEK Danuta: Polityka zbytu na rynkach przemysłowych w warunkach niepewności
51. RAJZER Mirosław: Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa na potrzeby określenia stopnia zróżnicowania jego portfela produktowego
52. HADRIAN Piotr: Czynniki oceny atrakcyjności działalności gospodarczej oraz atutów konkurencyjnych firmy (na podstawie wyników badań empirycznych)
53. WITEK Jolanta, WITEK Marzena: Przemiany w funkcjonowaniu handlu detalicznego w Polsce na tle francuskich doświadczeń w rozwoju wielkopowierzchniowych sklepów detalicznych
54. WILMAŃSKA-SOSNOWSKA Stanisława: Rozpoznanie rynku jako podstawa działań firm handlowych w warunkach transformacji (wybrane wyniki badań)
55. ŚMIGIELSKA Katarzyna: Znaczenie systemu obserwacji otoczenia dla przedsiębiorstw handlowych
56. WANAT Tomasz: Strategia marketingowa, jej wyznaczniki i efektywność w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego
57. KŁOSIEWICZ Urszula: Strategie konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego artykułami żywnościowymi w Polsce
58. RUTKOWSKI Ireneusz P.: System wspomagania decyzji marketingowych w handlu detalicznym
59. NIZIŃSKA Katarzyna: Tworzenie kultury organizacji przez kadrę zarządczą jako niezbędny czynnik wprowadzania orientacji rynkowej w przedsiębiorstwie
60. BŁASZCZYK Beata: Benchmarking jako metoda poprawy kondycji firmy i jej konkurencyjności
61. BOCZAR Kazimierz, WIETESKA Witold: Polski rynek ubezpieczeniowy jako pole stosowania strategii marketingowych
62. ŻABIŃSKA Teresa, ŻABIŃSKI Leszek: Gmina jako obiekt analizy i marketingu strategicznego (refleksje teoretyczno-metodyczne)
63. ŻABIŃSKA Teresa: Niektóre metody analizy strategicznej użyteczne w formułowaniu strategii marketingowj regionu turystycznego
64. BAŚCIK Kazimierz: Specyfika działalności marketingowej na rynku produktów rolnych
65. DREWIŃSKI Marek: Gięłdy towarowe jako źródło informacji rynkowej
66. SMYCZEK Sławomir: Polityka produktu polskich banków
67. DASZKOWSKA Marianna: Podaż usług doradczych a rozwój przedsiębiorczości
68. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Adaptacja podażowo-popytowa przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego
69. POKUSA Tadeusz, POTWORA Witold: Wykorzystanie instrumentó marketingu w zarządzaniu rejonowymi urzędami pracy
650   9 %a Metody badań rynkowych
650   9 %a Metody badań marketingowych
650   9 %a Plan marketingowy
650   9 %a Metoda Lisrel
650   9 %a Badanie jakości usług
650   9 %a Indeks wartości reklamy
650   9 %a Testowanie reklam
650   9 %a Konsument
650   9 %a Promocja
650   9 %a Reklama
650   9 %a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
650   9 %a Kultura organizacyjna
650   9 %a Badania marketingowe
650   9 %a Benchmarking
650   9 %a Analiza strategiczna
650   9 %a Strategia marketingowa regionu turystycznego
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100138630 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999     %b prolib (08/06/2020) %y 1996 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 30060
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies