Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług

Tytuł pełny :
CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / [Rudawska Edyta]
Autorzy :
Frąckiewicz, Ewa
Rudawska, Edyta
Wydawca :
Szczecin Uniwersytet Szczeciński
Rok wydania :
2005
Seria :
0860-2751
Zawartość serii :
0860-2751
Opis fizyczny :
132s. 24 cm
ISBN :
8372414823
Temat :
Informacja marketingowa
CRM
Zarządzanie relacjami z klientem
Książka
LDR     00882nam#a2200265#i#4500
001     3683100137668
003     CHORZ WSB
005     20200609000607.8
008     140303s2005####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8372414823
035     %a (CHO)64854
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Frąckiewicz, Ewa
245 1 0 %a CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / %c [Rudawska Edyta]
260 #   %a Szczecin %b Uniwersytet Szczeciński %c 2005
300     %a 132s. %c 24 cm
490 1   %x 0860-2751
650   9 %a Informacja marketingowa
650   9 %a CRM
650   9 %a Zarządzanie relacjami z klientem
700 1   %a Rudawska, Edyta
830   0 %x 0860-2751
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100137668 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-7241-482-3
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2005 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.A
Nr inwentarza :
851 12736
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies