Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

E-learning w szkolnictwie wyższym : potencjał i wykorzystanie

Tytuł pełny :
E-learning w szkolnictwie wyższym : potencjał i wykorzystanie / [redaktor naukowy Marcin Dąbrowski, Zając Maria; recenzja naukowa Antoszkiewicz Jan D., Goliński Jan]
Autorzy :
Dąbrowski, Marcin
Współtwórcy :
Zając, Maria Redaktor
Antoszkiewicz, Jan D. Recenzent
Goliński, Jan Recenzent
Wydawca :
Warszawa : Fundacja promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
258 stron : 24 cm
ISBN :
9788392744672
Uwagi :
SPIS TREŚCI CZĘŚĆ I: KOGO I JAK KSZTAŁCIĆ – RÓŻNE ASPEKTY Rozdział 1. Gołuchowski Jerzy, Kajfosz Kinga: Zarządzanie wiedzą w procesie kształcenia na studiach ekonomicznych Rozdział 2. Wodecki Andrzej: E-learning wobec trendów demograficznych w Polsce i na świecie Rozdział 3. Wild Joanna: Kompetencje niezbędne przy tworzeniu osobistych środowisk uczenia się (PLE) Rozdział 4. Antczak Bartłomiej: Klaster wiedzy i technologii – uczeń, student, pracownik Rozdział 5. Moczadło Rafał: Methopedia – społeczność ekspertów blended learningu Rozdział 6. Mischke Jerzy M.: Projekt reformy szkolnictwa wyższego a nadzieje poslkiego e-learningu CZĘŚĆ II: EDUKACJA ONLINE W PROCESIE NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ Rozdział 7. Kopczewski Tomasz: Eksperymenty ekonomiczne online w nauczaniu oraz badaniach społecznych Rozdział 8. Bugaj Justyna: Współpraca w zespołach projektowych – analiza przypadku Rozdział 9. Strzelecki Artur: Google Online Marketing Challenge i jego wdrożenie w programie kształcenia Rozdział 10. Kania Krzysztof, Staś Tomasz, Żwak Łukasz: E-sylabusy internetowy system wspomagający przygotowanie i obsługę procesu dydaktycznego Rozdział 11. Grad-Grudzińska Małgorzata, Jasińska Magdalena, Podgórska Karolina: Kursy przygotowawcze i wyrównawcze w formule online – wnioski z realizacji projektu Rozdział 12. Berdowska Agata: Koncepcja Web 3.0 w e-learningu a zarządzanie jakością na uczelni wyższej CZĘŚĆ III: TWORZENIE TREŚCI A ORGANIZACJA ŚRODOWISKA DYDAKTYCZNEGO W E-EDUKACJI Rozdział 13. Michałowicz Bartłomiej, Sidor Dorota: Metody aktywizujące w konstruktywistycznym środowisku uczenia się na e-zajęciach Rozdział 14. Wierzbicka Agnieszka, Marchlewski Mirosław: Ocenianie w e-edukacji – praktyka dydaktyczna i narzędzia Rozdział 15. Rybak Anna: Przykłady systemów zdalnej edukacji, realizujących dobór strategii nauczania do stylu uczenia się użytkownika Rozdział 16. Wójcik Joanna: Obiekty wiedzy wielokrotnego użytku – przegląd istniejących repozytoriów Rozdział 17. Kąkolewicz Mariusz: Koncepcja zewnętrznych reprezentacji struktur wiedzy jako szczególny przypadek e-portfolio Rozdział 18. Tomczyk Łukasz: Graficzny interfejs użytkownika w internetowych platformach edykacyjnych dla seniorów CZĘŚĆ IV: WYBRANE OBSZARY WYKORZYSTANIA NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII W EDUKACJI Rozdział 19. Pańka Maciej: Telewizja internetowa w kształceniu na odległość Rozdział 20. Ostrowicki Michał: Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online Rozdział 21. Jakubiec Anna: Rozwój polskiego e-learningu w Second Life Rozdział 22. Meger Zbigniew: przegląd rozwiązań w zakresie m-learningu Rozdział 23. Szandurski Jarosław: Wykorzystanie e-learningu w procesie kształtowania postaw i zachowań marketingowych pracowników Rozdział 24. Sujak-Cyrul Barbara, Olejnik Monika, Jednoróg Adam, Sierzchuła Zbigniew: E-learning w projekcie Europejskie ramy edukacyjne dla zarządzania jakością CZĘŚĆ V: UMIEJSCOWIENIE E-EDUKACJA W KSZTAŁCENIU AKADEMICKIM Rozdział 25. Skrzypek Jerzy T., Stanisławska-Mischke Anna K., Lenczewska Marta, Powroźnik Aneta, Rejkowicz Jakub: E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet – doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Rozdział 26. Wilkin Maria: Dziesięć lat e-nauczania na Uniwersytecie Warszawskim Rozdział 27. Orłowski Arkadiusz, Mazur Piotr, Ochnio Luiza, Rusek Marian, Woźniakowski Mirosław: Metody i narzędzia wykorzystywane przy wdrażaniu dużego projektu e-learningowego Rozdział 28. Grzeszczyk Tadeusz A.: Rozwój zdalnego nauczania na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej Rozdział 29. Lubina Ewa: Metodyka e-learningu akademickiego w warunkach powszechnego wdrażania – rozwój czy skostnienie? Rozdział 30. Wach-Kąkolewicz Anna: Postawy i oczekiwania studentów UEP wobec kształcenia tradycyjnego i e-learningu
Bibliografia i netografia przy artykułach
Temat :
Nauczanie na odległość
E-learning
Szkolnictwo wyższe
Kształcenie ekonomiczne
Nauczanie
Książka
LDR     05181nam#a2200337#i#4500
001     3683100136824
003     CHORZ WSB
005     20200609000557.6
008     120924s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788392744672
035     %a (CHO)91113
040     %a WSB_CHO %c WSB_CHO %b pol %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
080 #   %a 378
100 1   %a Dąbrowski, Marcin %e Redaktor
245 1 0 %a E-learning w szkolnictwie wyższym : %b potencjał i wykorzystanie / %c [redaktor naukowy Marcin Dąbrowski, Zając Maria; recenzja naukowa Antoszkiewicz Jan D., Goliński Jan]
260 #   %a Warszawa : %b Fundacja promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, %c 2010.
300     %a 258 stron : %c 24 cm.
500     %a SPIS TREŚCI
CZĘŚĆ I: KOGO I JAK KSZTAŁCIĆ – RÓŻNE ASPEKTY
Rozdział 1. Gołuchowski Jerzy, Kajfosz Kinga: Zarządzanie wiedzą w procesie kształcenia na studiach ekonomicznych
Rozdział 2. Wodecki Andrzej: E-learning wobec trendów demograficznych w Polsce i na świecie
Rozdział 3. Wild Joanna: Kompetencje niezbędne przy tworzeniu osobistych środowisk uczenia się (PLE)
Rozdział 4. Antczak Bartłomiej: Klaster wiedzy i technologii – uczeń, student, pracownik
Rozdział 5. Moczadło Rafał: Methopedia – społeczność ekspertów blended learningu
Rozdział 6. Mischke Jerzy M.: Projekt reformy szkolnictwa wyższego a nadzieje poslkiego e-learningu
CZĘŚĆ II: EDUKACJA ONLINE W PROCESIE NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ
Rozdział 7. Kopczewski Tomasz: Eksperymenty ekonomiczne online w nauczaniu oraz badaniach społecznych
Rozdział 8. Bugaj Justyna: Współpraca w zespołach projektowych – analiza przypadku
Rozdział 9. Strzelecki Artur: Google Online Marketing Challenge i jego wdrożenie w programie kształcenia
Rozdział 10. Kania Krzysztof, Staś Tomasz, Żwak Łukasz: E-sylabusy internetowy system wspomagający przygotowanie i obsługę procesu dydaktycznego
Rozdział 11. Grad-Grudzińska Małgorzata, Jasińska Magdalena, Podgórska Karolina: Kursy przygotowawcze i wyrównawcze w formule online – wnioski z realizacji projektu
Rozdział 12. Berdowska Agata: Koncepcja Web 3.0 w e-learningu a zarządzanie jakością na uczelni wyższej
CZĘŚĆ III: TWORZENIE TREŚCI A ORGANIZACJA ŚRODOWISKA DYDAKTYCZNEGO W E-EDUKACJI
Rozdział 13. Michałowicz Bartłomiej, Sidor Dorota: Metody aktywizujące w konstruktywistycznym środowisku uczenia się na e-zajęciach
Rozdział 14. Wierzbicka Agnieszka, Marchlewski Mirosław: Ocenianie w e-edukacji – praktyka dydaktyczna i narzędzia
Rozdział 15. Rybak Anna: Przykłady systemów zdalnej edukacji, realizujących dobór strategii nauczania do stylu uczenia się użytkownika
Rozdział 16. Wójcik Joanna: Obiekty wiedzy wielokrotnego użytku – przegląd istniejących repozytoriów
Rozdział 17. Kąkolewicz Mariusz: Koncepcja zewnętrznych reprezentacji struktur wiedzy jako szczególny przypadek e-portfolio
Rozdział 18. Tomczyk Łukasz: Graficzny interfejs użytkownika w internetowych platformach edykacyjnych dla seniorów 
CZĘŚĆ IV: WYBRANE OBSZARY WYKORZYSTANIA NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII W EDUKACJI
Rozdział 19. Pańka Maciej: Telewizja internetowa w kształceniu na odległość
Rozdział 20. Ostrowicki Michał: Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online
Rozdział 21. Jakubiec Anna: Rozwój polskiego e-learningu w Second Life
Rozdział 22. Meger Zbigniew: przegląd rozwiązań w zakresie m-learningu
Rozdział 23. Szandurski Jarosław: Wykorzystanie e-learningu w procesie kształtowania postaw i zachowań marketingowych pracowników
Rozdział 24. Sujak-Cyrul Barbara, Olejnik Monika, Jednoróg Adam, Sierzchuła Zbigniew: E-learning w projekcie Europejskie ramy edukacyjne dla zarządzania jakością
CZĘŚĆ V: UMIEJSCOWIENIE E-EDUKACJA W KSZTAŁCENIU AKADEMICKIM
Rozdział 25. Skrzypek Jerzy T., Stanisławska-Mischke Anna K., Lenczewska Marta, Powroźnik Aneta, Rejkowicz Jakub: E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet – doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Rozdział 26. Wilkin Maria: Dziesięć lat e-nauczania na Uniwersytecie Warszawskim
Rozdział 27. Orłowski Arkadiusz, Mazur Piotr, Ochnio Luiza, Rusek Marian, Woźniakowski Mirosław: Metody i narzędzia wykorzystywane przy wdrażaniu dużego projektu e-learningowego
Rozdział 28. Grzeszczyk Tadeusz A.: Rozwój zdalnego nauczania na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej
Rozdział 29. Lubina Ewa: Metodyka e-learningu akademickiego w warunkach powszechnego wdrażania – rozwój czy skostnienie? 
Rozdział 30. Wach-Kąkolewicz Anna: Postawy i oczekiwania studentów UEP wobec kształcenia tradycyjnego i e-learningu
504     %a Bibliografia i netografia przy artykułach.
650   9 %a Nauczanie na odległość
650   9 %a E-learning
650   9 %a Szkolnictwo wyższe
650   9 %a Kształcenie ekonomiczne
650   9 %a Nauczanie
700 1   %a Zając, Maria %e Redaktor
700 1   %a Antoszkiewicz, Jan D. %e Recenzent
700 1   %a Goliński, Jan %e Recenzent
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100136824 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-927446-7-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.F
Nr inwentarza :
851 41066
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies