Warszawa Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej Handlowej w Warszawie
Rok wydania :
2008
Opis fizyczny :
392 s. 24 cm
ISBN :
9788373783676
Uwagi :
1. Przedmowa CZĘŚĆ I. STRATEGIE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW - ASPEKTY TEORETYCZNE I METODOLOGICZNE
2. JAKUBOWSKA Wioletta: Elastyczność organizacji w dobie globalizacji
3. SOPIŃSKA Agnieszka: Ewolucja zarządzania strategicznego w kontekście narastającej niepewności otoczenia
4. MALARA Zbigniew: Przedsiębiorstwo wobec wyzwań współczesności
5. MACHACZKA Józef: Rozwój przedsiębiorstwa w aspekcie czynników zarządzania
6. MACHACZKA Krzysztof: Modele organizacyjne rozwoju przedsiębiorstwa
7. WITEK-CRABB Anna: Analiza otoczenia przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
8. SKURZYŃSKA-SIKORA Urszula: Pomiar efektywności strategii
9. PIEKARZ Halina, MARSZAŁEK Adam: Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa jako przedmiot analizy strategicznej
10. SCHEIBE Anna: TWorzenie i wykorzystywanie dominującej pozycji rynkowej w warunkach nowej ekonomii
11. FORNALCZYK Anna: Nowe podejście w stosowaniu prawa konkurencji
12. WINCH Sławomir: Tożsamość przedsiębiorstw międzynarodowych jako przedmiot badań
13. FUDALIŃSKI Janusz: Rola zasobów niematerialnych w zarządzaniu organizacjami non profit
14. KRAŚNICKA Teresa, GŁÓD Wojciech: Przedsiebiorczość w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw
15. SAJDAK Maja: Metody prognozowania kryzysu w przedsiębiorstwie i ich zastosowanie praktyczne
16. ADAMKIEWICZ-DRWIŁŁO Hanna G., KRUK Hanna M.: Konkurencyjność ekologiczna jako jeden z aspektó konkurencyjnośći przedsiębiorstw CZĘŚĆ II. KORPORACJE TRANSNARODOWE - GŁÓWNI GRACZE GLOBALNEJ GOSPODARKI
17. CYGLER Joanna: Kooperacja przedsiębiorstw w układzie międzynarodowym
18. BANASZYK Piotr: Strategie konkurowania multinarodowych przedsiębiorstw rozszerzonych
19. PESZKO Adam: Efektywność korporacji globalnych w perspektywie ekonomii przemysłowej i nowej ekonomii instytucjonalnej
20. JEGIER Piotr: Procesy globalizacyjne jako stymulator nowych modeli biznesowych w telekomunikacji
21. SŁAWIŃSKA Maria: Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych
22. MODZELEWSKI Tomasz: Dynamiczna strategia zarządzania zasobami w przemyśle farmaceutycznym na przykładzie firmy GlaxoSmithKline
23. FIRLEJ Krzysztof: Wykorzystanie metod scenariuszowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego
24. NAWROCKA Elżbieta: Rozwój międzynarodowych systemów hotelowych w dobie globalizacji
25. MARCISZEWSKA Elżbieta, PIEREGUD Jana: Benchmarking w analizie dynamiki i stopnia zaawansowania współpracy linii lotniczych w ramach globalnych aliansów strategicznych CZĘŚĆ III. PRZYSTOSOWANIE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DO DZIAŁANIA W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM
26. ŻUK Andrzej: Zmiany w procesie tworzenia strategii plskich przedsiębiorstw
27. DOMAŃSKI Jarosław: Globalizacja polskich organizacji pozarządowych
28. ZAJĄC Czesław: Wpływ przejęć i fuzji na procesy restrukturyzacji przedsiębiorstw
29. KALETA Andrzej: Strategie sukcesu krajowych przedsiębiorstw na rynkach globalnych
30. JAROSIŃSKI Mirosław: Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
31. STRZYŻEWSKA Marianna: Krajowy system funkcjonowania biznesu a internacjonalizacja firm
32. KUBIEC Iwona: Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw w sektorze usłus informatycznych
33. WIĘCEK-JANKA Ewa: Internacjonalizacja jako element cyklu życia przedsiębiorstw rodzinnych
34. SOŁODUCHO-PELC Letycja: Wpływ globalizacji na strategie małych przedsiębiorstw NOGALSKI Bogdan, WÓJCIK-KARPACZ Anna, KARPACZ
35. Jarosław: Możliwość antycypacji zmian zachodzących w otoczeniu małych przedsiębiorstw - perspektywa regionalna CZĘŚĆ IV. EWOLUCJA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI JAKO WYNIK I WARUNEK INTERNACJONALIZACJI
36. DOBIEGAŁA-KORONA Barbara: Integrująca rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
37. GRZEGORCZYK Wojciech: Założenia strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw w warunkach internacjonalizacji
38. OCZKOWSKA Renata: Standaryzacja czy adaptacja produktu na rynkach zagranicznych?
39. PROSZOWSKA Anita: Architektura marek korporacji międzynarodowej na rynku globalnym na przykładzie L'oreal Group
40. ŚMIEGIELSKA Grażyna: Pozycjonowanie oferty detalistów w budowaniu przewagi konkurencyjnej
41. NOWOSIELSKI Stanisław: Optymalizacja procesów w międzyanrodowym łańcuchu dostaw
42. POMYKALSKA Bożyna: Finansowe aspekty wyboru modelu biznesu
LDR 06071nam#a2200481#i#4500
001 3683100134798
003 CHORZ WSB
005 20200629202427.7
008 140303s2008####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788373783676
035 %a (CHO)50318
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Dworzecki, Zbigniew
245 1 0 %a Strategie przedsiębiorstw w otoczeniu globalnym / %c [red. naukowy Dworzecki Zbigniew, red. naukowa Romanowska Maria, red. naukowy Romanowska Maria]
260 # %a Warszawa %b Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej Handlowej w Warszawie %c 2008
300 %a 392 s. %c 24 cm
500 %a 1. Przedmowa CZĘŚĆ I. STRATEGIE MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTW - ASPEKTY TEORETYCZNE I METODOLOGICZNE
2. JAKUBOWSKA Wioletta: Elastyczność organizacji w dobie globalizacji
3. SOPIŃSKA Agnieszka: Ewolucja zarządzania strategicznego w kontekście narastającej niepewności otoczenia
4. MALARA Zbigniew: Przedsiębiorstwo wobec wyzwań współczesności
5. MACHACZKA Józef: Rozwój przedsiębiorstwa w aspekcie czynników zarządzania
6. MACHACZKA Krzysztof: Modele organizacyjne rozwoju przedsiębiorstwa
7. WITEK-CRABB Anna: Analiza otoczenia przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
8. SKURZYŃSKA-SIKORA Urszula: Pomiar efektywności strategii
9. PIEKARZ Halina, MARSZAŁEK Adam: Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa jako przedmiot analizy strategicznej
10. SCHEIBE Anna: TWorzenie i wykorzystywanie dominującej pozycji rynkowej w warunkach nowej ekonomii
11. FORNALCZYK Anna: Nowe podejście w stosowaniu prawa konkurencji
12. WINCH Sławomir: Tożsamość przedsiębiorstw międzynarodowych jako przedmiot badań
13. FUDALIŃSKI Janusz: Rola zasobów niematerialnych w zarządzaniu organizacjami non profit
14. KRAŚNICKA Teresa, GŁÓD Wojciech: Przedsiebiorczość w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw
15. SAJDAK Maja: Metody prognozowania kryzysu w przedsiębiorstwie i ich zastosowanie praktyczne
16. ADAMKIEWICZ-DRWIŁŁO Hanna G., KRUK Hanna M.: Konkurencyjność ekologiczna jako jeden z aspektó konkurencyjnośći przedsiębiorstw CZĘŚĆ II. KORPORACJE TRANSNARODOWE - GŁÓWNI GRACZE GLOBALNEJ GOSPODARKI
17. CYGLER Joanna: Kooperacja przedsiębiorstw w układzie międzynarodowym
18. BANASZYK Piotr: Strategie konkurowania multinarodowych przedsiębiorstw rozszerzonych
19. PESZKO Adam: Efektywność korporacji globalnych w perspektywie ekonomii przemysłowej i nowej ekonomii instytucjonalnej
20. JEGIER Piotr: Procesy globalizacyjne jako stymulator nowych modeli biznesowych w telekomunikacji
21. SŁAWIŃSKA Maria: Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych
22. MODZELEWSKI Tomasz: Dynamiczna strategia zarządzania zasobami w przemyśle farmaceutycznym na przykładzie firmy GlaxoSmithKline
23. FIRLEJ Krzysztof: Wykorzystanie metod scenariuszowych w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego
24. NAWROCKA Elżbieta: Rozwój międzynarodowych systemów hotelowych w dobie globalizacji
25. MARCISZEWSKA Elżbieta, PIEREGUD Jana: Benchmarking w analizie dynamiki i stopnia zaawansowania współpracy linii lotniczych w ramach globalnych aliansów strategicznych CZĘŚĆ III. PRZYSTOSOWANIE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DO DZIAŁANIA W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM
26. ŻUK Andrzej: Zmiany w procesie tworzenia strategii plskich przedsiębiorstw
27. DOMAŃSKI Jarosław: Globalizacja polskich organizacji pozarządowych
28. ZAJĄC Czesław: Wpływ przejęć i fuzji na procesy restrukturyzacji przedsiębiorstw
29. KALETA Andrzej: Strategie sukcesu krajowych przedsiębiorstw na rynkach globalnych
30. JAROSIŃSKI Mirosław: Strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
31. STRZYŻEWSKA Marianna: Krajowy system funkcjonowania biznesu a internacjonalizacja firm
32. KUBIEC Iwona: Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw w sektorze usłus informatycznych
33. WIĘCEK-JANKA Ewa: Internacjonalizacja jako element cyklu życia przedsiębiorstw rodzinnych
34. SOŁODUCHO-PELC Letycja: Wpływ globalizacji na strategie małych przedsiębiorstw NOGALSKI Bogdan, WÓJCIK-KARPACZ Anna, KARPACZ
35. Jarosław: Możliwość antycypacji zmian zachodzących w otoczeniu małych przedsiębiorstw - perspektywa regionalna CZĘŚĆ IV. EWOLUCJA ŁAŃCUCHA WARTOŚCI JAKO WYNIK I WARUNEK INTERNACJONALIZACJI
36. DOBIEGAŁA-KORONA Barbara: Integrująca rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
37. GRZEGORCZYK Wojciech: Założenia strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw w warunkach internacjonalizacji
38. OCZKOWSKA Renata: Standaryzacja czy adaptacja produktu na rynkach zagranicznych?
39. PROSZOWSKA Anita: Architektura marek korporacji międzynarodowej na rynku globalnym na przykładzie L'oreal Group
40. ŚMIEGIELSKA Grażyna: Pozycjonowanie oferty detalistów w budowaniu przewagi konkurencyjnej
41. NOWOSIELSKI Stanisław: Optymalizacja procesów w międzyanrodowym łańcuchu dostaw
42. POMYKALSKA Bożyna: Finansowe aspekty wyboru modelu biznesu
650 9 %a Strategia przedsiębiorstwa
650 9 %a Otoczenie globalne
650 9 %a Strategia międzynarodowa
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Rozwój przedsiębiorstwa
650 9 %a Ekonomia
650 9 %a Konkurencja
650 9 %a Konkurencja przedsiębiorstw
650 9 %a Korporacja transnarodowa
650 9 %a Globalna gospodarka
650 9 %a Proces globalizacji
650 9 %a Otoczenie międzynarodowe
650 9 %a Biznes
650 9 %a Internacjonalizacja przedsiębiorstw
650 9 %a Małe przedsiębiorstwa
650 9 %a Marketing
650 9 %a Strategia marketingowa
650 9 %a Łańcuch dostaw
650 9 %a Organizacja non profit
650 9 %a Restrukturyzacja przedsiębiorstw
650 9 %a Przedsiębiorstwa
650 9 %a Zarządzanie strategiczne
700 1 %a Romanowska, Maria
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100134798 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7378-367-6
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2008 %c pwegrzyn (19/06/2020 ; 650) %c prolib (19/06/2020 ; 650)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?