1. CHAN KIM W., MAUBORGNE Renee: Tworzenie nowych przestrzeni rynkowych
2. VON HIPPEL Eric, THOMKE Stefan, SONNACK Mary: Przełomowe innowacje w korporacji 3M
3. HARGADON Andrew, SUTTON Robert I.: Twoja firma też może stać się fabryką innowacji
4. CHAN KIM W., MAUBORGNE Renee: Jak oceniać potencjał rynkowy nowych pomysłów?
5. CHRISTENSEN Clayton M., OVERDOF Michael: Jak zwiększać możliwości innowacyjne w dojrzałej firmie?
6. MACMILLAN Ian, GUNTHER MCGRATH Rita: Różnicowanie produktów - jak poprawiać całkowite doświadczenie klientów?
7. KANTER Rosabeth Moss: Korporacyjna innowacyjność społeczna - nowy model innowacji
8. THOMKE Stefan: Oświecone eksperymentowanie - szybki i tani model innowacyjności
9. O autorach
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?