Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Market research : a guide to planning, methodology and evaluation

Tytuł pełny :
Market research : a guide to planning, methodology and evaluation
Autorzy :
Hague, Paul
Wydawca :
Londyn Kogan Page Limited
Wydanie :
Wyd.3
Rok wydania :
2002
Opis fizyczny :
278s. + 1 CD-Rom 24 cm
ISBN :
0749437308
Temat :
Badanie rynku
Produkt
Planowanie
Timetable
Próby reprezentatywne
Testowanie produktu
Dane marketingowe
Analiza danych marketingowych
Target
Książka
LDR     00999nam#a2200325#i#4500
001     3683100134282
003     CHORZ WSB
005     20200609000526.4
008     140303s2002####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 0749437308
035     %a (CHO)63215
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %b pol %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Hague, Paul
245 1 0 %a Market research %b : a guide to planning, methodology and evaluation
250     %a Wyd.3
260 #   %a Londyn %b Kogan Page Limited %c 2002
300     %a 278s. + 1 CD-Rom %c 24 cm
650   9 %a Badanie rynku
650   9 %a Produkt
650   9 %a Planowanie
650   9 %a Timetable
650   9 %a Próby reprezentatywne
650   9 %a Testowanie produktu
650   9 %a Dane marketingowe
650   9 %a Analiza danych marketingowych
650   9 %a Target
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100134282 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 0-7494-3730-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2002 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A/11.0
Nr inwentarza :
851 10329
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies