Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kwestia czasu : gra szkoleniowa

Tytuł pełny :
Kwestia czasu : gra szkoleniowa / Pracownia Gier Szkoleniowych
Wydawca :
Warszawa : PGS Pracownia Gier Szkoleniowych
Opis fizyczny :
Teczka: 32 x 38 cm
Uwagi :
KWESTIA CZASU – GRA SZKOLENIOWA SPIS ELEMENTÓW: 1 x Teczka 3 x Tablica magnetyczna TIME TABLE 1 x Podręcznik trenera 3 x Wizytówka działu 6 x Tablice punktacyjne 12 x Instrukcje 1 x Pendrive z prezentacją 3 x Marker 1 x Pudełko z magnesami TRENER (41 elementów) 1 x Pudełko z magnesami DZIAŁ TECHNICZNY (35 elementów) 1 x Pudełko z magnesami DZIAŁ ADMINISTRACYJNY (35 elementów) 1 x Pudełko z magnesami DZIAŁ SPRZEDAŻY (35 elementów) 3 x Gąbka ___________________________________________________________________________ Opis gry Symulacja o tym jak zwiększyć efektywność działań poprzez ich koordynację. Kwestia czasu to firma w pigułce, symulator zachodzących w niej mechanizmów, współzależności i stawianych wyzwań. Pokazuje ją w stanie podgorączkowym, czyli w sytuacji, kiedy trzeba reagować szybko i sprawnie, bo każda chwila może okazać się decydująca. Kluczowe jest w tym kontekście ustalenie hierarchii ważności stawianych zadań, przeprowadzenie analizy i właściwe uporządkowanie zadań do realizacji. Uczestnicy wcielają się w przedstawicieli 3 działów dużej firmy – technicznego, administracyjnego i sprzedaży (gra nie wymaga od uczestników wiedzy z tego zakresu). Przed firmą stoi konieczność przeprowadzki w ciągu najbliższego tygodnia do nowego biura. Zadaniem każdego uczestnika (reprezentującego jeden z trzech działów) jest takie zorganizowanie swojej pracy, aby zrealizować postawione przed swoim działem cele, równocześnie sprawnie przygotowując go do przeprowadzki. Czas trwania: 2 – 3 godziny (+ praca warsztatowa) Liczba graczy: 6+ Zastosowanie - Szkolenia i warsztaty z zakresu: - Zarządzania czasem - Zarządzania zespołem - Zarządzania projektem - Zwiększenia efektywności zespołu Rekomendowane do - Procesów rekrutacji, assessment i development center - Programów rozwoju talentów - Programów szkoleniowych dla managerów i specjalistów - Działań Employer Branding Informacje pochodzą ze strony: https://pracowniagier.com/gry-symulacje/kwestia-czasu
Temat :
Gry szkoleniowe
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie projektem
Zwiększanie efektywności zespołu
Współpraca w zespole
Koordynacja zadań
Procesy planowania
Książka
LDR     03000nam#a2200277#i#4500
001     3683100135477
003     CHORZ WSB
005     20200609000540.5
008     181205b########xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
035     %a (CHO)87266
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Kwestia czasu : %b gra szkoleniowa / %c Pracownia Gier Szkoleniowych.
260 #   %a Warszawa : %b PGS Pracownia Gier Szkoleniowych,
300     %a Teczka: %c 32 x 38 cm.
500     %a KWESTIA CZASU – GRA SZKOLENIOWA
SPIS ELEMENTÓW:
1 x Teczka
3 x Tablica magnetyczna TIME TABLE
1 x Podręcznik trenera
3 x Wizytówka działu
6 x Tablice punktacyjne
12 x Instrukcje
1 x Pendrive z prezentacją
3 x Marker
1 x Pudełko z magnesami TRENER (41 elementów)
1 x Pudełko z magnesami DZIAŁ TECHNICZNY (35 elementów)
1 x Pudełko z magnesami DZIAŁ ADMINISTRACYJNY (35 elementów)
1 x Pudełko z magnesami DZIAŁ SPRZEDAŻY (35 elementów)
3 x Gąbka
___________________________________________________________________________
Opis gry
Symulacja o tym jak zwiększyć efektywność działań poprzez ich koordynację.
Kwestia czasu to firma w pigułce, symulator zachodzących w niej mechanizmów, współzależności i stawianych wyzwań. Pokazuje ją w stanie podgorączkowym, czyli w sytuacji, kiedy trzeba reagować szybko i sprawnie, bo każda chwila może okazać się decydująca. Kluczowe jest w tym kontekście ustalenie hierarchii ważności stawianych zadań, przeprowadzenie analizy i właściwe uporządkowanie zadań do realizacji.
Uczestnicy wcielają się w przedstawicieli 3 działów dużej firmy – technicznego, administracyjnego i sprzedaży (gra nie wymaga od uczestników wiedzy z tego zakresu). Przed firmą stoi konieczność przeprowadzki w ciągu najbliższego tygodnia do nowego biura. Zadaniem każdego uczestnika (reprezentującego jeden z trzech działów) jest takie zorganizowanie swojej pracy, aby zrealizować postawione przed swoim działem cele, równocześnie sprawnie przygotowując go do przeprowadzki.
Czas trwania: 2 – 3 godziny (+ praca warsztatowa)
Liczba graczy: 6+
Zastosowanie - Szkolenia i warsztaty z zakresu:
- Zarządzania czasem
- Zarządzania zespołem
- Zarządzania projektem
- Zwiększenia efektywności zespołu
Rekomendowane do
- Procesów rekrutacji, assessment i development center 
- Programów rozwoju talentów 
- Programów szkoleniowych dla managerów i specjalistów 
- Działań Employer Branding
Informacje pochodzą ze strony: https://pracowniagier.com/gry-symulacje/kwestia-czasu/
650   9 %a Gry szkoleniowe
650   9 %a Zarządzanie czasem
650   9 %a Zarządzanie zespołem
650   9 %a Zarządzanie projektem
650   9 %a Zwiększanie efektywności zespołu
650   9 %a Współpraca w zespole
650   9 %a Koordynacja zadań
650   9 %a Procesy planowania
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100135477 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999     %b prolib (08/06/2020) 


Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie :
Czytelnia CZ 10.C
Nr inwentarza :
851 39674
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies