Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami : uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku: tom 7/2010
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami : uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku: tom 7/2010 / [red. naukowy Falencikowski Tadeusz]
1. Wprowadzenie Część I Zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach
2. DWORAK Janusz: Rola marketingu terytorialnego w procesie kształtowania pozycji przedsiebiorstwa w otoczeniu
3. JAWORSKI Jacek: O istocie i strukturze strategii finansowej przedsiębiorstwa
4. KALETA Andrzej: Dylematy wyboru strategicznego współczesnych przedsiębiorstw
5. KORZENIOWSKI Leszek Fryderyk: Tomasz Bata: przedsiębiorca i strateg biznesu
6. KREFT Jan: Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa
7. ŁOBOS Krzystzof: Strategie w warunkach dużej inercji zmian
8. WILK-LECHNIAK Monika: Mapa grup strategicznych w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie przedsiebiorstw Gminy Strzegom
9. WYRZYKOWSKA Monika: Strategie zarządzania ryzykiem zmian kursu walutowego w działalności współczesnych przedsiębiorstw Część II Innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
10. BADOWSKA Sylwia: Innowacje produktowe w pomorskim pzretwórstwie spożywczym
11. BRZOZOWSKI Maciej: Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie poprzez wzornictwo
12. DRÓZD Anna: Program operacyjny innowacyjna gospodarka jako źródło finansowania nowoczesnych rozwiązań w małych i średnich przedsiębiorstwach
13. KASZUBA Stanisław: Zarządzanie innowacją a rynek NewConnect
14. KOZIOŁ Katarzyna: Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście realizacji celów lizbońskich
15. NOGALSKI Bogdan, MACHEL Wojciech: Innowacja strategiczna - mieszanina strategii i kultury
16. POMYKALSKI Andrzej, BAKALARCZYK Sebastian: Zarządzanie innowacjami bankowymi Część III Kultura we współczesnych organizacjach
17. IGNACZAK Aleksandra: Wybór typu kultury organizacyjnej dla biblioteki jako składnika wyższej szkoły niepublicznej
18. KANIA Sylwester Marek: Kultura organizacyjna jako kontekst w procesie budowania startegii organizacji
19. STRYCHARSKA-RUDZEWICZ Anna, JUCHNIEWICZ Małgorzata: Determinanty proinnowacyjnej kultury organizacji w przedsiębiorstwach Streszczenie/Summary Bibliografia
LDR 03620nam#a2200445#i#4500
001 3683100137926
003 CHORZ WSB
005 20200709200004.2
008 140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788375563306
020 %a 9788361712367
035 %a (CHO)54048
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Falencikowski, Tadeusz
245 1 0 %a Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami %b : uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku: tom 7/2010 / %c [red. naukowy Falencikowski Tadeusz]
260 # %a Gdańsk %b CeDeWu %c 2010
300 %a 235 s. %c 24 cm
490 1 %x 1899-9867
500 %a 1. Wprowadzenie Część I Zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach
2. DWORAK Janusz: Rola marketingu terytorialnego w procesie kształtowania pozycji przedsiebiorstwa w otoczeniu
3. JAWORSKI Jacek: O istocie i strukturze strategii finansowej przedsiębiorstwa
4. KALETA Andrzej: Dylematy wyboru strategicznego współczesnych przedsiębiorstw
5. KORZENIOWSKI Leszek Fryderyk: Tomasz Bata: przedsiębiorca i strateg biznesu
6. KREFT Jan: Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa
7. ŁOBOS Krzystzof: Strategie w warunkach dużej inercji zmian
8. WILK-LECHNIAK Monika: Mapa grup strategicznych w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie przedsiebiorstw Gminy Strzegom
9. WYRZYKOWSKA Monika: Strategie zarządzania ryzykiem zmian kursu walutowego w działalności współczesnych przedsiębiorstw Część II Innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw
10. BADOWSKA Sylwia: Innowacje produktowe w pomorskim pzretwórstwie spożywczym
11. BRZOZOWSKI Maciej: Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie poprzez wzornictwo
12. DRÓZD Anna: Program operacyjny innowacyjna gospodarka jako źródło finansowania nowoczesnych rozwiązań w małych i średnich przedsiębiorstwach
13. KASZUBA Stanisław: Zarządzanie innowacją a rynek NewConnect
14. KOZIOŁ Katarzyna: Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście realizacji celów lizbońskich
15. NOGALSKI Bogdan, MACHEL Wojciech: Innowacja strategiczna - mieszanina strategii i kultury
16. POMYKALSKI Andrzej, BAKALARCZYK Sebastian: Zarządzanie innowacjami bankowymi Część III Kultura we współczesnych organizacjach
17. IGNACZAK Aleksandra: Wybór typu kultury organizacyjnej dla biblioteki jako składnika wyższej szkoły niepublicznej
18. KANIA Sylwester Marek: Kultura organizacyjna jako kontekst w procesie budowania startegii organizacji
19. STRYCHARSKA-RUDZEWICZ Anna, JUCHNIEWICZ Małgorzata: Determinanty proinnowacyjnej kultury organizacji w przedsiębiorstwach Streszczenie/Summary Bibliografia
650 9 %a Strategia finansowa przedsiębiorstwa
650 9 %a Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie
650 9 %a Wzornictwo
650 9 %a Innowacyjna gospodarka
650 9 %a Małe i średnie przedsiębiorstwa
650 9 %a Rynek NewConnect
650 9 %a Zarządzanie innowacjami
650 9 %a Europa 2020
650 9 %a Innowacja strategiczna
650 9 %a Innowacje bankowe
650 9 %a Kultura organizacyjna
650 9 %a Proinnowacyjna kultura organizacji
650 9 %a Innowacje produktowe
650 9 %a Marketing terytorialny
650 9 %a Konkurencyjność przedsiębiorstw
700 1 %a Falencikowski, Tadeusz
830 0 %x 1899-9867
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100137926 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7556-330-6
920 %a 978-83-61712-36-7
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c ktrocha (09/07/2020 ; 100)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?