Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Service Management. Vol. 13 (No. 2/2014)

Tytuł pełny :
Service Management. Vol. 13 (No. 2/2014) / sc. ed. Aleksander Panasiuk
Autorzy :
Panasiuk, Aleksander
Wydawca :
Szczecin : Szczecin University Press
Rok wydania :
2014
Seria :
Scientific Journal - Szczecin University, Nr 817 1640-6818 ;
Zawartość serii :
Scientific Journal - Szczecin University, Nr 817 1640-6818 ;
Opis fizyczny :
86 s. : il. ; 25 cm
Uwagi :
ISSN serii Service Management: 1898-0511
Contents Anamali A., Kruja D., Oelfke T.: The role of service recovery in the retaining of customers Cyrek M.: Participation of labour in economic results of service sector branches - comparisons of Podkarpacie and the other Polish regions Dimitrova R.: Assessment of the competitive position of the southwest region of Bulgaria as a tourist destination Esu B. B.: Conceptual development in festival quality management: implications for product development and marketing Kyurova V.: An approach for characterizing the marketing potential of the enterprise Matlegiewicz M.: Innovation in provision of services as part of combating unemployment Razović M.: History of Croatian tourist organization and development of Croatian tourism Rumenov D.: Opportunities for the management and development of the Regional Historical Museum - Shumen in 2013-2018
Bibliogr. przy rozdz
Temat :
Zarządzanie jakością
Zarządzanie
Service management
Zarządzanie usługami
Customers
Klienci
Service recovery
Labour
Pracownicy
Service sector
Service
Sektor usług
Competitiveness
Tourist trade
Przemysł turystyczny
Konkurencyjność
Quality management
Marketing
Product development
Rozwój produktu
Innovation
Marketing przedsiębiorstwa
Enterprise marketing
Innowacja
Usługi
Świadczenie usług
Walka z bezrobociem
Combating unemployment
Provision of services
Tourist organization
Tourist development
Organizacja turystyczna
Rozwój turystyki
Management
Museum
Muzea
Regional Historical Museum
Książka
LDR     03031nam#a2200685#i#4500
001     3683100135220
003     CHORZ WSB
005     20200629202251.0
008     170317s2014####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
035     %a (CHO)79804
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a eng %h eng
245 0 0 %a Service Management. Vol. 13 (No. 2/2014) / %c sc. ed. Aleksander Panasiuk.
260 #   %a Szczecin : %b Szczecin University Press, %c 2014.
300     %a 86 s. : %b il. ; %c 25 cm.
490 1   %a Scientific Journal - Szczecin University, %v Nr 817 %x 1640-6818 ;
500     %a ISSN serii Service Management: 1898-0511
500     %a Contents
Anamali A., Kruja D., Oelfke T.: The role of service recovery in the retaining of customers
Cyrek M.: Participation of labour in economic results of service sector branches - comparisons of Podkarpacie and the other Polish regions
Dimitrova R.: Assessment of the competitive position of the southwest region of Bulgaria as a tourist destination
Esu B. B.: Conceptual development in festival quality management: implications for product development and marketing
Kyurova V.: An approach for characterizing the marketing potential of the enterprise
Matlegiewicz M.: Innovation in provision of services as part of combating unemployment
Razović M.: History of Croatian tourist organization and development of Croatian tourism
Rumenov D.: Opportunities for the management and development of the Regional Historical Museum - Shumen in 2013-2018
504     %a Bibliogr. przy rozdz.
650   9 %a Zarządzanie jakością
650   9 %a Zarządzanie
650   9 %a Service management
650   9 %a Zarządzanie usługami
650   9 %a Customers
650   9 %a Klienci
650   9 %a Service recovery
650   9 %a Labour
650   9 %a Pracownicy
650   9 %a Service sector
650   9 %a Service
650   9 %a Sektor usług
650   9 %a Competitiveness
650   9 %a Tourist trade
650   9 %a Przemysł turystyczny
650   9 %a Konkurencyjność
650   9 %a Quality management
650   9 %a Marketing
650   9 %a Product development
650   9 %a Rozwój produktu
650   9 %a Innovation
650   9 %a Marketing przedsiębiorstwa
650   9 %a Enterprise marketing
650   9 %a Innowacja
650   9 %a Usługi
650   9 %a Świadczenie usług
650   9 %a Walka z bezrobociem
650   9 %a Combating unemployment
650   9 %a Provision of services
650   9 %a Tourist organization
650   9 %a Tourist development
650   9 %a Organizacja turystyczna
650   9 %a Rozwój turystyki
650   9 %a Management
650   9 %a Museum
650   9 %a Muzea
650   9 %a Regional Historical Museum
700 1   %a Panasiuk, Aleksander
830   0 %a Scientific Journal - Szczecin University, %v Nr 817 %x 1640-6818 ;
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100135220 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2014 %c pwegrzyn (17/06/2020 ; 650) %c prolib (17/06/2020 ; 650) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.0
Nr inwentarza :
851 37246
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies