Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zastosowanie marketingu mix na rynku turystycznym

Tytuł pełny :
Zastosowanie marketingu mix na rynku turystycznym
Autorzy :
Seweryn, Renata
Wydawca :
Kraków Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Rok wydania :
2008
Opis fizyczny :
84 s. 24 cm
ISBN :
9788372523921
Temat :
Turystyka
Rynek turystyczny
Produkt turystyczny
Promocja
Promocja produktu turystycznego
Marketing mix
Książka
LDR     00876nam#a2200265#i#4500
001     3683100137448
003     CHORZ WSB
005     20200609000604.3
008     140303s2008####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788372523921
035     %a (CHO)50209
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Seweryn, Renata
245 1 0 %a Zastosowanie marketingu mix na rynku turystycznym
260 #   %a Kraków %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie %c 2008
300     %a 84 s. %c 24 cm
650   9 %a Turystyka
650   9 %a Rynek turystyczny
650   9 %a Produkt turystyczny
650   9 %a Promocja
650   9 %a Promocja produktu turystycznego
650   9 %a Marketing mix
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100137448 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7252-392-1
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2008 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 15.C
Nr inwentarza :
851 24290
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies