Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategie przedsiębiorstw w otoczeniu globalnym

Tytuł pełny :
Strategie przedsiębiorstw w otoczeniu globalnym / [red. naukowy Dworzecki Zbigniew, red. naukowa Romanowska Maria, red. naukowy Romanowska Maria]
Autorzy :
Dworzecki, Zbigniew
Romanowska, Maria
Wydawca :
Warszawa Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej Handlowej w Warszawie
Rok wydania :
2008
Opis fizyczny :
392 s. 24 cm
ISBN :
9788373783676
Uwagi :
1. Przedmowa CZĘŚĆ I. STRATEGIE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW - ASPEKTY TEORETYCZNE I METODOLOGICZNE 2. JAKUBOWSKA Wioletta: Elastyczność organizacji w dobie globalizacji 3. SOPIŃSKA Agnieszka: Ewolucja zarządzania strategicznego w kontekście narastającej niepewności otoczenia 4. MALARA Zbigniew: Przedsiębiorstwo wobec wyzwań współczesności 5. MACHACZKA Józef: Rozwój przedsiębiorstwa w aspekcie czynników zarządzania 6. MACHACZKA Krzysztof: Modele organizacyjne rozwoju przedsiębiorstwa 7. WITEK-CRABB Anna: Analiza otoczenia przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji 8. SKURZYŃSKA-SIKORA Urszula: Pomiar efektywności strategii 9. PIEKARZ Halina, MARSZAŁEK Adam: Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa jako przedmiot analizy strategicznej 10. SCHEIBE Anna: TWorzenie i wykorzystywanie dominującej pozycji rynkowej w warunkach nowej ekonomii 11. FORNALCZYK Anna: Nowe podejście w stosowaniu prawa konkurencji 12. WINCH Sławomir: Tożsamość przedsiębiorstw międzynarodowych jako przedmiot badań 13. FUDALIŃSKI Janusz: Rola zasobów niematerialnych w zarządzaniu organizacjami non profit 14. KRAŚNICKA Teresa, GŁÓD Wojciech: Przedsiebiorczość w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw 15. SAJDAK Maja: Metody prognozowania kryzysu w przedsiębiorstwie i ich zastosowanie praktyczne 16. ADAMKIEWICZ-DRWIŁŁO Hanna G., KRUK Hanna M.: Konkurencyjność ekologiczna jako jeden z aspektó konkurencyjnośći przedsiębiorstw CZĘŚĆ II. KORPORACJE TRANSNARODOWE - GŁÓWNI GRACZE GLOBALNEJ GOSPODARKI 17. CYGLER Joanna: Kooperacja przedsiębiorstw w układzie międzynarodowym 18. BANASZYK Piotr: Strategie konkurowania multinarodowych przedsiębiorstw rozszerzonych 19. PESZKO Adam: Efektywność korporacji globalnych w perspektywie ekonomii przemysłowej i nowej ekonomii instytucjonalnej 20. JEGIER Piotr: Procesy globalizacyjne jako stymulator nowych modeli biznesowych w telekomunikacji 21. SŁAWIŃSKA Maria: Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych 22. MODZELEWSKI Tomasz: Dynamiczna strategia zarządzania zasobami w przemyśle farmaceutycznym na przykładzie firmy GlaxoSmithKline 23. FIRLEJ Krzysztof: Wykorzystanie metod scenariuszowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego 24. NAWROCKA Elżbieta: Rozwój międzynarodowych systemów hotelowych w dobie globalizacji 25. MARCISZEWSKA Elżbieta, PIEREGUD Jana: Benchmarking w analizie dynamiki i stopnia zaawansowania współpracy linii lotniczych w ramach globalnych aliansów strategicznych CZĘŚĆ III. PRZYSTOSOWANIE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DO DZIAŁANIA W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM 26. ŻUK Andrzej: Zmiany w procesie tworzenia strategii plskich przedsiębiorstw 27. DOMAŃSKI Jarosław: Globalizacja polskich organizacji pozarządowych 28. ZAJĄC Czesław: Wpływ przejęć i fuzji na procesy restrukturyzacji przedsiębiorstw 29. KALETA Andrzej: Strategie sukcesu krajowych przedsiębiorstw na rynkach globalnych 30. JAROSIŃSKI Mirosław: Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 31. STRZYŻEWSKA Marianna: Krajowy system funkcjonowania biznesu a internacjonalizacja firm 32. KUBIEC Iwona: Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw w sektorze usłus informatycznych 33. WIĘCEK-JANKA Ewa: Internacjonalizacja jako element cyklu życia przedsiębiorstw rodzinnych 34. SOŁODUCHO-PELC Letycja: Wpływ globalizacji na strategie małych przedsiębiorstw NOGALSKI Bogdan, WÓJCIK-KARPACZ Anna, KARPACZ 35. Jarosław: Możliwość antycypacji zmian zachodzących w otoczeniu małych przedsiębiorstw - perspektywa regionalna CZĘŚĆ IV. EWOLUCJA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI JAKO WYNIK I WARUNEK INTERNACJONALIZACJI 36. DOBIEGAŁA-KORONA Barbara: Integrująca rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 37. GRZEGORCZYK Wojciech: Założenia strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw w warunkach internacjonalizacji 38. OCZKOWSKA Renata: Standaryzacja czy adaptacja produktu na rynkach zagranicznych? 39. PROSZOWSKA Anita: Architektura marek korporacji międzynarodowej na rynku globalnym na przykładzie L'oreal Group 40. ŚMIEGIELSKA Grażyna: Pozycjonowanie oferty detalistów w budowaniu przewagi konkurencyjnej 41. NOWOSIELSKI Stanisław: Optymalizacja procesów w międzyanrodowym łańcuchu dostaw 42. POMYKALSKA Bożyna: Finansowe aspekty wyboru modelu biznesu
Temat :
Strategia przedsiębiorstwa
Otoczenie globalne
Strategia międzynarodowa
Organizacja
Rozwój przedsiębiorstwa
Ekonomia
Konkurencja
Konkurencja przedsiębiorstw
Korporacja transnarodowa
Globalna gospodarka
Proces globalizacji
Otoczenie międzynarodowe
Biznes
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Małe przedsiębiorstwa
Marketing
Strategia marketingowa
Łańcuch dostaw
Organizacja non profit
Restrukturyzacja przedsiębiorstw
Przedsiębiorstwa
Zarządzanie strategiczne
Książka
LDR     06071nam#a2200481#i#4500
001     3683100134798
003     CHORZ WSB
005     20200629202427.7
008     140303s2008####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788373783676
035     %a (CHO)50318
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Dworzecki, Zbigniew
245 1 0 %a Strategie przedsiębiorstw w otoczeniu globalnym / %c [red. naukowy Dworzecki Zbigniew, red. naukowa Romanowska Maria, red. naukowy Romanowska Maria]
260 #   %a Warszawa %b Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej Handlowej w Warszawie %c 2008
300     %a 392 s. %c 24 cm
500     %a 1. Przedmowa CZĘŚĆ I. STRATEGIE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW - ASPEKTY TEORETYCZNE I METODOLOGICZNE
2. JAKUBOWSKA Wioletta: Elastyczność organizacji w dobie globalizacji
3. SOPIŃSKA Agnieszka: Ewolucja zarządzania strategicznego w kontekście narastającej niepewności otoczenia
4. MALARA Zbigniew: Przedsiębiorstwo wobec wyzwań współczesności
5. MACHACZKA Józef: Rozwój przedsiębiorstwa w aspekcie czynników zarządzania
6. MACHACZKA Krzysztof: Modele organizacyjne rozwoju przedsiębiorstwa
7. WITEK-CRABB Anna: Analiza otoczenia przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
8. SKURZYŃSKA-SIKORA Urszula: Pomiar efektywności strategii
9. PIEKARZ Halina, MARSZAŁEK Adam: Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa jako przedmiot analizy strategicznej
10. SCHEIBE Anna: TWorzenie i wykorzystywanie dominującej pozycji rynkowej w warunkach nowej ekonomii
11. FORNALCZYK Anna: Nowe podejście w stosowaniu prawa konkurencji
12. WINCH Sławomir: Tożsamość przedsiębiorstw międzynarodowych jako przedmiot badań
13. FUDALIŃSKI Janusz: Rola zasobów niematerialnych w zarządzaniu organizacjami non profit
14. KRAŚNICKA Teresa, GŁÓD Wojciech: Przedsiebiorczość w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw
15. SAJDAK Maja: Metody prognozowania kryzysu w przedsiębiorstwie i ich zastosowanie praktyczne
16. ADAMKIEWICZ-DRWIŁŁO Hanna G., KRUK Hanna M.: Konkurencyjność ekologiczna jako jeden z aspektó konkurencyjnośći przedsiębiorstw CZĘŚĆ II. KORPORACJE TRANSNARODOWE - GŁÓWNI GRACZE GLOBALNEJ GOSPODARKI
17. CYGLER Joanna: Kooperacja przedsiębiorstw w układzie międzynarodowym
18. BANASZYK Piotr: Strategie konkurowania multinarodowych przedsiębiorstw rozszerzonych
19. PESZKO Adam: Efektywność korporacji globalnych w perspektywie ekonomii przemysłowej i nowej ekonomii instytucjonalnej
20. JEGIER Piotr: Procesy globalizacyjne jako stymulator nowych modeli biznesowych w telekomunikacji
21. SŁAWIŃSKA Maria: Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych
22. MODZELEWSKI Tomasz: Dynamiczna strategia zarządzania zasobami w przemyśle farmaceutycznym na przykładzie firmy GlaxoSmithKline
23. FIRLEJ Krzysztof: Wykorzystanie metod scenariuszowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego
24. NAWROCKA Elżbieta: Rozwój międzynarodowych systemów hotelowych w dobie globalizacji
25. MARCISZEWSKA Elżbieta, PIEREGUD Jana: Benchmarking w analizie dynamiki i stopnia zaawansowania współpracy linii lotniczych w ramach globalnych aliansów strategicznych CZĘŚĆ III. PRZYSTOSOWANIE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DO DZIAŁANIA W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM
26. ŻUK Andrzej: Zmiany w procesie tworzenia strategii plskich przedsiębiorstw
27. DOMAŃSKI Jarosław: Globalizacja polskich organizacji pozarządowych
28. ZAJĄC Czesław: Wpływ przejęć i fuzji na procesy restrukturyzacji przedsiębiorstw
29. KALETA Andrzej: Strategie sukcesu krajowych przedsiębiorstw na rynkach globalnych
30. JAROSIŃSKI Mirosław: Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
31. STRZYŻEWSKA Marianna: Krajowy system funkcjonowania biznesu a internacjonalizacja firm
32. KUBIEC Iwona: Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw w sektorze usłus informatycznych
33. WIĘCEK-JANKA Ewa: Internacjonalizacja jako element cyklu życia przedsiębiorstw rodzinnych
34. SOŁODUCHO-PELC Letycja: Wpływ globalizacji na strategie małych przedsiębiorstw NOGALSKI Bogdan, WÓJCIK-KARPACZ Anna, KARPACZ
35. Jarosław: Możliwość antycypacji zmian zachodzących w otoczeniu małych przedsiębiorstw - perspektywa regionalna CZĘŚĆ IV. EWOLUCJA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI JAKO WYNIK I WARUNEK INTERNACJONALIZACJI
36. DOBIEGAŁA-KORONA Barbara: Integrująca rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
37. GRZEGORCZYK Wojciech: Założenia strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw w warunkach internacjonalizacji
38. OCZKOWSKA Renata: Standaryzacja czy adaptacja produktu na rynkach zagranicznych?
39. PROSZOWSKA Anita: Architektura marek korporacji międzynarodowej na rynku globalnym na przykładzie L'oreal Group
40. ŚMIEGIELSKA Grażyna: Pozycjonowanie oferty detalistów w budowaniu przewagi konkurencyjnej
41. NOWOSIELSKI Stanisław: Optymalizacja procesów w międzyanrodowym łańcuchu dostaw
42. POMYKALSKA Bożyna: Finansowe aspekty wyboru modelu biznesu
650   9 %a Strategia przedsiębiorstwa
650   9 %a Otoczenie globalne
650   9 %a Strategia międzynarodowa
650   9 %a Organizacja
650   9 %a Rozwój przedsiębiorstwa
650   9 %a Ekonomia
650   9 %a Konkurencja
650   9 %a Konkurencja przedsiębiorstw
650   9 %a Korporacja transnarodowa
650   9 %a Globalna gospodarka
650   9 %a Proces globalizacji
650   9 %a Otoczenie międzynarodowe
650   9 %a Biznes
650   9 %a Internacjonalizacja przedsiębiorstw
650   9 %a Małe przedsiębiorstwa
650   9 %a Marketing
650   9 %a Strategia marketingowa
650   9 %a Łańcuch dostaw
650   9 %a Organizacja non profit
650   9 %a Restrukturyzacja przedsiębiorstw
650   9 %a Przedsiębiorstwa
650   9 %a Zarządzanie strategiczne
700 1   %a Romanowska, Maria
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100134798 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7378-367-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2008 %c pwegrzyn (19/06/2020 ; 650) %c prolib (19/06/2020 ; 650) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 05.F
Nr inwentarza :
851 30132
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 05.F
Nr inwentarza :
851 24236
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies