Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategia obsługi klienta

Tytuł pełny :
Strategia obsługi klienta
Autorzy :
Horovitz, Jacques
Wydawca :
Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
2006
Opis fizyczny :
207 s. 24 cm
ISBN :
8320816386
Temat :
Obsługa klienta
Klient
Książka
LDR     00689nam#a2200217#i#4500
001     3683100135217
003     CHORZ WSB
005     20200609000537.6
008     140303s2006####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8320816386
035     %a (CHO)43819
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Horovitz, Jacques
245 1 0 %a Strategia obsługi klienta
260 #   %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2006
300     %a 207 s. %c 24 cm
650   9 %a Obsługa klienta
650   9 %a Klient
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100135217 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-208-1638-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2006 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 17920
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies