Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć klienta

Tytuł pełny :
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć klienta
Autorzy :
Maison, Dominika
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
287 s. 24 cm
ISBN :
9788301164249
Temat :
Konsument
Wywiad
Badania jakościowe
Badania marketingowe
Książka
LDR     00794nam#a2200241#i#4500
001     3683100135808
003     CHORZ WSB
005     20200609000544.0
008     140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788301164249
035     %a (CHO)53894
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Maison, Dominika.
245 1 0 %a Jakościowe metody badań marketingowych %b : jak zrozumieć klienta
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo Naukowe PWN %c 2010
300     %a 287 s. %c 24 cm
650   9 %a Konsument
650   9 %a Wywiad
650   9 %a Badania jakościowe
650   9 %a Badania marketingowe
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100135808 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-01-16424-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 28484
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies