Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Sponsoring : strategia, promocja, komunikacja

Tytuł pełny :
Sponsoring : strategia, promocja, komunikacja
Autorzy :
Datko, Marek
Wydawca :
Poznań Wydawnictwo Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu
Rok wydania :
2003
Opis fizyczny :
290 s. 24cm
ISBN :
8388018205
Temat :
Sponsoring
Promotion-mix
Strategia ekonomiczna
Książka
LDR     00778nam#a2200229#i#4500
001     3683100136614
003     CHORZ WSB
005     20200609000554.9
008     140303s2003####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8388018205
035     %a (CHO)59860
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Datko, Marek.
245 1 0 %a Sponsoring %b : strategia, promocja, komunikacja
260 #   %a Poznań %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu %c 2003
300     %a 290 s. %c 24cm
650   9 %a Sponsoring
650   9 %a Promotion-mix
650   9 %a Strategia ekonomiczna
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100136614 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-88018--20-5
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2003 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 6320
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies